Geen Hongaarse vlag in je usericon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hier ben ik voor Hongarije, IRL gewoon voor Nederland.
Ik ben niet voor de tegenstander. Ik was op het vorige EK en het WK ook voor Team Magyar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Begint dat voor de tegenstander zijn nu al weer. het EK is nog niet eens aan de gang
Ik weet nog wel dat jij op het WK 2010 voor achtereenvolgens Brazilië, Uruguay en Spanje was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet voor de tegenstander. Ik was op het vorige EK en het WK ook voor Team Magyar.
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren heb gegeten. Maar ik weet wel dat ik toen voor FC Holland was.quote:
wat een tattooquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Groot, groter, grootst:
[ afbeelding ]
Het zal 'm in de naam Balazs zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Groot, groter, grootst:
[ afbeelding ]
even toelichting, wat is dit voor voetbalteam?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb de OP nog maar even voorzien van het legendarische openingspostplaatje van het epische Hongaren op FoK topic.
0-4quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En hoeveel is het nu geworden eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En hoeveel is het nu geworden eigenlijk ?
quote:Dzsudzsak kan 'gewoon' starten in Amsterdam
AMSTERDAM - Hongarije hoeft het dinsdagavond in de Amsterdam Arena niet zonder Balazs Dzsudzsak te stellen. De aanvaller is tijdig hersteld voor de tweede kwalificatie-ontmoeting met het Nederlands elftal.
Dzsudzsak kreeg na het eerste duel in Boedapest (4-0 voor Nederland) te kampen met terugkerende klachten aan zijn ribben.
Zijn werkgever PSV meldt dat hij naar verwachting toch gewoon inzetbaar is in Nederland.
Op grond van een laatste test hield bondscoach Alexander Egarvari hem bij de spelersgroep van 21 man.
Hongarije heeft in Amsterdam behoefte aan een goed resultaat om kans blijven te houden op de tweede plaats in groep E, achter Oranje.
Jullie mogen blij zijn als het bij minder dan 5 - 0 blijft. Waar baseer je op dat Hongarije gaat winnen?quote:
Die uitslag kan niet, Nederland speelt immers thuis.quote:
Vast jaquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiiit, we moeten nog een keer tegen Hongarije. Kan Kreator toch nog gelijk krijgen.
Alle Balazs op Dzsudzsak.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie mogen blij zijn als het bij minder dan 5 - 0 blijft. Waar baseer je op dat Hongarije gaat winnen?
Omdat hij zo goed heeft gespeeld de 1ste wedstrijd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle Balazs op Dzsudzsak.
[ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat hij zo goed heeft gespeeld de 1ste wedstrijd?
• Niets mis mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Hongarije![]()
Mensen die voor Hongarije zijn![]()
Mensen die anti-Nederland zijn omdat ze superieur voetbal laten zien
Fan zijn van een land dat niets voorstelt op voetbalgebiedquote:
Waar vind je die quote?quote:• Mensen die denken dat NL een groots land is.
Waarom zou je anders voor Hongarijequote:• Waar vind je die quote?
Kreatorquote:• Scorpie..
Oh. Jij bent er dus zoéén die altijd voor de winnaar is. Dat is pas sneu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Fan zijn van een land dat niets voorstelt op voetbalgebied
Als je dat zelf niet kunt bedenken ben je misschien wel gewoon te dom. Dat ben je sowieso al, maar ik gaf je het voordeel vd twijfel omdat je wel weet hoe je een reactie moet posten.quote:Waarom zou je anders voor Hongarije zijn
Mee eens. Maar wat zegt mij dat hij vanavond wel goed aangespeeld wordt? Dzsudzsak.is een leuke speler maar kan bij lange na niet tippen aan de kwaliteiten van onze aanvallers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal. Hij werd ontzettend slecht aangespeeld en zoals Rene al zei: De buitenspelers zijn het meest afhankelijk van het goed functioneren van een team.
Daarom zei ik: Alle ballen op hem. De rest als een handbalteam om de 16. En dan komt er vanzelf wel een bal aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar wat zegt mij dat hij vanavond wel goed aangespeeld wordt? Dzsudzsak.is een leuke speler maar kan bij lange na niet tippen aan de kwaliteiten van onze aanvallers.
Het is pas echt sneu dat je het woord winnaar gebruikt in combinatie met Feyenoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Jij bent er dus zoéén die altijd voor de winnaar is. Dat is pas sneu.
Ene week voor Feijenoord, andere week voor Ajax.
Tja wat is dom; een of ander onbeduidend kutlandje steunen dat sinds de jaren 50 op voetbalgebied weinig tot niks voorstelt omdat je moeder er toevallig vandaan kwam en je blijkbaar een compensatiedrang hebt naar je verloren jeugd, of gewoon het land steunen waar je nu woont, werkt en waar je gewoon vrijelijk jezelf mag zijn, hoe beschamend dat laatste ook is.quote:Als je dat zelf niet kunt bedenken ben je misschien wel gewoon te dom. Dat ben je sowieso al, maar ik gaf je het voordeel vd twijfel omdat je wel weet hoe je een reactie moet posten.
Feijenoord wint ook wel eens. Maar begrijpend lezen is een vak, kennelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Het is pas echt sneu dat je het woord winnaar gebruikt in combinatie met Feyenoord![]()
Zo laat je zien dat je er weer weinig vanaf weet.
Nederland bedoel je?quote:Tja wat is dom; een of ander onbeduidend kutlandje
Dan nog is mijn (en ik denk van iedereen die een beetje voetbal know-how heeft) eerste associatie bij het woord Feyenoord niet 'winnaar'. Als je nou PSV of Twente had gezegd, of zelfs ADO, dan was je nog ietwat geloofwaardig geweest. Nu is het gewoon weer de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feijenoord wint ook wel eens. Maar begrijpend lezen is een vak, kennelijk.
Dat zeg ik, de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt door selectief quoten. Je repertoire begint oud te worden, net zoals jij trouwens. Misschien kan je beter in R&P blijven hangen?quote:Nederland bedoel je?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Nu is het gewoon weer de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt.
de zoveelste middelmatige trollpoging die faalt door selectief quoten. Je repertoire begint oud te worden, net zoals jij trouwens.
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Hongarije![]()
Mensen die voor Hongarije zijn![]()
Mensen die anti-Nederland zijn omdat ze superieur voetbal laten zien
En ook dit is weer zo voorspelbaar als Sinterklaas met 5 december; een beetje tegengas en meneer de Oostblokker begint met schelden. Nog meer grappen en grollen die je uit je hoge hoed gaat halen zodat ik weer even kan lachen, of ga je nog meer selectief quoten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.
Je leeft in een droomwereld. Lees nou maar terug.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ook dit is weer zo voorspelbaar als Sinterklaas met 5 december; een beetje tegengas en meneer de Oostblokker begint met schelden. Nog meer grappen en grollen die je uit je hoge hoed gaat halen zodat ik weer even kan lachen, of ga je nog meer selectief quoten?
Je reacties worden korter. Verder ben je wel lief hoor, ga nu maar weer spelen in dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld. Lees nou maar terug.
Idd, Hongarije uit de 50'er jaren is eigenlijk het aller- allerbeste land dat nooit wereldkampioen werd, imo nog voor Nederland 1974 ...quote:
Vetes zijn voor plebs. Ik wijs terecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scorpie & Kreator: vecht jullie persoonlijke vetes even elders uit.
Vetes? Met een Oostblokker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scorpie & Kreator: vecht jullie persoonlijke vetes even elders uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |