Nee, ik zeg: May i see your boardingcard please? Sorry sir, you just arrived. You may only buy when you fly. This analplug is also availible at the arrival areaquote:
Laura moet gewoon der bek houden want zij is de zwakke hap in levende lijve.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef mootie het volgende:
Laura vindt het maar slappe hap als het geheim van iemand met een partner te maken heeft. Dan moet die persoon zelf maar in het huis gaan zitten. Zeker als het een ex is.
dat vind ik een hele fijne gedachtequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zie trouwens gelijk de groepsverhoudingen weer schuiven. Flip en Jo worden nu de minderheid
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Nee, ik zeg: May i see your boardingcard please? Sorry sir, you just arrived. You may only buy when you fly. This analplug is also availible at the arrival area
Het was volgens mij het laatst geopende topic van de drie, maar schijnbaar hier verder iddquote:
Jo: Hoogbegaafd zit tegen geschift aan, tegen Moquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
Jo en Laura lopen Mo echt vet te beledigen nu zonder het door te hebben...
Ze weet het zeker!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef knagsje het volgende:
Jo zegt tegen Lau en Mo, hoogbegaafdheid zit tegen geschift aan
Blijkbaar. Die van nobodys was eerder, maar wat maakt het uit? Asse we moar leut heb!quote:
Is Jo hoogbegaafd dan>quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Jo: Hoogbegaafd zit tegen geschift aan, tegen Mo
Daaromquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was volgens mij het laatst geopende topic van de drie, maar schijnbaar hier verder idd
Die andere twee waren op de seconde gelijk, da's te moeilijk kiezen
En dat weet ik gewoon 100% zeker! (nou ja als ze het niet 200000000000000 % zeker weet telt het ook niet)quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef knagsje het volgende:
Jo zegt tegen Lau en Mo, hoogbegaafdheid zit tegen geschift aan
Maar ze weet best dat Geer Miljonair isquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Laura zegt meestal als je hoogbegaafd ben ben je geschift ook tegen Joanna en Mo
Joanna zit zonder hoogbegaafdheid al tegen geschiftheid aan, dus wat zegt dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Joanna zegt meestal als je hoogbegaafd ben ben je geschift ook tegen Laura en Mo
Doet ie om er op te kunnen drukken....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Day het volgende:
Flip zit te liegen, hij zegt dat hij op tsunami heeft gedrukt.
Flip heeft de pest in dat Gerard er nog is.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Laura en Alex wilden niet meer zoveel kleffen omdat het slecht is voor het spel. ik heb ze niet anders zien doen...
Totaal geen inbreng in het spel, weg ermee!
wat zou jij doen als je zelf pas morgen mag drukken...?quote:
echt hequote:
Ik open in principe niet, topichunters etc...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
Waarom nou weer verder in de laatstgeopende... ik snap er geen ruk meer van.
wat ben je toch een wijs mensquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Laura en Alex wilden niet meer zoveel kleffen omdat het slecht is voor het spel. ik heb ze niet anders zien doen...
Totaal geen inbreng in het spel, weg ermee!
Waar vind ik die stand?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
@D, kan je de update boven de kluisstand aanpassen naar 24-03 22:15 uur?
Zijn kookkunstenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Niki.P het volgende:
Servio naar huis, wat ga je het meest missen aan hem?
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Nieuwe poll op de SST site, wat als ik nou helemaal niks ga missen..
Denk ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Philip speelt het spel gewoon perfect... samen met Gerard de beste speler
Hoezo dat nou... hij speelt gewoon het spel... hij weet alleen niet dat de dames ook heel dicht bij zijn geheim zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
echt hehoop dat hij hiermee flink op zijn bek gaat
Dit kan nog wel back-firen op hem als hij het morgen raad en het klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je zelf pas morgen mag drukken...?
iedereen aas nu op iedereen en de eerste mag drukken
ook het feit dat gerard miljonair is word ontkracht ,terwijl het duidelijk is dat hij het wel is
gewoon een spel van wie het eerst komt wie het eerst maalt
Blame Canadaquote:
+1quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
nou ja hij heeft ook wel gelijk he, hij wil dat geheim zelf raden, maar ik gun het hem niet
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
faalex met z'n stomme stokkie in z'n bek![]()
jup ik hoor ze alleen niet olympish en ook al zijn ze er dicht bij ze hebben de link relatie met olymisch goud niet gelegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit kan nog wel back-firen op hem als hij het morgen raad en het klopt.![]()
Zowieso kunnen ze zijn kluis ook nog leeghalen later.
Ivanho met zijn zwaard, zijn blanke sabeltje doet het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
faalex met z'n stomme stokkie in z'n bek![]()
Oke alle ballen op die 2 dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat ben je toch een wijs mens, helemaal eensch
Mo, Joan en Laura waren er net heel dichtbij op de dameskamer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jup ik hoor ze alleen niet olympish en ook al zijn ze er dicht bij ze hebben de link relatie met olymisch goud niet gelegd
Nou heb me slap gelachen om dat simpele strandjurkje en dan die ouderwetse stijve schoenen eronderquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
laura denkt dat de camera's niet meer draaien ? gelijk na de exit weer joggingspul aan
die gaat straks drukken dankzij andermans inzet, net als Mo die toen ging drukken nadat anderen het zowat voor haar hadden uitgespeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef TimeJumper het volgende:
Laura doet net of ze het spel speelt.
Heeft geen geld om te drukken zelf.
En roept rond, wat hoort nou in hemelsnaam bij Karim, daarna wat hoort nou in hemelsnaam bij (vul naam in) and so on, and so on.
Ja, is waar, vind 'm een vriendje, maar hij speelt het spel wel, soms zelf iets te fanatiek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo dat nou... hij speelt gewoon het spel... hij weet alleen niet dat de dames ook heel dicht bij zijn geheim zitten
Ik hoorde net Mo en lau over een partner van.... maar ex van vonden ze niet boeiend genoeg als geheimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jup ik hoor ze alleen niet olympish en ook al zijn ze er dicht bij ze hebben de link relatie met olymisch goud niet gelegd
haja was ook een noodkijk. komt dat ze zo laaaaaaaaaaaaaang is, met hakken is ze over de 2 meter gok ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou heb me slap gelachen om dat simpele strandjurkje en dan die ouderwetse stijve schoenen eronder![]()
Zooooo daar zit toch niets aantrekkelijks aan.quote:
waren inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eng ventje inderdaad...maar er waren toch dames wel van gecharmeerd een paar weken terug...
Is toch ook een onmogelijk geheim.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik hoorde net Mo en lau over een partner van.... maar ex van vonden ze niet boeiend genoeg als geheim
Ik hou niet van het gladjakkertypequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eng ventje inderdaad...maar er waren toch dames wel van gecharmeerd een paar weken terug...
Een foto van Pierce Brosnanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat waren de hints over Aafke net? Die heb ik gemist denk ik...
Omdat je dan technisch gesproken slaapt...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
Raar dat niemand de slapeloosheid kan linken aan 't slaapwandelen van Joanna
ze is gewoon totaal niet interessant sorriequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
Raar dat niemand de slapeloosheid kan linken aan 't slaapwandelen van Joanna
bekstekken ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Waar slaat The Big Knife op? Iemand hier die dat snapt?
Toevallig Alex begint er net over. Flip houdt wijselijk zijn mond, en Laura krabbelt al terug met "ze zijn allebei te ver gegaan"...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip zei toch dat hij met dat gedoe met die boeien twee verhalen had gehoord en ging kijken of de kijker of Jo of Gerard er op afrekende en dat dat voor hem een soortement van doorslag was wie de waarheid sprak.
Ik kan geen streams kijken wil iemand me vertellen of Flip nog gereageerd heeft op die 78 procent die Gerard haalde? En of hij dan nog conclusies trok?
misschien heeft karim daarin gespeeld ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
o.a. een perforator, en Pierce(r) Brosnanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat waren de hints over Aafke net? Die heb ik gemist denk ik...
Tsja maar tegenwoordig kan je toch echt wel wat leukers krijgen/kopen, ook qua schoenen voor lange mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haja was ook een noodkijk. komt dat ze zo laaaaaaaaaaaaaang is, met hakken is ze over de 2 meter gok ik
hahahaha, ik moet altijd zo lachen om jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo daar zit toch niets aantrekkelijks aan.
Lijkt net een schedel met een stuk vel eroverheen
dus met hun link lgging blijft dat hoogst waarschijnlijk het langs bewaarde geheimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik hoorde net Mo en lau over een partner van.... maar ex van vonden ze niet boeiend genoeg als geheim
Klopt hij heeft de tsunami nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef snetje het volgende:
Mo vertrouwd Flip niet met zijn leugen dat hij de tsunami al heeft geprobeerd
Haha..wat een onzinquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is gewoon totaal niet interessant sorrie
Ben het helemaal met je eens, wat een eng mannetje, qua uiterlijk en karakterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
En ik vind die Phillip toch zo'n creep niet te filmen. Denkt een baasje te zijn. Misschie in Jo haar dreams maar verder houdt het op!
En prins Albert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef schurk65 het volgende:
[..]
en een perforator en mischien die blingdingen cc
neus piercing van die stierquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
o.a. een perforator, en Pierce(r) Brosnan
[deminsmode] kwartjes vallen soms pas jaren later [deminsmode]quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef mootie het volgende:
Ow, ik heb de prince Albert nu pas door.
Ja hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
Wat is die stinkphilip lekker stil he?
Gelukkig wel ja..Er komt toch niks fatsoenlijks uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
ik snap hem nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
[deminsmode] kwartjes vallen soms pas jaren later [deminsmode]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel je jezelf een beetje thuis hiero
Zie hem nog zo zelfingenomen tegen Gerard zeggen na het handboei incident: "De kijkers zullen wel oordelen"... mwahhahah nu weet die jankbal ook wie TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!) isquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja heer ligt hem iets zwaar op de maag
Alleen de datum, niet de standenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in de OP.
Dus je doet editten op je OP en dan de datum aanpassen.
De borstverkleining van Maikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Ja nogal, daarom vroeg ik me ook af of hij zijn conclusies nog zo zou trekken als hij zei dat hij zou doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
|Een prins Albert is een eikelpiercing.
Flow is prettig gestoord en hoort hier zeker thuisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel je jezelf een beetje thuis hiero
prins albert een van de rijkste mensen ter wereld misschien? (miljonair)quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn aan het opruimen denk ik????quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Niki.P het volgende:
Krijgen ze toch weer meer boodschappen zag net de voorraadkamer
Nou fakking irritant.quote:
Er zat een foto bij van prins Albert van Monaco. Een eikelpiercing noem je een prins Albert >> clue voor Aafke.quote:
Na 6 weken slapen, is ze wellicht uitgerust?quote:
Jaaaaaaaaaaaaa dat! En ook nog wie de waarheid sprak Geer of Jo en dan kon hij dat zien in zijn glazen bol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie hem nog zo zelfingenomen tegen Gerard zeggen na het handboei incident: "De kijkers zullen wel oordelen"... mwahhahah nu weet die jankbal ook wie TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!) is
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Google nou eens op Prince Albert piercingquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
prins albert een van de rijkste mensen ter wereld misschien? (miljonair)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flow is prettig gestoord en hoort hier zeker thuis
Da's net de kop van een bouvier die een half uur in de vla heeft gelegen na al die bedavonturen met Maikquote:
Zij heeft vanmiddag Mikes kloten al gechecktquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique wil haar poes laten zien!!!
Dat, we zijn het roerend eens !quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou fakking irritant.
Met die uitgestreken kop van der.
Ze moet nog meer rouge opdoen dan komen haar lelijke elvis-hamster-wangetjes goed uit![]()
Hoor der gillen als een meisje-meisje keukenmeid
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Whahaha ja da's waar ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie hem nog zo zelfingenomen tegen Gerard zeggen na het handboei incident: "De kijkers zullen wel oordelen"... mwahhahah nu weet die jankbal ook wie TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!) is
ow?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zat een foto bij van prins Albert van Monaco. Een eikelpiercing noem je een prins Albert >> clue voor Aafke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |