Geef je binnenkort een lijstje gijs...komt goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ik heb er ook eentje besteld. Via de iStore. Levertijd 3-4 weken.
Wat zijn must have apps?
heerlijk de witte, nu nog een mooie cover eromheen zoeken..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, de witte Ipad 2 is echt relaxt, stuk beter als zwart qua kleur in zijn totaliteit.
Kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, de witte Ipad 2 is echt relaxt, stuk beter als zwart qua kleur in zijn totaliteit.
http://www.zagg.com/acces(...)TFgKgCFYob4QodPVpirAquote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heerlijk de witte, nu nog een mooie cover eromheen zoeken..
iemand een aanrader?
GoodReader en Evernote zijn echt programma's die op een tablet echt goed tot hun recht komen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef mime_negert het volgende:
Heb net een iPad 2 (Wi-Fi 16GB Zwart) besteld via Dixons.nl, de verwachte levertijd is 8 april.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen een iPad of een Android tablet. Uiteindelijk ben ik dus voor de iPad gegaan omdat er in de Appstore kwalitatief betere apps staan in vergelijking met de Android Market en omdat de NVIDIA Tegra 2 blijkbaar toch niet in staat is om 1080p (high profile) films af te spelen.
Een paar voorbeelden hiervan zijn:
• Note Taker HD
Welke apps kunnen jullie nog aanbevelen?
WeatherProHD, Read it Later, Zinio, Pressreader, TED, Epicurious, BBC GoodFood, Wired, Reiz&, FD Persoonlijk, Star Walk, Flightradar24...quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef mime_negert het volgende:
Heb net een iPad 2 (Wi-Fi 16GB Zwart) besteld via Dixons.nl, de verwachte levertijd is 8 april.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen een iPad of een Android tablet. Uiteindelijk ben ik dus voor de iPad gegaan omdat er in de Appstore kwalitatief betere apps staan in vergelijking met de Android Market en omdat de NVIDIA Tegra 2 blijkbaar toch niet in staat is om 1080p (high profile) films af te spelen.
Een paar voorbeelden hiervan zijn:
• Note Taker HD
Welke apps kunnen jullie nog aanbevelen?
Even de file zelf hebben, die de film bevat. Daarna het programma Handbrake gebruiken om het bestand om te zetten naar een bestandstype die de iPad ondersteund.quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je trouwens makkelijk gedownloade films of films vanaf dvd op je iPad zetten?
4.3.quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Met welke ios wordt de iPad 2 geleverd?
Kan elk willekeurig inputbestand zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Even de file zelf hebben, die de film bevat. Daarna het programma Handbrake gebruiken om het bestand om te zetten naar een bestandstype die de iPad ondersteund.
Hm, durf ik zo niet te zeggen en kan ik nu ook niet voor je nakijken. Het programma ondersteunt in ieder geval wel veel types.quote:
Omdat de idioten welke op advertenties bieden altijd een heel laag bod uitbrengen ondanks de duidelijke vaste of bieden vanaf prijs.quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Niet te geloven, zojuist weer eens naar 2e hands ipad 1's gekeken op Marktplaats. Maar wat een prijzen! Mensen bieden gewoon nog blind tot 320 tot 350 euro, terwijl je een nieuwe kunt krijgen voor 360 euro. Waarom drukken deze mensen zichzelf in deze niet rendabele positie?
Zoek je dan een IPad 1?quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Niet te geloven, zojuist weer eens naar 2e hands ipad 1's gekeken op Marktplaats. Maar wat een prijzen! Mensen bieden gewoon nog blind tot 320 tot 350 euro, terwijl je een nieuwe kunt krijgen voor 360 euro. Waarom drukken deze mensen zichzelf in deze niet rendabele positie?
Zijn het dan wel allemaal 16GB wifi modellen, want ik zou mijn 1 met 64GB, 3G ook niet voor 400 wegdoen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
idioterie iddquote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Dat vind ik nog veel. Zijn die krengen zo waardevast?quote:Op maandag 4 april 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
idioterie iddvoor een tweedehands ipad 1 16GB wifi zou ik nu niet meer dan 250 euro bieden
nee vind ik niet, maar zijn nog wel maar een jaar oud dus helft van de prijs vind ik redelijkquote:Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel. Zijn die krengen zo waardevast?
Tja maar een nieuwe ipad 1 16gb is via pricewatch nog maar 360.quote:Op maandag 4 april 2011 12:46 schreef Misan het volgende:
[..]
nee vind ik niet, maar zijn nog wel maar een jaar oud dus helft van de prijs vind ik redelijk
dan dus maximaal 180 euro als je het mij vraagtquote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja maar een nieuwe ipad 1 16gb is via pricewatch nog maar 360.
Mocht hij geen interesse hebben, dan ik welquote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zoek je dan een IPad 1?
Misschien heb ik er wel 1 over.
Die is nog 600 euro nieuw.quote:Op maandag 4 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn het dan wel allemaal 16GB wifi modellen, want ik zou mijn 1 met 64GB, 3G ook niet voor 400 wegdoen hoor.
Wat vind je er minder aan? Atomic Web Browser is een alternatief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Sold het volgende:
Heb sinds een week of twee een iPad, maar vind Safari geen fijne browser. Iemand tips voor betere browsers?
Nee, dat heeft echt met Safari te maken. Voor de iOS dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is dat opnieuw laden niet meer iets met geheugen dan browser?
Omdat het bij de iPad 2 beter werkt.
Als er nog iemand een ipad1 verkoopt voor een leuk prijsje hoor ik het graag!quote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zoek je dan een IPad 1?
Misschien heb ik er wel 1 over.
Oh, dat wist ik niet. Misschien ook maar eens op zoek naar een andere dan, al bevalt Safari me eigenlijk prima en gebruik ik nauwelijks tabs.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dat heeft echt met Safari te maken. Voor de iOS dan.
Bij alle? Wut?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
De Premium resselers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
Ik heb nog altijd zonder gedaan, ik kan nu ook nog wel even wachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Niet bij Dixons Almere in ieder geval. Was gister langs Dynabyte, MyCom, Dixons en Mediamarkt geweest, allen hadden ze geen iPads op voorraad m.u.v. Mediamarkt. Die had alleen nog één witte, 32 GB non-3g model liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef jeroenxo het volgende:
iPad 2 wit van 16 gb en 64 gb is nu op voorraad bij dixons. Heb vandaag 1 besteld, morgen lekker binnen met de blauwe smart cover
Hear hear..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Heb bij de mediamarkt de iPad2 eens even beetgehouden en bespeeld, maar ik irriteer mij direct mateloos aan de knopjes aan de zijkant die schuin zitten. Rottiger te bedienen.
Tel daarbij dan ook nog het scherm op die dezelfde resolutie heeft gehouden en ik vind de extra snelheid en crappy camera's niet de investering waard om over te stappen naar de iPad2.
Ga je ook een aparte databundel voor je iPad aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Temlin het volgende:
Ik weet niet welke ik ga halen een 64gb wifi of een 32gb 3g
Foeilelijk dat wit IMOquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef hondjes het volgende:
Net een gekocht bij Dixon, de laatste en alleen nog maar een witte.
Ja, dat was hier gister ook ineens zo.quote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn hier meer gebruikers van Friendly for iPad? Ik heb sinds de laatste update een hoop geklooi ermee, zwarte schermen waar je niet meer uit kan komen en/ of opstartproblemen. Meer ervaringen hiermee?
Een iPad is dan ook gewoon een uit de kluiten gewassen iPodquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb een witte besteld.
Vind zwart niet echt iets.. doet me teveel denken aan een iPod Touch.
Niet. Maar ik heb mijn zwarte iPad1 bij de Saturn gekocht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Waar hebben jullie de iPad 2 trouwens gekocht allemaal?
Barcelona.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
MediaMarkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Apekoek het volgende:
Is garageband trouwens wat? Kunt je daar mee op semi-professionele wijze tracks maken, of kent het nog te veel portable handheld restricties?
Gorillaz heeft een hele album hoofdzakelijk met iPad apps geproduceerd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.
Dixonsquote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Hier ben ik ook voor aan het kijken. Laat het wel weten wanneer ik een geschikte heb gevonden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Irving het volgende:
Iemand ervaringen met apps als Desktop connect o.i.d. (apps waarmee je je computer van afstand kan zien/besturen)? Als zoiets goed en snel werkt, ga ik ook voor een iPad aangezien je er dan zo'n beetje alles op kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |