quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel je jezelf een beetje thuis hiero
Zie hem nog zo zelfingenomen tegen Gerard zeggen na het handboei incident: "De kijkers zullen wel oordelen"... mwahhahah nu weet die jankbal ook wie TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!) isquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja heer ligt hem iets zwaar op de maag
Alleen de datum, niet de standenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in de OP.
Dus je doet editten op je OP en dan de datum aanpassen.
De borstverkleining van Maikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Waar slaat The Big Knife op? Iemand hier die dat snapt?
Ja nogal, daarom vroeg ik me ook af of hij zijn conclusies nog zo zou trekken als hij zei dat hij zou doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
Wat is die stinkphilip lekker stil he?
?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
|Een prins Albert is een eikelpiercing.
Flow is prettig gestoord en hoort hier zeker thuisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voel je jezelf een beetje thuis hiero
prins albert een van de rijkste mensen ter wereld misschien? (miljonair)quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
|Een prins Albert is een eikelpiercing.
Zijn aan het opruimen denk ik????quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Niki.P het volgende:
Krijgen ze toch weer meer boodschappen zag net de voorraadkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |