Hij speelt hier een foute arts of iets dergelijks, die nieuwe, zweverige en vrije seksregels voorschrijft. Ofzoiets. Hij speelt ook tamelijk achterlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
Kinski ziet er altijd fout uit, maar dit slaat echt alles...
Bedankt voor de tip. Scheelt kostbare tijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gebruik gewoon imgur, geen code nodig
bij mij doet die meerdere-quotes-toevoegen-knop niet...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef Gillingham het volgende:
In 'Raiders of the Lost Ark' zit geen 'N' Samuel.
in de poster welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef hornage het volgende:
Misschien stond er wel Indiana Jones boven
ik nam jullie in het ootje, niet in de malingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wil je ons niet zo in de maling nemen met die 7 en 14 Patch
Klassieker jonguh !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
En wat is dat tegenwoordig met dat Balto gezeur
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat was falling down, had ik al genoemd.
Ja inderdaad, ik dacht ook meteen aan Harry Potter, of LOTR.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Asap het volgende:
Lijkt echt zo'n letter N van Fantasy films. Zoiets als Harry Potter oid
Patch vragen, dus of Disney, Animatie, Fantasy, Steve Martin, Chevy Chase, Dan Akroyd, Martin Short, Eddie Murphy etcquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen dat dit niet zo'n soort film is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geef hem gewoon dat punt, niemand anders gaat ze allemaal voor je in 1 post zetten
* Njosnavelin gaat alles in 1 post zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geef hem gewoon dat punt, niemand anders gaat ze allemaal voor je in 1 post zetten
Moet toch een keer gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Asap wil vast een gooi doen naar de top 1 plek in maart
De bal is aan jou Asap.quote:
Geef maar aan Michelangelo2, hij wist het laatste antwoord. Ben toch niet zo'n fan van alles in 1 postquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Patch het volgende:
Ik ben schappelijk, omdat de zon schijnt, als Asap het wil, dan geef ik de punten aan Michel
Hehe, ik wou hem net matsen met de volgende vraag, alleen maar Clint filmsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
Zul je zien dat Michelangelo er tussenuit is.
Ik zou ook niet weten welke scene, maar ik vond het ook een saaie film dus in mijn geval neit zo gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
Is 10. echt Andrei Rublyov?![]()
De kleding deed me er ook aan denken, maar ik herken de karakters en de scène helemaal niet.
Kreeg het zo snel niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waar is het plaatje Gill...
Never mind michelangelo heeft hem al gepost.
Deed al mijn best om een niet al te herkenbaar plaatje te posten, maar daar ben ik blijkbaar niet voldoende in geslaagd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
Ik herkende Persona niet eens. Duidelijk tijd om opnieuw te kijken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Michelangelo2+1
Stand Maart 2011:
52 Gillingham
49 SamuelofSEK
43 Patch
39 Asap
33 Doff
24 Michelangelo2
20 Firefox1
16 Robby87
15 Dopekoe
11 picodealion
11 SaintOfKillers
10 DragonFodder
10 Sands
10 lamers
9 hornage
9 ShaoliN
8 Tem
6 tombolafan
6 Baszh
5 Timwonnacott
5 Flitspaal
4 wyccie
4 InTrePidIvity
4 Hulkio
4 Miss-MacPhisto
3 YellowBlacks
3 HilarityEnsues
2 Little_Miss_Naughty
1 Haarklip
1 Montresor
1 Ivotje
1 serge.pol
1 victorinox
1 raggare
Volgende keer stellen we wel een vraag speciaal voor de vrouwen in FMTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ja ik was zo blij met mijn ene punt
Als je vraag is afgelopen. Plak onderstaande twee er dan weer even bij als je wil:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Patch het volgende:
oei....
tja, wie schrijft, die blijft
Sam lost het wel op
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende keer stellen we wel een vraag speciaal voor de vrouwen in FMT
Dankjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je vraag is afgelopen. Plak onderstaande twee er dan weer even bij als je wil:
1 Teddy80
1 Njosnavelin
Wat ben je aan het maken?quote:
Spaanse soepquote:
Haha, dat is naar een kort verhaal van Roald Dahl uit Tales of the Unexpected!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef Baszh het volgende:
Film is Four Rooms
Tim Roth als de bellboy Ted hanteerd mes
Was weddenschap om 10 keer een aansteker aan te laten gaan op een rij, mislukte en toen moest zijn pink eraf.
Degene die zijn pink verloor ben ik nog steeds kwijt..
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat is naar een kort verhaal van Roald Dahl uit Tales of the Unexpected!
Ja, zonde! Gewoon aan beginnen. Dan lees je een hoofdstuk en leg je het weer weg. Het is niet zo'n boek dat je in één keer uit moet lezen. Ik heb nu ondertussen ook True Grit gelezen (in het Duitsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de 3 seizoenen van Tales of the Unexpected op dvd. Ook in boekvorm zijn ze geweldig, maar volgens mij heb ik al die verhalen nu al gehad. Zo jammer.
Zijn biografie heb ik hier ook liggen, maar ik heb niet zo veel tijd om te lezen. En dat is jammer met zo'n boeiend verhaal. Dikke pil ook.
Netjes dat je dat allemaal in het Duits kunt lezen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, zonde! Gewoon aan beginnen. Dan lees je een hoofdstuk en leg je het weer weg. Het is niet zo'n boek dat je in één keer uit moet lezen. Ik heb nu ondertussen ook True Grit gelezen (in het Duits). Tof boek ook.
Vandaag of morgen begin ik aan Der Große Schlaf () van Raymond Chandler.
Het is wel juistquote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef Gillingham het volgende:
Ik denk niet dat The Big Lebowski juist is Tem...
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ken niet zoveel hippe Duitse literatuur en als ik aan zo'n oud, verantwoord boek begin ben ik niet gemotiveerd genoeg om het te lezen. Zo begon ik anderhalve maand geleden aan De Radetskymars van Joseph Roth. Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan pagina 40 ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Netjes dat je dat allemaal in het Duits kunt lezen.
Maar vind je het niet jammer om zulke boeken niet in de originele taal te lezen?
Ik wist niet dat dat oorspronkelijk een Duits boek was.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ken niet zoveel hippe Duitse literatuur en als ik aan zo'n oud, verantwoord boek begin ben ik niet gemotiveerd genoeg om het te lezen. Zo begon ik anderhalve maand geleden aan De Radetskymars van Joseph Roth. Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan pagina 40 ofzo.
Heb trouwens nog wel Die Traumnovelle (Eyes Wide shut dus) van Arthur Schnitzler liggen. Die lijkt me ook wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef wyccie het volgende:
Die Verwandlung is wel te doen.Dan zou ik inderdaad ook voor deze of voor Der Prozess gaan. Aan de laatste ben ik ook al eens begonnen in het Duits, maar had toen ook motivatieproblemen wegens mijn gebrekkige Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Soms vraag ik me af of hier iemand wel animatiefilms kijkt behalve Patch en ik
Joh, en daar kom je nu pas achter. Prop er gelijk 20 van in één vraagquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Misschien dat jullie dan meer animatiefilms gaan kijken?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Joh, en daar kom je nu pas achter. Prop er gelijk 20 van in één vraag
Ik niet in ieder geval. Of het moet over Phineas & Ferb gaan wat ik altijd kijk met mijn kinderenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Of juist minder...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dat jullie dan meer animatiefilms gaan kijken?
quote:
quote:FMT - Slowchat XIV - Jaren 30, Japans, Obscuur, We doen het allemaal !
Correct. Mainstream hoort er ook gewoon tussen.quote:
We doen alles!!!!! Behalve animatiequote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Correct. Mainstream hoort er ook gewoon tussen.
Maar om nu alles op te gaan noemen in een topictitel...
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Sands het volgende:
[..]
We doen alles!!!!! Behalve en bovenal animatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |