Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben blij dat dit geen trolltopic is geworden.
Dat is tenslotte niet je taak hier op fok.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.quote:
Wie doet er hier nou dom? Jij geeft antwoord op jezelf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
Ben jij serieus 32 jaar oud?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je net zo dom bent als je doet voorkomen in je posts, heb ik medelijden met je omgeving.
Groetjes en tot ziens,
Krea.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou moeten modereren.
Ipv edit deed hij quote, wat ik soms ook doe per ongeluk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is tenslotte niet je taak hier op fok.
Toen jij dit zei dacht hij dus dat hij een edit had gemaakt, of die quote was zijn edit, en vandaar de verwarringquote:
LOL!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Groetjes en tot ziens,
Krea.
Mijn post was geen flame naar jou touquote:
Nee ik moest lachen om je editquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn post was geen flame naar jou touAlleen een poging de situatie te verklaren
Behalve als ze dan weer bij ons in de groep zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef OmniRocket het volgende:
ik wens alle Hongaren succes bij de kwalificatie voor het WK 2014... het EK 2012 zit er niet meer in.
De wedstrijden tegen ons.. de rest mogen ze gewoon winnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve als ze dan weer bij ons in de groep zitten.
Nee. Het is een manier van posten. Vrij normaal, maar kennelijk erg moeilijk voor een moderator die haar eigen veters niet kan strikken.quote:
Nee, dat deed hij niet. Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ipv edit deed hij quote, wat ik soms ook doe per ongeluk.
Ja, ben je er weer klaar mee? De volgende keer kun je beter gewoon gaan modereren ipv je kansloze oneliners tentoonspreiden.quote:
Dit topic modereren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ben je er weer klaar mee? De volgende keer kun je beter gewoon gaan modereren ipv je kansloze oneliners tentoonspreiden.
Bedankt voor niks maar weer.
Dus je kwam eigenlijk alleen maar ff zuigen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit topic modereren?Kan ik alles wel weghalen he... Inclusief jouw posts
Jij hebt dit topic tot dit niveau gebracht.
Vooral dezequote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Ja, idd. Ik begon met trollen. Kneus.
Ja, zo'n post is het wel waard om het complete topic voor te verneuken met je elitaire gedrag. Je had em natuurlijk ook gewoon kunnen editten. Dat is tenslotte gewoon je werk hier.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |