Die discussie heb ik volgens mij al eens gehad... met iemand hier....quote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok!. Maar het was gewoon een vriendschappelijke date dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die discussie heb ik volgens mij al eens gehad... met iemand hier....
Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
Ik denk dat dat neerbuigende echt moeilijk te verbergen of te maskeren is. Niet dat ik er mijn hobby van maak om neer te kijken op mbo'ers of wat dan ook (beetje triest), maar in feite zie je het al terug in de hoogte van salarissen (welke correleren met de complexiteit en verantwoordelijkheid van de baan). Of in hoe Silenus in de eerste reactie op mijn verhaal al het woord 'studeren' met betrekking tot het mbo tussen aanhalingstekens zet. 't Is niet zo alsof ik mensen met een mbo-opleiding bewust minderwaardig acht of iets. Beter doe ik dat ook niet, anders kan ik morgen niet meer met de bus of trein mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
friek, ik vond jou verhaal nogal eng en neerbuigend overkomen eigenlijk. dat ze met je gezoend heeft vind ik eerlijk gezegd dan ook een raadsel
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die discussie heb ik volgens mij al eens gehad... met iemand hier....
Laten we het gewoon geen date noemen, maar leuk vond ik het wel ... en voor de rest weet ik het niet.En hebben jullie getongzoend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Mja, zo simpel is het eigenlijk. Maar goed, next dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Sowieso, neerbuigend ben je ook over je date als ze lelijk was. Friek vond haar (onder andere?) niet leuk omdat ze "dom" was. Blabla
Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltjequote:
OKquote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee maar k heb geen zin in eindeloos heen en weer geblaat over zijn verhaaltjeAls hij haar dom vond, moet 'ie maar een nieuwe zoeken (wat hij blijkbaar ook gaat doen) prima prima.
Éen leuk meisje, uit Zeeland. 160 km afstand, maar gaan wel een keer een date regelen. En hopelijk nog een beetje snel ookquote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Jij nog leuke contacten momenteel?
Van die kasta's bedoel je trouwens? Mja, waarschijnlijk wel. Uiteindelijk liggen ze allemaal dusdanig met zichzelf overhoop dat ze gewoon niet om mij kunnen geven. Maareuhm, we hebben al tijdje niet gebabbeld en zo. Ik weet ook wel dat het met Knots niks gaat worden, gewoon omdat hij mijn type niet is.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moet je eens een ander type zoeken, dit soort mannen heb jij meestal, en het heeft nog nooit gewerkt. verder vind ik het altijd overkomen alsof je wilt bewijzen ofzo dat je controle over die kerels kunt uitoefenen, maar het blijken altijd klootzakken te zijn die niet zoveel om jouw mening geven en dan blijf jij teleurgesteld en nog kwader op de man achter. zoiets, nofi
Zet je adblock eens uit voor fok.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Marver8 het volgende:
Ik kan niet meer edit-en sinds de nieuwe Firefox. Excuus !
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt. Ware het niet dat die overige een iets te ruim formaat kont hadden. Alsmede iets te dronken en gewillig waren... oftewel... the horror.
Duidelijk nooit op een TD geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Kut!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:49 schreef Marver8 het volgende:
@Seven.
Dat wil helaas niet werken... Heb zowel NoScript als AdBlockerPlus even uitgeschakeld. In IE9 werkt het ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |