Ik zag jouw ninja editquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
in Den Bosch zitten ze altijd op het kerkplein
en jij op de kerk dan toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
in Den Bosch zitten ze altijd op het kerkplein
Ik ben niet gelovig, zie Assassin's Creed 2.quote:
Daarom zit je OP de kerk, vanaf zo'n groot kruis altijd je evenwicht te behouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, zie Assassin's Creed 2.
Ah dat bedoelde je, ja inderdaad dan, dan moet ik naar een hooibaal speuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Daarom zit je OP de kerk, vanaf zo'n groot kruis altijd je evenwicht te behouden.
niet?
Steeds als jij hun ziet ben jij ook in de stad en kun je dus niet weten of hun vaker in de stad zijn dan jou..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef Taartjeh het volgende:
Ik heb het eigelijk over de: Marokkanen, Turken, en Italianen. Tot zoverre het mij opvalt, is het altijd dit volk.![]()
Ze hangen letterlijk overal met hun complete joggingpakken. Dit is gebasseerd op feiten want ik ik kom best vaak in de stad en het valt mij dan gewoon op dat vooral in de zomer dit volk dagelijks in aantocht is ). Of dit nu op een muurtje is, of pal voor een terras of voor een winkel, zelfs midden in de stad. Je ziet ze trouwens nóóóóóit zitten op een terras dit zou ze wel te duur zijn..
Ook zie ik ze nooit met winkel tassen, wat the hell kom je dan doen in de stad !?.
Ik heb het idee dat ze gewoon 10 x de zelfde route lopen door de stad met hun ' matties ' . Hopeloos en vooral irritant zijn ze.
Klacht samengevat: Marokkanen Turken en Italianen, vele die niet werken en dus dagelijks in de stad rond hangen.
Nou ik weet het wel zeker, Ik zit vaker op het terras, en als ik daar dan een uur zit dan zijn dezelfde jongens al een stuk of 4 x langsgekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Steeds als jij hun ziet ben jij ook in de stad en kun je dus niet weten of hun vaker in de stad zijn dan jou..
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel zeker, Ik zit vaker op het terras, en als ik daar dan een uur zit dan zijn dezelfde jongens al een stuk of 4 x langsgekomen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
Dat is echt wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
Behalve dat ze ieder meisje naroepen met EY HOER!!, helemaal niets! Aardige jongeluiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je nou een paar uur op een terras zit naar mensen te kijken, of door de stad slentert en naar mensen kijkt. Wat is het verschil. En belangrijker wat is je probleem met die mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |