DM je skaips dan.quote:
Paddo's zijn chill!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe niet aan paddo's enzo man, enkel wiet en hasj en eventueel e.
TT dusquote:
Dat dat de monsterhit is mag echt wel een keertje uit de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef gewoonfaye het volgende:
welke kloot had kale kano aangevraagd
Mag van mij ook wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dat de monsterhit is mag echt wel een keertje uit de OP.
Wie dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
Ja tering..
Denk je liefde en positiviteit.. prima dagje gehad.
Komt er 3 man van het gezin 1 voor 1 chagrijnig binnen. Allemaal op mij afreageren natuurlijk.
Opkankeren, mijn ''goede'' mood ook gelijk om zeep geholpen..
Bedankt..
Lisa, Amy & Shelley!quote:
Dat merken we.quote:
Allemaal, behalve Sharr..quote:
Maar er zijn toch maar 2 andere in het gezin dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Allemaal, behalve Sharr..
En ik denk dat als de hont kon praten.. zelfs de hont kut tegen me had gedaan..
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar er zijn toch maar 2 andere in het gezin dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd vrolijk ja!
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Oh dan heb ik me vergist! Dan was het dat andere vriendje van d'rquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh dan heb ik me vergist! Dan was het dat andere vriendje van d'r
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee dat nieuwe vriendje van d'r.. jeroen ofzo ook! Bloedchagrijnig ben ik nu.Hij wil haar, maar het is een kansloze missie. Vertel het hem maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of het kansloos isquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wil haar, maar het is een kansloze missie. Vertel het hem maar niet
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het kansloos is
Verkeerde volgordequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.
Werkt voor mij!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foksters stalken en proberen te daten? Ja.
Voilaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Werkt voor mij!
Heb morgen weer twee 1 on 1 meets geplanned staan met FOK! dames.
De vorige 3 bleken helaas mannen van 40 te zijn
Jij probeert hiermee te insemineren dat Sharr een man van 40 is?quote:
inseminerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij probeert hiermee te insemineren dat Sharr een man van 40 is?
En ja ik bedoelde insinueren maar schreef insemineren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik insemineer niemandquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
sorry schatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Werkt voor mij!
Heb morgen weer twee 1 on 1 meets geplanned staan met FOK! dames.
De vorige 3 bleken helaas mannen van 40 te zijn
NOG niet!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NOG niet!
Wordt het niet eens tijd om popje te insemineren?
Ik dacht via de skype dat je een zware stem had door het rokenquote:
Wel fijn dat jongetjes van 19 het ook gezellig kunnen hebben met mannen van 40 iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht via de skype dat je een zware stem had door het roken!
Maar dat kwam gewoon omdat je een kerel was![]()
Maar het was wel gezellig hihi
nee kheb een verjaardag waar ik heen moetquote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: ÑòåêëîVàòà, AKA The Junkies
Kan jij niet even draaienquote:
Nope.. enkel 29 of 31 minuten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
half uurtjes kunnen niet he
ja wel uit een flesje hequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon
[ afbeelding ]
Hertog Jan drinker
Als je het half uurtje voor iemand anders plant wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
half uurtjes kunnen niet he
jammerquote:
Ik wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wel uit een flesje he
huhquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het half uurtje voor iemand anders plant wel.
alleen euroshopper halve liters in een blikquote:
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wel uit een flesje he
Mijn blikjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon
[ afbeelding ]
Hertog Jan drinker
mm dan helaas pindakaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje voor een half uur uit zetten en dan checken of iemand wil draaien dat red ik niet, maar als je van 19:30-20:00u wil (om 20u is de volgende) dan maakt het niet uit.
dit is ÐовÑй год, herken je dat niet eensquote:
Okquote:
ÑòåêëîVàòà bedoel je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is ÐовÑй год, herken je dat niet eens
Die mag je niet delen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Ongesteldheidspics?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Sharr die stuk is en bloedt.
Die is allang uitgelekt in die Sharr.rar van Swomp!quote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Gerard Joling, Frans Bauer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb serieus net 20 minuten met mijn vader gediscusieerd over kaas. Mijn vader kon de discussie niet winnen en werd toen boos op me...![]()
En dat voor een Indoquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb serieus net 20 minuten met mijn vader gediscusieerd over kaas. Mijn vader kon de discussie niet winnen en werd toen boos op me...![]()
Dit is dan ook clouseau. Dat is HUN coen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit klinkt toch niet als onze geer
Ben je zo onzeker over je geaardheid dat je dat er bij moet zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach is een ontzettende baas. Sommige mensen mogen hem niet, ik vind Beach een van de grootste bazen in Onzin. Hij zou zo mijn grote broer kunnen zijn. Pils happen in het supportershomeBietsj is een baas. Liefde voor Beach (nohomo).
Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet mag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach is een ontzettende baas. Sommige mensen mogen hem niet, ik vind Beach een van de grootste bazen in Onzin. Hij zou zo mijn grote broer kunnen zijn. Pils happen in het supportershomeBietsj is een baas. Liefde voor Beach (nohomo).
Mais non, dat is gewoon ABN hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je geaardheid dat je dat er bij moet zetten?_____!
het is straat om dat te zeggen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik werd omschreven als een gevoelig iemand, nu denkt iedereen dat ik een flikker ben misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag bietsj ook wel opzichquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij niet mag.[ afbeelding ]
Dankjewel voor deze lovende woorden sahbi.
Dit staat zo haaks op je betoog van een paar pagina's terug. Over onzekerheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik werd omschreven als een gevoelig iemand, nu denkt iedereen dat ik een flikker ben misschien.
Totdat je mij ziet, schoonheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef gewoonfaye het volgende:
24 uur per dag verliiiefd op.. niemand
quote:
Scheelt een hoop gedoequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wat worden trouwens als je maar 3 uur per dag verliefd bent op iemand
Kun je per dag op 8 verschillende mensen verliefd zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
Zou wat worden trouwens als je maar 3 uur per dag verliefd bent op iemand
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
JA ROT NOU MAAR OP! Je tijd is om, ik ben morgen weer verliefd op je.
Zie je het voor je
beachjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik adoreer naatje, dubbel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Faye is van naatje_1. Zij gaan trouwen en dan neuken.
Je vergeet Myraquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
Sorry Faye, laat dan maar zitten. Ik wist niet dat je voor Naatje ging.
Ik zal mijn hele leven wel alleen blijven.
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Graseter & Dromenvangertje (OH NEE, GRAPJEN!)
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Als jij Dj_Day-V nou eens hosselt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Maak je ook ff een lijstje op van singles?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Dat is een man met een lekker wijf op de fobo. Kijk maar eens hoe "het" reageert. Kan toch alleen een man zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als jij Dj_Day-V nou eens hosselt!
KKJ niks voor je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Die zijn er niet op Fok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak je ook ff een lijstje op van singles?
Monopoly heeft geen vriendinnetjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast & Popje
Pizzalucht & sharr
Faye & Naatje
Knetter & Stokstaart
Huppel & Ez
Snuf + Lama & Goudvis
ALWAYS ALONE!!!!!!!!!!!!
Nee maar wel KAAS!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit nou weer voor klotentaal geen nejelanstalug
Nee, ik kan gewoon dubbel adoreren, goed he. Ik stroom oooooooover van liefde. Ik kan meerdere tegelijk aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan geil je dus op StefanKollaart, want dat is naatje_2
Mono gaat binnenkort met Myraquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Monopoly heeft geen vriendinnetje
Je hebt drie gaten dus je kan er drie tegelijk aan en driedubbel adoreren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon dubbel adoreren, goed he. Ik stroom oooooooover van liefde. Ik kan meerdere tegelijk aan
quote:
Dan heb je wel macht ouwequote:
En dan anaal gaan zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt drie gaten dus je kan er drie tegelijk aan en driedubbel adoreren.
Is dat watquote:
Eet vleesvrij smakeijk.quote:
Check haar fobo.quote:
mentaal, niet fisiekquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt drie gaten dus je kan er drie tegelijk aan en driedubbel adoreren.
dm ff, ik weet niet waar ik naar moet zoeken.quote:
tomatensoepquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voo rsoort
SPOILER: Dit is ècht Dj_Day-VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
Die linker?SPOILER: Dit is ècht Dj_Day-VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ah iemand belachelijk maken, in dat geval ik heb bepaalde foto's in mijn bezit.SPOILER: Dit is ècht Dj_Day-VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
NB: Dochter van Yvonne is me iets te formaat wolkenkrabber.. en iets te blond
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Ragboer het volgende:
Fotoboek van yvonne Maar die dochter is niet mijn type en veul te lang.
Fotoboek van Brechtjequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
NB: Dochter van Yvonne is me iets te formaat wolkenkrabber.. en iets te blond
Wie maakt wie belachelijk? Het ging om die gast zijn fobo, daar staat een vrouw in, maar dit is hem echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah iemand belachelijk maken, in dat geval ik heb bepaalde foto's in mijn bezit.
Weet je helemaal niet manSPOILER: Dit is ècht Dj_Day-VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Avond inmiddelsquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef Melting het volgende:
Zow..... ik zeg een goedemiddag altesaam!
Unox tomatensoepquote:
Het kan toch ook haar hont zijn op de foto met dr broertje of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie het topic dan. Linkje staat er bij.
Ja, het kan ook Lindsey Lohan met kort haar zijn terwijl de camera aan de LSD was en daarom een ander beeld weergaf dan werkelijkheid. Tevens is de hond mogelijk buitenaards..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het kan toch ook haar hont zijn op de foto met dr broertje of zo.
Will do! Leg maar vast een extra placemat neerquote:
JIJ EN JE HUISDIERquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het kan toch ook haar hont zijn op de foto met dr broertje of zo.
Hallo je zit op FOK! . Sinds wanneer houden mensen zich aan regels.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JIJ MET JE HUISDIER
en niet je broer met jouw huisdier
wil je er ook nog een broodje bij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Will do! Leg maar vast een extra placemat neer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hallo je zit op FOK! . Sinds wanneer houden mensen zich aan regels.
Ik denk wel degelijk dat het dat meisje is. Heb namelijke andere pics gezien ook, maar je gelooft maar lekker wat je zelf wil. Beetje flauw om zo te lullen zonder dat die persoon er bij is he.
Graagquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wil je er ook nog een broodje bij?
Wat voor kinderachtige lul ben jij nou weer zeg. Bekijk het maar ook.quote:
Het komt wel goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor kinderachtige lul ben jij nou weer zeg. Bekijk het maar ook.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hallo je zit op FOK! . Sinds wanneer houden mensen zich aan regels.
Ik denk wel degelijk dat het dat meisje is. Heb namelijke andere pics gezien ook, maar je gelooft maar lekker wat je zelf wil. Beetje flauw om zo te lullen zonder dat die persoon er bij is he.
Weet je haar echte naam dan ook? Zo onlogisch is het niet allemaal. Mja lekker populair doen over mensen die er niet zijn is natuurlijk veel tofferquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_!
Kom op, iedereen zegt dat het een jongen is, ik zoek een plaatje en er staat verder niets bij van dit is mijn broertje. Enne Day-V > Davey.
Ik wil hem/haar best het topic DM'en hoor, geen enkele moeite mee.
Laten we met z'n allen rond de tafel gaan met een bakkie AH huismerk Tomatensoep en een broodje.. en laten we even al het negatieve in dit topic vergeten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
stokstaart, koelkast, vecht dit ergens anders uit
Moet dat? Ik heb net gegeten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen rond de tafel gaan met een bakkie AH huismerk Tomatensoep en een broodje.. en laten we even al het negatieve in dit topic vergeten!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga even in een hoekje huilen, blof
shut upquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan zonder soep en/of broodje! Ook goedquote:
JALALALALALALALAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Oooooooooooo pizza! Pizza! effe wachteeeee
[ afbeelding ]
Je doet echt raar, ik doe niet populair? Ik zoek een foto en vind die, dat zal de echte wel zijn dan. Is ook heul niet erg, maargoed, ik ga de persoon in kwestie wel even hier heen halen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je haar echte naam dan ook? Zo onlogisch is het niet allemaal. Mja lekker populair doen over mensen die er niet zijn is natuurlijk veel toffer
Ben niet boos hoor alleen volgens mij was dit juist wat niet meer mocht en waarom het topic eerder gesloten is. Dat offtopic gezeik over users met foto's en roddels etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik irriteer ze het hele huis ermeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
JALALALALALALALAAAAAAAAAAAA
Als dat baas Bonerpoly niet isquote:
Monospoilerquote:
En ook nog baas Tripinkerquote:
De lijst is alweer langerquote:
quote:Ponomoly
Monopoliep
Monoklonie
Monopolio
Monogoly
Monoporno
Pornopoly
Monerpoly
Bonerpoly
Lonerpoly
Bonerpolio
Monokopie
Hornypoly
Buikopoly
Bipsopoly
Solopoly
Klojopoly
Homopoly
Strobopoly
Mosselpoly
Sloom-o-poly
Oligopoly
Duopoly
Multipoly
Monomompel
Hosselpoly
Pedopoly
Hemmopoly
Knetterpoly
Condoomopoly
Onder-Stroom-opoly
Gerontopoly
Milfopoly
Fap-opoly
Bart-opoly
Utopoly
Gnoomoply
Orgasmopoly
Poliopoliokliniek
Cosmopolytan
Meuropoly
Ransopoly
Smeeropoly
Georgeopoly
Boutopoly
Radiopoly
Homopony
knetterpolyquote:
quote:
bonjour madamoiselle!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoi Monopoly nog van harte gefeliciteerd
Of andersomquote:
ze heeft maat 32, ik 38quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
?neteit ekkid et ez tfeehquote:
PIZZAquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
EFFE WACHTEN.......................
PIZZA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het erge is nog dat jullie er zelf mee begonnen met die leuke kreten zoals 'ohhhhhhh pizza!!' bij Verhoevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Jeroen Verhoevenlied en fout ventje achterelkaar
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ze heeft maat 32, ik 38Maat 32 is bijna anorexia toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
ze heeft maat 32, ik 38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry hij was te makkelijk/voorspelbaar
Zelfs dove als het mee zit!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
hmm dat nummer van net zette me aan het denken:
voor wanhopige dames:
makkelijkste fokker @ radio onzin om het bed in te lullen
3. Mono - Neukt alles wat los en vast zit
2. Driepink - seksueel gefrustreerd & wanhopig
1. Naatje - seksueel gefrustreerd & wanhopig tot de macht 1000000000000
QFT tot de macht 100000000quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
hmm dat nummer van net zette me aan het denken:
voor wanhopige dames:
makkelijkste fokker @ radio onzin om het bed in te lullen
3. Mono - Neukt alles wat los en vast zit
2. Driepink - seksueel gefrustreerd & wanhopig
1. Naatje - seksueel gefrustreerd & wanhopig tot de macht 1000000000000
[..]
ze heeft maat 32, ik 38hoeveel schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
nee de jouwe is kut weet je nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Driepink het volgende:
goudvis, je msn is kut, afsluiten + opnieuw opstarten (je msn alleen dan)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PIZZA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Driepink het volgende:
hmmm trouwens.. vanavond wel een setje doen ?![]()
PIZZAquote:
WEL! Maar niet van 19:00 - 20:00 ( Top chef de jonge professionals)quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Driepink het volgende:
hmmm trouwens.. vanavond wel of niet een setje doen ?
niks mis met de msn van Goudvis_ hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren 3x opnieuw opgestart, en hij doet nog steeds kut!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]hoezo ajacied is blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hij heeft alleen aandacht nodig, hij is niet blij.quote:
als ik iets doe is het van 19-20quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
WEL! Maar niet van 19:00 - 20:00 ( Top chef de jonge professionals)
Ook niet van 20:00 - 20:30 ( Dames ( en heren) in de dop)
En absoluut niet van 21:30 - 22:00 ( Oh Oh Tirol )
Maar alles daartussen en omheen mag van mij
oh okquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij heeft alleen aandacht nodig, hij is niet blij.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij heeft alleen aandacht nodig, hij is niet blij.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
WEL! Maar niet van 19:00 - 20:00 ( Top chef de jonge professionals)
Ook niet van 20:00 - 20:30 ( Dames ( en heren) in de dop)
En absoluut niet van 21:30 - 22:00 ( Oh Oh Tirol )
Maar alles daartussen en omheen mag van mij
ditquote:
wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef dockx het volgende:
Maar had koelkast dit live gedaan tijdens de uitzending toen? Nee toch?
Bazennummerquote:
Dacht dat jij een goeden muziek smaak hadquote:
Yes, live in de uitzending gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef dockx het volgende:
[..]
Het liedjen van Fout Ventje zo gemaakt..
Ik heb een dramatische TV smaakquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry hij was te makkelijk/voorspelbaarnou, gebruik je fantasiequote:
Anonimity is a bliss
Damnn..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yes, live in de uitzending gedaan.
Heb ik ook, maar deze is gewoon zo triest dat-ie weer leuk is!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dacht dat jij een goeden muziek smaak had
saminamina eh eh waka waka eh hequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
koelkast.. zit trafassi - waka waka al in draakje?
ik kan je hem sturen als je wilt.. het is geen herrie.. lekker zomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |