Zelfs Feijenoord komt door de defensie van Hongarije. Zelfs Zweden is dit 2x gelukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Kekster het volgende:
Hongarije gaat winnen vanavond. Met de vorige wedstrijd in het achterhoofd zullen de kazen wel achterover gaan leunen. Doedelzak trapt er gewoon 1 in vanaf 30 meter en dan komt Nederland niet meer door de defensie van Hongarije heen.
En waarom zou dat vanavond dan anders zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.
Omdat-ik-zei-alle-ballen-op-doedelzak. Le-zen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef Piebe het volgende:
[..]
En waarom zou dat vanavond dan anders zijn?
Maar als dat dan toch niet gebeurt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat-ik-zei-alle-ballen-op-doedelzak. Le-zen.
Een Bouhla om Doedelzak in twee stukken te trappen en het wordt 9-0quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
sorry, maar is juist niet die neiging één speler tot een verlosser te maken niet destructief voor ieder Team, met een groot verleden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
4-0 had ik de vorige keer. Dat klopte op zich wel goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou het gewoon weer op een 4-0, al zal het wel weer tegenvallen voor eigenpubliek, 2-0 dan.
Jij hebt al die wedstrijden helemaal bekeken? Ga toch weg, pretentieus betweterig figuur met je ellenlange posts altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Idd, Hongarije uit de 50'er jaren is eigenlijk het aller- allerbeste land dat nooit wereldkampioen werd, imo nog voor Nederland 1974 ...
Succes. Heb je trouwens dat kut aquarium nou al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Kreator het volgende:
Balasz speelde aan onze kant dan weer niet best. Maar ja.
Uithuilen en rukken. doei.
Daar had je net zo goed een pilon voor neer kunnen zetten, verschil is alleen dat die pilon je niet voor de voeten loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Kreator het volgende:
overigens heb ik vd vaart niet gezien. wat een slechte partij heeft die gespeeld. Ibrahim en Sneijder waren prima.
@hara: No shit Sherlock..
Komt deze week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef PP. het volgende:
[..]
Succes. Heb je trouwens dat kut aquarium nou al?
En als Nederland vandaag zijn best had gedaan waren het dubbele cijfers geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt deze week..
Als er 10 vd Vaarts op het veld stonden, was Hongarije er overheen geknald.
Van Basten had direct de mooiste samenvatting. Aan de bal prima, zonder bal ruk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Kreator het volgende:
..wat een gatenkaas bij de koppen.
Aanvallend was Nederland wel beter, maar verdedigend droevig. Jammer dat de individuele kwaliteiten het toch weer beslisten. We verdienden een punt.
Hoezo? Hongarije kreeg er 5 om de oren...quote:
Dus Nederland heeft terecht gewonnen.quote:Aanvallend was Nederland wel beter, maar verdedigend droevig. Jammer dat de individuele kwaliteiten het toch weer beslisten.
Nee. Doeiquote:We verdienden een punt.
Als je 3 goals tegen krijgt is het een gatenkaas dus ga is snel terug naar bed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Hongarije kreeg er 5 om de oren...
[..]
Dus Nederland heeft terecht gewonnen.
[..]
Nee. Doei
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Als je 3 goals tegen krijgt is het een gatenkaas dus ga is snel terug naar bed.
Zolang je meer scoort is er niets mis mee. Maar dan is het nog wel gatenkaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.
Ja dit is toch onzin man, als je er al tegen Hongarije zon tyfus zooi van maakt, je zult niet altijd 6 x scoren ook schat, als je het zo bekijkt als jij doet dan word je er niet wijzer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gatenkaas zolang je er meer scoort dan de tegenstander? Als Nederland de volgende 12 officiële wedstrijden met 6-5 wint, ben je Europees kampioen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Zolang je meer scoort is er niets mis mee. Maar dan is het nog wel gatenkaas.
Goed, vandaag was het een gatenkaas, maar wanneer was de laatste keer dat Nederland drie treffers tegen kreeg. Rusland in 2008?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja dit is toch onzin man, als je er al tegen Hongarije zon tyfus zooi van maakt, je zult niet altijd 6 x scoren ook schat, als je het zo bekijkt als jij doet dan word je er niet wijzer op.
Cruijff modus: Als je er altijd meer maakt dan dat je er tegenkrijgt word je wereldkampioen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je mag verdedigend helemaal niet slecht zijn want de aanval zal het niet altijd kunnen componseren.
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Cruijff modus: Als je er altijd meer maakt dan dat je er tegenkrijgt word je wereldkampioen.
Je troll acties zijn niet heel succesvol vandaag hè ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Wanneer is Brazilië / Argentinië uit. Ik ga alvast bakken popcorn bestellen. Messi tegen de verdediging van Nederland waar Hongarije al 3x kan scoren in 15 minuten
Maar die gatenkaas van vandaag is ook niet iedere keer, doorgaans hebben we best een betrouwbare verdediging, niet de allerbeste maar wel degelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.
Die verdediging van Argentinië is nog slechter dan die van onsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Wanneer is Brazilië / Argentinië uit. Ik ga alvast bakken popcorn bestellen. Messi tegen de verdediging van Nederland waar Hongarije al 3x kan scoren in 15 minuten
Jij kent het verhaal van oranje tegen matige en oranje tegen sterke tegenstanders nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal van oranje tegen matige en oranje tegen sterke tegenstanders nog niet
Als Robben maar niet had gefaald...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.
Dat moet jou toch bekend voorkomen met Portugal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet. Maar je wint er geen WK finales mee.
En voor de rest van de wereld geldt dat vrijwel alles beter moet om een kans te maken tegen Nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja nogmaals zal niet altijd het geval zijn en als jij tegen team's als Spanje een kans wilt maken moet het verdedigend ZOVEEL beter.
Hoevaak had cyprus ook al weer gescoord tegen Portugal. Oja, 4x was dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef Kekster het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |