Ja kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat is naar een kort verhaal van Roald Dahl uit Tales of the Unexpected!
Ja, zonde! Gewoon aan beginnen. Dan lees je een hoofdstuk en leg je het weer weg. Het is niet zo'n boek dat je in één keer uit moet lezen. Ik heb nu ondertussen ook True Grit gelezen (in het Duitsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de 3 seizoenen van Tales of the Unexpected op dvd. Ook in boekvorm zijn ze geweldig, maar volgens mij heb ik al die verhalen nu al gehad. Zo jammer.
Zijn biografie heb ik hier ook liggen, maar ik heb niet zo veel tijd om te lezen. En dat is jammer met zo'n boeiend verhaal. Dikke pil ook.
Netjes dat je dat allemaal in het Duits kunt lezen.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, zonde! Gewoon aan beginnen. Dan lees je een hoofdstuk en leg je het weer weg. Het is niet zo'n boek dat je in één keer uit moet lezen. Ik heb nu ondertussen ook True Grit gelezen (in het Duits). Tof boek ook.
Vandaag of morgen begin ik aan Der Große Schlaf () van Raymond Chandler.
Het is wel juistquote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef Gillingham het volgende:
Ik denk niet dat The Big Lebowski juist is Tem...
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ken niet zoveel hippe Duitse literatuur en als ik aan zo'n oud, verantwoord boek begin ben ik niet gemotiveerd genoeg om het te lezen. Zo begon ik anderhalve maand geleden aan De Radetskymars van Joseph Roth. Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan pagina 40 ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Netjes dat je dat allemaal in het Duits kunt lezen.
Maar vind je het niet jammer om zulke boeken niet in de originele taal te lezen?
Ik wist niet dat dat oorspronkelijk een Duits boek was.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ik ken niet zoveel hippe Duitse literatuur en als ik aan zo'n oud, verantwoord boek begin ben ik niet gemotiveerd genoeg om het te lezen. Zo begon ik anderhalve maand geleden aan De Radetskymars van Joseph Roth. Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan pagina 40 ofzo.
Heb trouwens nog wel Die Traumnovelle (Eyes Wide shut dus) van Arthur Schnitzler liggen. Die lijkt me ook wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:14 schreef wyccie het volgende:
Die Verwandlung is wel te doen.Dan zou ik inderdaad ook voor deze of voor Der Prozess gaan. Aan de laatste ben ik ook al eens begonnen in het Duits, maar had toen ook motivatieproblemen wegens mijn gebrekkige Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Soms vraag ik me af of hier iemand wel animatiefilms kijkt behalve Patch en ik
Joh, en daar kom je nu pas achter. Prop er gelijk 20 van in één vraagquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Misschien dat jullie dan meer animatiefilms gaan kijken?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Joh, en daar kom je nu pas achter. Prop er gelijk 20 van in één vraag
Ik niet in ieder geval. Of het moet over Phineas & Ferb gaan wat ik altijd kijk met mijn kinderenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
Of juist minder...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dat jullie dan meer animatiefilms gaan kijken?
quote:
quote:FMT - Slowchat XIV - Jaren 30, Japans, Obscuur, We doen het allemaal !
Correct. Mainstream hoort er ook gewoon tussen.quote:
We doen alles!!!!! Behalve animatiequote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Correct. Mainstream hoort er ook gewoon tussen.
Maar om nu alles op te gaan noemen in een topictitel...
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Sands het volgende:
[..]
We doen alles!!!!! Behalve en bovenal animatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |