Ik zag jouw ninja editquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
in Den Bosch zitten ze altijd op het kerkplein
en jij op de kerk dan toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
Ik ben niet gelovig, zie Assassin's Creed 2.quote:
Daarom zit je OP de kerk, vanaf zo'n groot kruis altijd je evenwicht te behouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, zie Assassin's Creed 2.
Ah dat bedoelde je, ja inderdaad dan, dan moet ik naar een hooibaal speuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Daarom zit je OP de kerk, vanaf zo'n groot kruis altijd je evenwicht te behouden.
niet?
Steeds als jij hun ziet ben jij ook in de stad en kun je dus niet weten of hun vaker in de stad zijn dan jou..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef Taartjeh het volgende:
Ik heb het eigelijk over de: Marokkanen, Turken, en Italianen. Tot zoverre het mij opvalt, is het altijd dit volk.![]()
Ze hangen letterlijk overal met hun complete joggingpakken. Dit is gebasseerd op feiten want ik ik kom best vaak in de stad en het valt mij dan gewoon op dat vooral in de zomer dit volk dagelijks in aantocht is ). Of dit nu op een muurtje is, of pal voor een terras of voor een winkel, zelfs midden in de stad. Je ziet ze trouwens nóóóóóit zitten op een terras dit zou ze wel te duur zijn..
Ook zie ik ze nooit met winkel tassen, wat the hell kom je dan doen in de stad !?.
Ik heb het idee dat ze gewoon 10 x de zelfde route lopen door de stad met hun ' matties ' . Hopeloos en vooral irritant zijn ze.
Klacht samengevat: Marokkanen Turken en Italianen, vele die niet werken en dus dagelijks in de stad rond hangen.
Nou ik weet het wel zeker, Ik zit vaker op het terras, en als ik daar dan een uur zit dan zijn dezelfde jongens al een stuk of 4 x langsgekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Steeds als jij hun ziet ben jij ook in de stad en kun je dus niet weten of hun vaker in de stad zijn dan jou..
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel zeker, Ik zit vaker op het terras, en als ik daar dan een uur zit dan zijn dezelfde jongens al een stuk of 4 x langsgekomen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
Dat is echt wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
Behalve dat ze ieder meisje naroepen met EY HOER!!, helemaal niets! Aardige jongeluiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
Ooooooooooh, dan zit er maar één ding op: gewoon je muil houden als je zelf ook niks bijdraagt....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel zeker, Ik zit vaker op het terras, en als ik daar dan een uur zit dan zijn dezelfde jongens al een stuk of 4 x langsgekomen.
Als jij op het terras zit roepen ze dingen naar je ja?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat is echt wel een groot verschil.ze zijn irritant, ze kijken je van boven tot beneden aan roepen dingen naar je..... Gewoon altijd het zelfde liedje.
Als ik op weg ben naar een winkel misschien. ( goh raar he ) ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij op het terras zit roepen ze dingen naar je ja?
En waarom schreeuwen ze? heb je geen enig idee waarom ze dat doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als ik op weg ben naar een winkel misschien. ( goh raar he ) ...
Dat lijkt me duidelijk dat doen ze naar ieder meisje met een kutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
En waarom schreeuwen ze? heb je geen enig idee waarom ze dat doen?
Dan hebben ze het druk..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk dat doen ze naar ieder meisje met een kut
Nee, Eindhoven is een dorp..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in de stad
Is er een ander soort?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk dat doen ze naar ieder meisje met een kut
Nee daar wil ik alleen maar mee zeggen dat je er niet mooi voor hoeft te zijn.quote:
TS is lelijk en dikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee daar wil ik alleen maar mee zeggen dat je er niet mooi voor hoeft te zijn.
En niet slim ook, duidelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee daar wil ik alleen maar mee zeggen dat je er niet mooi voor hoeft te zijn.
Heb ik hier in Nijmegen nou nooit echt last van, weet je dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef poepeneesje het volgende:
Vergeet de negers niet en de wiggers niet, die hangen hier in Nijmegen ook overmatig rond.
Beestje bij de naam noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef gamezz het volgende:
Behalve dat ze ieder meisje naroepen met EY HOER!!, helemaal niets! Aardige jongelui
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als ik op weg ben naar een winkel misschien. ( goh raar he ) ...
Doen ze inderdaad ook allemaal ja. Wat een enge mensen zijn het he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Behalve dat ze ieder meisje naroepen met EY HOER!!, helemaal niets! Aardige jongelui
Nee want het is ook zo normaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Doen ze inderdaad ook allemaal ja. Wat een enge mensen zijn het he?
Sarcasme.quote:
Maar daar krijg je wel lekkere doner, bij de pak doner.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zitten ze altijd op het pleintje voor de C&A. Dat wordt dan ook altijd "de apenrots" genoemd.
Haha ja, daar zijn het altijd de italianen trouwens altijd als ik daar ben zitten ze daar midden op dat plein, 1 italiaan loopt daar zelf altijd met zijn kind rond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zitten ze altijd op het pleintje voor de C&A. Dat wordt dan ook altijd "de apenrots" genoemd.
Lekker in de zomer buiten zitten met je kinderen, het zou verboden moeten worden inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Haha ja, daar zijn het altijd de italianen trouwens altijd als ik daar ben zitten ze daar midden op dat plein, 1 italiaan loopt daar zelf altijd met zijn kind rond.
Ik kan normale mensen heus wel onderscheiden met paupers.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker in de zomer buiten zitten met je kinderen, het zou verboden moeten worden inderdaad
Lekker he? Neerkijken vanuit je ivoren toren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik kan normale mensen heus wel onderscheiden met paupers.
In venlo lopen ze veel rond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef byah het volgende:
Turken - check
Marokkanen - check
Italianen - ?? Waar kom jij die tegen dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
Door dit topic is dat een beetje moeilijk te geloven.quote:
WTF ga je nou lopen janken over niet-Nederlanders in een ontwikkelingsprovincie? GVD die gasten zijn daarheen gehaald omdat jullie reserve-Belgen toen ook al te lam waren om te werken in de mijnen om de superieure Randstad te stimuleren...quote:
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
WTF ga je nou lopen janken over niet-Nederlanders in een ontwikkelingsprovincie? GVD die gasten zijn daarheen gehaald omdat jullie reserve-Belgen toen ook al te lam waren om te werken in de mijnen om de superieure Randstad te stimuleren...
Dat heeft er alles mee te maken, de mogelijkheid van exploitatie van de mijnen hing af van de komst van deze meer dan welkome niet-werkschuwe-arbeiders. Zonder mijnen daar hadden jullie al 65 jaar Duits gesproken in dat rampengebied...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
TS is gewoon een domme brabander dus.
Slotje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
TS is gewoon een domme brabander dus.
Slotje.
Wat, je mag hier wel een grote bek hebben over allochtonen, maar onze eigen semi-belgen moeten buiten schot blijven?quote:
Met hun kkskateboard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
En wat doen mensen op een terras, behalve aan hun thee slurpen? Juist............quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat is echt wel een groot verschil.ze zijn irritant, ze kijken je van boven tot beneden aan roepen dingen naar je..... Gewoon altijd het zelfde liedje.
Dit dus. Terrasjes pakken is gewoon verkapt hangen. Ik vind 't helemaal geen probleem als mensen in de stad op een muurtje gaan zitten, als ze maar niemand irriteren. Zelf pak ik ook geregeld terrasjes, maar doe alsjeblieft niet alsof dat anders is, want daar gaat het gewoon puur om mensen kijken. En dan janken als hangjongeren naar je kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
En wat doen mensen op een terras, behalve aan hun thee slurpen? Juist............
Vaak anoniem gehuld achter hun zonnebril.
Ik ben er voor de kleertjes niet voor de heertjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:28 schreef rumiii het volgende:
Jij bent er op dat moment ook dus wat zeik je nou
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat, je mag hier wel een grote bek hebben over allochtonen, maar onze eigen semi-belgen moeten buiten schot blijven?
Dat heb ik dus nooit gezegd. Overigens gaat het hier over xenofobie en niet over een grote bek. Het is pertinent bullshit dat dat typisch Brabants zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef BlackLining het volgende:
Heb je er last van, TS?
Of moeten zij ook maar op hun zolderkamertje gaan zitten?
Anders neem je het even serieus op ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik dus nooit gezegd. Overigens gaat het hier over xenofobie en niet over een grote bek. Het is pertinent bullshit dat dat typisch Brabants zou zijn.
Ooh ja, wacht, het is Fok. Even vergeten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus op ofzo.
Lellebellen bij dat hangtuig ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef VGAverzekering het volgende:
TS is een autist die enkel naar buiten gaat met een doel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |