En dat voor een Indoquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb serieus net 20 minuten met mijn vader gediscusieerd over kaas. Mijn vader kon de discussie niet winnen en werd toen boos op me...![]()
Dit is dan ook clouseau. Dat is HUN coen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit klinkt toch niet als onze geer
Ben je zo onzeker over je geaardheid dat je dat er bij moet zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach is een ontzettende baas. Sommige mensen mogen hem niet, ik vind Beach een van de grootste bazen in Onzin. Hij zou zo mijn grote broer kunnen zijn. Pils happen in het supportershomeBietsj is een baas. Liefde voor Beach (nohomo).
Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet mag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach is een ontzettende baas. Sommige mensen mogen hem niet, ik vind Beach een van de grootste bazen in Onzin. Hij zou zo mijn grote broer kunnen zijn. Pils happen in het supportershomeBietsj is een baas. Liefde voor Beach (nohomo).

Mais non, dat is gewoon ABN hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je geaardheid dat je dat er bij moet zetten?_____!
het is straat om dat te zeggen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik werd omschreven als een gevoelig iemand, nu denkt iedereen dat ik een flikker ben misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag bietsj ook wel opzichquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet mag.[ afbeelding ]
Dankjewel voor deze lovende woorden sahbi.
Dit staat zo haaks op je betoog van een paar pagina's terug. Over onzekerheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik werd omschreven als een gevoelig iemand, nu denkt iedereen dat ik een flikker ben misschien.
Totdat je mij ziet, schoonheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef gewoonfaye het volgende:
24 uur per dag verliiiefd op.. niemand
quote:
Scheelt een hoop gedoequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wat worden trouwens als je maar 3 uur per dag verliefd bent op iemand
Kun je per dag op 8 verschillende mensen verliefd zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wat worden trouwens als je maar 3 uur per dag verliefd bent op iemand
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
JA ROT NOU MAAR OP! Je tijd is om, ik ben morgen weer verliefd op je.
Zie je het voor je
beachjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik adoreer naatje, dubbel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Faye is van naatje_1. Zij gaan trouwen en dan neuken.
Je vergeet Myraquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
Sorry Faye, laat dan maar zitten. Ik wist niet dat je voor Naatje ging.
Ik zal mijn hele leven wel alleen blijven.
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Graseter & Dromenvangertje (OH NEE, GRAPJEN!)
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Als jij Dj_Day-V nou eens hosselt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Maak je ook ff een lijstje op van singles?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Dat is een man met een lekker wijf op de fobo. Kijk maar eens hoe "het" reageert. Kan toch alleen een man zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als jij Dj_Day-V nou eens hosselt!
KKJ niks voor je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Die zijn er niet op Fok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak je ook ff een lijstje op van singles?
Monopoly heeft geen vriendinnetjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |