DM je skaips dan.quote:
Paddo's zijn chill!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe niet aan paddo's enzo man, enkel wiet en hasj en eventueel e.
TT dusquote:
Dat dat de monsterhit is mag echt wel een keertje uit de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef gewoonfaye het volgende:
welke kloot had kale kano aangevraagd
Mag van mij ook wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dat de monsterhit is mag echt wel een keertje uit de OP.
Wie dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
Ja tering..
Denk je liefde en positiviteit.. prima dagje gehad.
Komt er 3 man van het gezin 1 voor 1 chagrijnig binnen. Allemaal op mij afreageren natuurlijk.
Opkankeren, mijn ''goede'' mood ook gelijk om zeep geholpen..
Bedankt..
Lisa, Amy & Shelley!quote:
Dat merken we.quote:
Allemaal, behalve Sharr..quote:
Maar er zijn toch maar 2 andere in het gezin dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Allemaal, behalve Sharr..
En ik denk dat als de hont kon praten.. zelfs de hont kut tegen me had gedaan..
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar er zijn toch maar 2 andere in het gezin dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd vrolijk ja!
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Oh dan heb ik me vergist! Dan was het dat andere vriendje van d'rquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh dan heb ik me vergist! Dan was het dat andere vriendje van d'r
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.Hij wil haar, maar het is een kansloze missie. Vertel het hem maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of het kansloos isquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wil haar, maar het is een kansloze missie. Vertel het hem maar niet
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het kansloos is
Verkeerde volgordequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.
Werkt voor mij!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.
Voilaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Werkt voor mij!
Heb morgen weer twee 1 on 1 meets geplanned staan met FOK! dames.
De vorige 3 bleken helaas mannen van 40 te zijn
Jij probeert hiermee te insemineren dat Sharr een man van 40 is?quote:
inseminerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij probeert hiermee te insemineren dat Sharr een man van 40 is?
En ja ik bedoelde insinueren maar schreef insemineren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik insemineer niemandquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
sorry schatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Werkt voor mij!
Heb morgen weer twee 1 on 1 meets geplanned staan met FOK! dames.
De vorige 3 bleken helaas mannen van 40 te zijn
NOG niet!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NOG niet!
Wordt het niet eens tijd om popje te insemineren?
Ik dacht via de skype dat je een zware stem had door het rokenquote:
Wel fijn dat jongetjes van 19 het ook gezellig kunnen hebben met mannen van 40 iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht via de skype dat je een zware stem had door het roken!
Maar dat kwam gewoon omdat je een kerel was![]()
Maar het was wel gezellig hihi
nee kheb een verjaardag waar ik heen moetquote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: ÑòåêëîVàòà, AKA The Junkies
Kan jij niet even draaienquote:
Nope.. enkel 29 of 31 minuten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
half uurtjes kunnen niet he
ja wel uit een flesje hequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon
[ afbeelding ]
Hertog Jan drinker
Als je het half uurtje voor iemand anders plant wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
half uurtjes kunnen niet he
jammerquote:
Ik wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wel uit een flesje he
huhquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het half uurtje voor iemand anders plant wel.
alleen euroshopper halve liters in een blikquote:
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wel uit een flesje he
Mijn blikjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon
[ afbeelding ]
Hertog Jan drinker
mm dan helaas pindakaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.
dit is ÐовÑй год, herken je dat niet eensquote:
Okquote:
ÑòåêëîVàòà bedoel je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is ÐовÑй год, herken je dat niet eens
Die mag je niet delen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Ongesteldheidspics?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Die is allang uitgelekt in die Sharr.rar van Swomp!quote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Gerard Joling, Frans Bauer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb serieus net 20 minuten met mijn vader gediscusieerd over kaas. Mijn vader kon de discussie niet winnen en werd toen boos op me...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |