Ik denk in de blauwe kamer. Zat Guido ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij zal vannacht wel in een hotel lbijven denk ik indd
mooi geupdate weer topquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
maak je je daar na 6 weken nog steeds druk over? ik heb het allang opgegevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
Waarom mogen we het gefluister van Joanne niet horen?
ik wil er niet aan denkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ik denk in de blauwe kamer. Zat Guido ook
Waarom die rare smilie? Ik hoorde het echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij zal Jo wel even getroost hebben met het vertrek van haar mattie. Dat mochten wij niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eieren is voorbij.... Disco, disco!quote:
Op zich is het wel een aparte afwijking voor iemand die voor haar beroep kinderen opvoedt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nee jou geheim was boeiend laura: ik ben dyslectisch
Ik ook niet maar het viel me op, BAAS Shirts dus!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zo goed houd ik ze nou ook weer niet in de gaten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |