huhquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het half uurtje voor iemand anders plant wel.
alleen euroshopper halve liters in een blikquote:
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wel uit een flesje he
Mijn blikjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon
[ afbeelding ]
Hertog Jan drinker
mm dan helaas pindakaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.
Okquote:
V bedoel je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is овй год, herken je dat niet eens
Die mag je niet delen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Ongesteldheidspics?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Die is allang uitgelekt in die Sharr.rar van Swomp!quote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Gerard Joling, Frans Bauer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb serieus net 20 minuten met mijn vader gediscusieerd over kaas. Mijn vader kon de discussie niet winnen en werd toen boos op me...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |