Hij speelt hier een foute arts of iets dergelijks, die nieuwe, zweverige en vrije seksregels voorschrijft. Ofzoiets. Hij speelt ook tamelijk achterlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
Kinski ziet er altijd fout uit, maar dit slaat echt alles...
Bedankt voor de tip. Scheelt kostbare tijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gebruik gewoon imgur, geen code nodig
bij mij doet die meerdere-quotes-toevoegen-knop niet...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef Gillingham het volgende:
In 'Raiders of the Lost Ark' zit geen 'N' Samuel.
in de poster welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef hornage het volgende:
Misschien stond er wel Indiana Jones boven
ik nam jullie in het ootje, niet in de malingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wil je ons niet zo in de maling nemen met die 7 en 14 Patch
Klassieker jonguh !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
En wat is dat tegenwoordig met dat Balto gezeur
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat was falling down, had ik al genoemd.
Ja inderdaad, ik dacht ook meteen aan Harry Potter, of LOTR.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Asap het volgende:
Lijkt echt zo'n letter N van Fantasy films. Zoiets als Harry Potter oid
Patch vragen, dus of Disney, Animatie, Fantasy, Steve Martin, Chevy Chase, Dan Akroyd, Martin Short, Eddie Murphy etcquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kan het me ook niet voorstellen dat dit niet zo'n soort film is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geef hem gewoon dat punt, niemand anders gaat ze allemaal voor je in 1 post zetten
* Njosnavelin gaat alles in 1 post zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geef hem gewoon dat punt, niemand anders gaat ze allemaal voor je in 1 post zetten
Moet toch een keer gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Asap wil vast een gooi doen naar de top 1 plek in maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |