Is toch ook een onmogelijk geheim.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik hoorde net Mo en lau over een partner van.... maar ex van vonden ze niet boeiend genoeg als geheim
Ik hou niet van het gladjakkertypequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eng ventje inderdaad...maar er waren toch dames wel van gecharmeerd een paar weken terug...
Een foto van Pierce Brosnanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat waren de hints over Aafke net? Die heb ik gemist denk ik...
Omdat je dan technisch gesproken slaapt...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
Raar dat niemand de slapeloosheid kan linken aan 't slaapwandelen van Joanna
ze is gewoon totaal niet interessant sorriequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
Raar dat niemand de slapeloosheid kan linken aan 't slaapwandelen van Joanna
bekstekken ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Waar slaat The Big Knife op? Iemand hier die dat snapt?
Toevallig Alex begint er net over. Flip houdt wijselijk zijn mond, en Laura krabbelt al terug met "ze zijn allebei te ver gegaan"...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip zei toch dat hij met dat gedoe met die boeien twee verhalen had gehoord en ging kijken of de kijker of Jo of Gerard er op afrekende en dat dat voor hem een soortement van doorslag was wie de waarheid sprak.
Ik kan geen streams kijken wil iemand me vertellen of Flip nog gereageerd heeft op die 78 procent die Gerard haalde? En of hij dan nog conclusies trok?
misschien heeft karim daarin gespeeld ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Waar slaat The Big Knife op? Iemand hier die dat snapt?
o.a. een perforator, en Pierce(r) Brosnanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat waren de hints over Aafke net? Die heb ik gemist denk ik...
Tsja maar tegenwoordig kan je toch echt wel wat leukers krijgen/kopen, ook qua schoenen voor lange mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haja was ook een noodkijk. komt dat ze zo laaaaaaaaaaaaaang is, met hakken is ze over de 2 meter gok ik
hahahaha, ik moet altijd zo lachen om jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo daar zit toch niets aantrekkelijks aan.
Lijkt net een schedel met een stuk vel eroverheen
dus met hun link lgging blijft dat hoogst waarschijnlijk het langs bewaarde geheimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik hoorde net Mo en lau over een partner van.... maar ex van vonden ze niet boeiend genoeg als geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |