Geen Hongaarse vlag in je usericon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hier ben ik voor Hongarije, IRL gewoon voor Nederland.
Ik ben niet voor de tegenstander. Ik was op het vorige EK en het WK ook voor Team Magyar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Begint dat voor de tegenstander zijn nu al weer. het EK is nog niet eens aan de gang
Ik weet nog wel dat jij op het WK 2010 voor achtereenvolgens Brazilië, Uruguay en Spanje was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet voor de tegenstander. Ik was op het vorige EK en het WK ook voor Team Magyar.
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren heb gegeten. Maar ik weet wel dat ik toen voor FC Holland was.quote:
wat een tattooquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Groot, groter, grootst:
[ afbeelding ]
Het zal 'm in de naam Balazs zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Groot, groter, grootst:
[ afbeelding ]
even toelichting, wat is dit voor voetbalteam?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb de OP nog maar even voorzien van het legendarische openingspostplaatje van het epische Hongaren op FoK topic.
0-4quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En hoeveel is het nu geworden eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En hoeveel is het nu geworden eigenlijk ?
quote:Dzsudzsak kan 'gewoon' starten in Amsterdam
AMSTERDAM - Hongarije hoeft het dinsdagavond in de Amsterdam Arena niet zonder Balazs Dzsudzsak te stellen. De aanvaller is tijdig hersteld voor de tweede kwalificatie-ontmoeting met het Nederlands elftal.
Dzsudzsak kreeg na het eerste duel in Boedapest (4-0 voor Nederland) te kampen met terugkerende klachten aan zijn ribben.
Zijn werkgever PSV meldt dat hij naar verwachting toch gewoon inzetbaar is in Nederland.
Op grond van een laatste test hield bondscoach Alexander Egarvari hem bij de spelersgroep van 21 man.
Hongarije heeft in Amsterdam behoefte aan een goed resultaat om kans blijven te houden op de tweede plaats in groep E, achter Oranje.
Jullie mogen blij zijn als het bij minder dan 5 - 0 blijft. Waar baseer je op dat Hongarije gaat winnen?quote:
Die uitslag kan niet, Nederland speelt immers thuis.quote:
Vast jaquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiiit, we moeten nog een keer tegen Hongarije. Kan Kreator toch nog gelijk krijgen.
Alle Balazs op Dzsudzsak.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie mogen blij zijn als het bij minder dan 5 - 0 blijft. Waar baseer je op dat Hongarije gaat winnen?
Omdat hij zo goed heeft gespeeld de 1ste wedstrijd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle Balazs op Dzsudzsak.
[ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat hij zo goed heeft gespeeld de 1ste wedstrijd?
• Niets mis mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Hongarije![]()
Mensen die voor Hongarije zijn![]()
Mensen die anti-Nederland zijn omdat ze superieur voetbal laten zien
Fan zijn van een land dat niets voorstelt op voetbalgebiedquote:
Waar vind je die quote?quote:• Mensen die denken dat NL een groots land is.
Waarom zou je anders voor Hongarijequote:• Waar vind je die quote?
Kreatorquote:• Scorpie..
Oh. Jij bent er dus zoéén die altijd voor de winnaar is. Dat is pas sneu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Fan zijn van een land dat niets voorstelt op voetbalgebied
Als je dat zelf niet kunt bedenken ben je misschien wel gewoon te dom. Dat ben je sowieso al, maar ik gaf je het voordeel vd twijfel omdat je wel weet hoe je een reactie moet posten.quote:Waarom zou je anders voor Hongarije zijn
Mee eens. Maar wat zegt mij dat hij vanavond wel goed aangespeeld wordt? Dzsudzsak.is een leuke speler maar kan bij lange na niet tippen aan de kwaliteiten van onze aanvallers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.
Daarom zei ik: Alle ballen op hem. De rest als een handbalteam om de 16. En dan komt er vanzelf wel een bal aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar wat zegt mij dat hij vanavond wel goed aangespeeld wordt? Dzsudzsak.is een leuke speler maar kan bij lange na niet tippen aan de kwaliteiten van onze aanvallers.
Het is pas echt sneu dat je het woord winnaar gebruikt in combinatie met Feyenoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Jij bent er dus zoéén die altijd voor de winnaar is. Dat is pas sneu.
Ene week voor Feijenoord, andere week voor Ajax.
Tja wat is dom; een of ander onbeduidend kutlandje steunen dat sinds de jaren 50 op voetbalgebied weinig tot niks voorstelt omdat je moeder er toevallig vandaan kwam en je blijkbaar een compensatiedrang hebt naar je verloren jeugd, of gewoon het land steunen waar je nu woont, werkt en waar je gewoon vrijelijk jezelf mag zijn, hoe beschamend dat laatste ook is.quote:Als je dat zelf niet kunt bedenken ben je misschien wel gewoon te dom. Dat ben je sowieso al, maar ik gaf je het voordeel vd twijfel omdat je wel weet hoe je een reactie moet posten.
Feijenoord wint ook wel eens. Maar begrijpend lezen is een vak, kennelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Het is pas echt sneu dat je het woord winnaar gebruikt in combinatie met Feyenoord![]()
Zo laat je zien dat je er weer weinig vanaf weet.
Nederland bedoel je?quote:Tja wat is dom; een of ander onbeduidend kutlandje
Dan nog is mijn (en ik denk van iedereen die een beetje voetbal know-how heeft) eerste associatie bij het woord Feyenoord niet 'winnaar'. Als je nou PSV of Twente had gezegd, of zelfs ADO, dan was je nog ietwat geloofwaardig geweest. Nu is het gewoon weer de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feijenoord wint ook wel eens. Maar begrijpend lezen is een vak, kennelijk.
Dat zeg ik, de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt door selectief quoten. Je repertoire begint oud te worden, net zoals jij trouwens. Misschien kan je beter in R&P blijven hangen?quote:Nederland bedoel je?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Nu is het gewoon weer de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt.
de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt door selectief quoten. Je repertoire begint oud te worden, net zoals jij trouwens.
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Hongarije![]()
Mensen die voor Hongarije zijn![]()
Mensen die anti-Nederland zijn omdat ze superieur voetbal laten zien
En ook dit is weer zo voorspelbaar als Sinterklaas met 5 december; een beetje tegengas en meneer de Oostblokker begint met schelden. Nog meer grappen en grollen die je uit je hoge hoed gaat halen zodat ik weer even kan lachen, of ga je nog meer selectief quoten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.
Je leeft in een droomwereld. Lees nou maar terug.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ook dit is weer zo voorspelbaar als Sinterklaas met 5 december; een beetje tegengas en meneer de Oostblokker begint met schelden. Nog meer grappen en grollen die je uit je hoge hoed gaat halen zodat ik weer even kan lachen, of ga je nog meer selectief quoten?
Je reacties worden korter. Verder ben je wel lief hoor, ga nu maar weer spelen in dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld. Lees nou maar terug.
Idd, Hongarije uit de 50'er jaren is eigenlijk het aller- allerbeste land dat nooit wereldkampioen werd, imo nog voor Nederland 1974 ...quote:
Vetes zijn voor plebs. Ik wijs terecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scorpie & Kreator: vecht jullie persoonlijke vetes even elders uit.
Vetes? Met een Oostblokker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scorpie & Kreator: vecht jullie persoonlijke vetes even elders uit.
Zelfs Feijenoord komt door de defensie van Hongarije. Zelfs Zweden is dit 2x gelukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Kekster het volgende:
Hongarije gaat winnen vanavond. Met de vorige wedstrijd in het achterhoofd zullen de kazen wel achterover gaan leunen. Doedelzak trapt er gewoon 1 in vanaf 30 meter en dan komt Nederland niet meer door de defensie van Hongarije heen.
En waarom zou dat vanavond dan anders zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.
Omdat-ik-zei-alle-ballen-op-doedelzak. Le-zen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef Piebe het volgende:
[..]
En waarom zou dat vanavond dan anders zijn?
Maar als dat dan toch niet gebeurt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat-ik-zei-alle-ballen-op-doedelzak. Le-zen.
Een Bouhla om Doedelzak in twee stukken te trappen en het wordt 9-0quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
sorry, maar is juist niet die neiging één speler tot een verlosser te maken niet destructief voor ieder Team, met een groot verleden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
4-0 had ik de vorige keer. Dat klopte op zich wel goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou het gewoon weer op een 4-0, al zal het wel weer tegenvallen voor eigenpubliek, 2-0 dan.
Jij hebt al die wedstrijden helemaal bekeken? Ga toch weg, pretentieus betweterig figuur met je ellenlange posts altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Idd, Hongarije uit de 50'er jaren is eigenlijk het aller- allerbeste land dat nooit wereldkampioen werd, imo nog voor Nederland 1974 ...
Succes. Heb je trouwens dat kut aquarium nou al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Kreator het volgende:
Balasz speelde aan onze kant dan weer niet best. Maar ja.
Uithuilen en rukken. doei.
Daar had je net zo goed een pilon voor neer kunnen zetten, verschil is alleen dat die pilon je niet voor de voeten loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Kreator het volgende:
overigens heb ik vd vaart niet gezien. wat een slechte partij heeft die gespeeld. Ibrahim en Sneijder waren prima.
@hara: No shit Sherlock..
Komt deze week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef PP. het volgende:
[..]
Succes. Heb je trouwens dat kut aquarium nou al?
En als Nederland vandaag zijn best had gedaan waren het dubbele cijfers geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt deze week..
Als er 10 vd Vaarts op het veld stonden, was Hongarije er overheen geknald.
Van Basten had direct de mooiste samenvatting. Aan de bal prima, zonder bal ruk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Kreator het volgende:
..wat een gatenkaas bij de koppen.
Aanvallend was Nederland wel beter, maar verdedigend droevig. Jammer dat de individuele kwaliteiten het toch weer beslisten. We verdienden een punt.
Hoezo? Hongarije kreeg er 5 om de oren...quote:
Dus Nederland heeft terecht gewonnen.quote:Aanvallend was Nederland wel beter, maar verdedigend droevig. Jammer dat de individuele kwaliteiten het toch weer beslisten.
Nee. Doeiquote:We verdienden een punt.
Als je 3 goals tegen krijgt is het een gatenkaas dus ga is snel terug naar bed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Hongarije kreeg er 5 om de oren...
[..]
Dus Nederland heeft terecht gewonnen.
[..]
Nee. Doei
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Als je 3 goals tegen krijgt is het een gatenkaas dus ga is snel terug naar bed.
Zolang je meer scoort is er niets mis mee. Maar dan is het nog wel gatenkaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.
Ja dit is toch onzin man, als je er al tegen Hongarije zon tyfus zooi van maakt, je zult niet altijd 6 x scoren ook schat, als je het zo bekijkt als jij doet dan word je er niet wijzer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Zolang je meer scoort is er niets mis mee. Maar dan is het nog wel gatenkaas.
Goed, vandaag was het een gatenkaas, maar wanneer was de laatste keer dat Nederland drie treffers tegen kreeg. Rusland in 2008?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja dit is toch onzin man, als je er al tegen Hongarije zon tyfus zooi van maakt, je zult niet altijd 6 x scoren ook schat, als je het zo bekijkt als jij doet dan word je er niet wijzer op.
Cruijff modus: Als je er altijd meer maakt dan dat je er tegenkrijgt word je wereldkampioen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je mag verdedigend helemaal niet slecht zijn want de aanval zal het niet altijd kunnen componseren.
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Cruijff modus: Als je er altijd meer maakt dan dat je er tegenkrijgt word je wereldkampioen.
Je troll acties zijn niet heel succesvol vandaag hè ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Wanneer is Brazilië / Argentinië uit. Ik ga alvast bakken popcorn bestellen. Messi tegen de verdediging van Nederland waar Hongarije al 3x kan scoren in 15 minuten
Maar die gatenkaas van vandaag is ook niet iedere keer, doorgaans hebben we best een betrouwbare verdediging, niet de allerbeste maar wel degelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.
Die verdediging van Argentinië is nog slechter dan die van onsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Wanneer is Brazilië / Argentinië uit. Ik ga alvast bakken popcorn bestellen. Messi tegen de verdediging van Nederland waar Hongarije al 3x kan scoren in 15 minuten
Jij kent het verhaal van oranje tegen matige en oranje tegen sterke tegenstanders nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal van oranje tegen matige en oranje tegen sterke tegenstanders nog niet
Als Robben maar niet had gefaald...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.
Dat moet jou toch bekend voorkomen met Portugal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.
En voor de rest van de wereld geldt dat vrijwel alles beter moet om een kans te maken tegen Nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.
Hoevaak had cyprus ook al weer gescoord tegen Portugal. Oja, 4x was dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben blij dat dit geen trolltopic is geworden.
Dat is tenslotte niet je taak hier op fok.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.quote:
Wie doet er hier nou dom? Jij geeft antwoord op jezelf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
Ben jij serieus 32 jaar oud?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.
Ipv edit deed hij quote, wat ik soms ook doe per ongeluk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is tenslotte niet je taak hier op fok.
Toen jij dit zei dacht hij dus dat hij een edit had gemaakt, of die quote was zijn edit, en vandaar de verwarringquote:
LOL!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes en tot ziens,
Krea.
Mijn post was geen flame naar jou touquote:
Nee ik moest lachen om je editquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn post was geen flame naar jou touAlleen een poging de situatie te verklaren
Behalve als ze dan weer bij ons in de groep zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef OmniRocket het volgende:
ik wens alle Hongaren succes bij de kwalificatie voor het WK 2014... het EK 2012 zit er niet meer in.
De wedstrijden tegen ons.. de rest mogen ze gewoon winnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve als ze dan weer bij ons in de groep zitten.
Nee. Het is een manier van posten. Vrij normaal, maar kennelijk erg moeilijk voor een moderator die haar eigen veters niet kan strikken.quote:
Nee, dat deed hij niet. Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ipv edit deed hij quote, wat ik soms ook doe per ongeluk.
Ja, ben je er weer klaar mee? De volgende keer kun je beter gewoon gaan modereren ipv je kansloze oneliners tentoonspreiden.quote:
Dit topic modereren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ben je er weer klaar mee? De volgende keer kun je beter gewoon gaan modereren ipv je kansloze oneliners tentoonspreiden.
Bedankt voor niks maar weer.
Dus je kwam eigenlijk alleen maar ff zuigen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit topic modereren?Kan ik alles wel weghalen he... Inclusief jouw posts
Jij hebt dit topic tot dit niveau gebracht.
Vooral dezequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.
Ja, zo'n post is het wel waard om het complete topic voor te verneuken met je elitaire gedrag. Je had em natuurlijk ook gewoon kunnen editten. Dat is tenslotte gewoon je werk hier.quote:
Sterker nog, als je een goeie mod was geweest had je de aanleiding van die post al bewerkt. Dan had ik het niet hoeven posten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, zo'n post is het wel waard om het complete topic voor te verneuken met je elitaire gedrag. Je had em natuurlijk ook gewoon kunnen editten. Dat is tenslotte gewoon je werk hier.
Heb dit hele topic niet doorgelezen hoor. Was één van de eerste die ik toevallig tegenkwam. Kwam trouwens nog wel wat leuke reacties tegen van jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, zo'n post is het wel waard om het complete topic voor te verneuken met je elitaire gedrag. Je had em natuurlijk ook gewoon kunnen editten. Dat is tenslotte gewoon je werk hier.
Zolang je er maar altijd 1 meer maakt dan je tegenstander maakt het niet uit hoeveel je er tegen krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Als je 3 goals tegen krijgt is het een gatenkaas dus ga is snel terug naar bed.
Ik hoop dat je er een harde plasser van hebt gekregen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Bovendien ben je erg kinderachtig bezig als je eerst gaat reageren op iets wat ik zeg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben blij dat dit geen trolltopic is geworden.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er een harde plasser van hebt gekregen.
[..]
Ik zei 0-3. Da's dan knap.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Bij 1-2 dacht ik dat Kreator gelijk ging krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |