abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94621914
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef jamesstewart het volgende:

Als dat gebeurd, dan kunnen wij daaruit alleen het volgende uitmaken:

- De demonstraties zijn keihard neergeslagen met duizenden doden tot gevolg.

Als het zo ver komt, dan denk ik toch echt wel dat de VN MOET ingrijpen, aangezien ze dat ook in Libië hebben gedaan. Ben benieuwd hoe ze zich dan hier uit kunnen lullen, want dat kunnen ze in zo'n situatie gewoon en niet -misschien dat dat dan als gevolg heeft protesten tegen de VN regeringen?- zie dat best gebeuren namelijk.

Laten we hopen dat Assad gewoon bij een moordaanslag om het leven komt of zo. :)
Je zou toch niet meer reageren op mij? :')

Maar laten we een aantal weken afwachten.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:01:45 #252
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94621965
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Je zou toch niet meer reageren op mij? :')

Maar laten we een aantal weken afwachten.
Een troll belachelijk maken is gewoon te leuk en te makkelijk om te laten, daarom doe ik het.
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94622034
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Een troll belachelijk maken is gewoon te leuk en te makkelijk om te laten, daarom doe ik het.
Oh, oke.
pi_94622102
James hou eens op met denken dat de VN daar gaat ingrijpen. Dat gaat nooit gebeuren!
pi_94622106
@ CLF

Nog een vraag. Als leiders in die regio en in dit geval Assad het zo goed voor hebben met de bevolking dan weet men kennelijk wat goed is voor de hele natie? Dat is oprecht hun beleving? Of is het geldingsdrang, machtsgeilheid, zelfverrijking?
pi_94622148
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef jamesstewart het volgende:

Er is dus absoluut geen sprake van welke vorm van vrijheid dan ook in Syrië. En nogmaals, iedereen die beweert van wel, weet niet waar hij of zij over praat.
Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis .. :)tuurlijk is er veel corruptie enzo en geen andere politieke partijen verkiezingen enz.

over Koerden heb je voor een grote deel gelijk

maarjah hebn liever "beperkte vrijheid" dan dat de Moslimbroeders aan de macht komen (geen offence aan de moslims btw ;) )
jwz
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:04:44 #258
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94622166
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef johnnylove het volgende:
James hou eens op met denken dat de VN daar gaat ingrijpen. Dat gaat nooit gebeuren!
Was de eerste keer hoor :(
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:05:36 #259
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94622228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Lagrinta het volgende:
Dit interview:
Serieus, wat een kneusje is die Assad toch. :P
pi_94622234
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef johnnylove het volgende:
Waarom niet? Ja ik weet wel waarom,maar toch.
pi_94622356
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Waarom niet? Ja ik weet wel waarom,maar toch.
Waarom vraag je het dan als je het al weet?
pi_94622394
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Lagrinta het volgende:
@ CLF

Nog een vraag. Als leiders in die regio en in dit geval Assad het zo goed voor hebben met de bevolking dan weet men kennelijk wat goed is voor de hele natie? Dat is oprecht hun beleving? Of is het geldingsdrang, machtsgeilheid, zelfverrijking?
Hij werkt idd met de overtuiging dat Baathisme het beste is voor de natie. Assad beoefent trouwens nog steeds zijn oorspronkelijke beroep: oogarts
pi_94622443
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan als je het al weet?
Omdat het als dit dan dat.... de antwoorden zijn en dat is speculeren.
pi_94622447
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Shou het volgende:

[..]

Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis ..
^O^
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:10:54 #265
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94622473
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Shou het volgende:

[..]

Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis .. :)tuurlijk is er veel corruptie enzo en geen andere politieke partijen verkiezingen enz.

over Koerden heb je voor een grote deel gelijk

maarjah hebn liever "beperkte vrijheid" dan dat de Moslimbroeders aan de macht komen (geen offence aan de moslims btw ;) )
Ben zelf moslim, maar doe er weinig mee eigenlijk. Ik ben zelfs pro-Israël en heb een haat aan de moslim extremisten (familie van mij, Koerdische leger, heeft ze uit de KRG verdreven). Zie liever dat Israël zijn gebied uitbreid dan dat wel ander Arabisch land er een land/gebied bijkrijgt.
Komt ook omdat KRG & Israël bijna elkaars enige bondgenoten zijn in het MO (Koerdisch leger word getraind door Israël, zouden ook wapens ontvangen hebben, er wonen veel Koerdische Joden in Israël en veel in de KRG zelf, hoge militaire posten v/h Israëlische leger worden ook door Koerden bemand etc.).

En ben fel tegen het Moslim regime van Iran, hekel aan boerka dragers, vind hoofddoekjes maar raar. Een zeer tolerante moslim samenleving vind ik wel goed. :)
pi_94622527
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Lagrinta het volgende:
Dit interview:
Zijn vrouw komt ook erg intelligent over:

pi_94622548
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Hij werkt idd met de overtuiging dat Baathisme het beste is voor de natie. Assad beoefent trouwens nog steeds zijn oorspronkelijke beroep: oogarts
Tsja, een simpele maar duidelijke uitleg. Maar democratie daar moet een land aan toe zijn zegt ie. Kan ik inkomen, maar het is ook een belediging en minachting jegens goedwillende Syriërs.
pi_94622749
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Omdat het als dit dan dat.... de antwoorden zijn en dat is speculeren.
Je weet hoe de VN werkt en je kent de regio. Heeft niks met als dit dan dit.. Gaat gewoon niet gebeuren... Ja misschien voedselpakketjes...
pi_94622798
Toch hangt dat hele Midden-Oosten als los zand aan elkaar. Al die staatshoofden lijken in niets op elkaar, behalve ie Royals waar je de theedoeken motieven uit je kop moet leren. Maar zon Assad die dan bij Khamenei op de koffie gaat, die Khamenei zou de Asma Assad volgens hun ideologie een hoer moeten vinden hoe ze zich kleedt, maar nee hoor dan is alles pais en vree.
pi_94622996
Assad is niet echt anti-Amerika hè?
pi_94623216
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ben zelf moslim, maar doe er weinig mee eigenlijk. Ik ben zelfs pro-Israël en heb een haat aan de moslim extremisten (familie van mij, Koerdische leger, heeft ze uit de KRG verdreven). Zie liever dat Israël zijn gebied uitbreid dan dat wel ander Arabisch land er een land/gebied bijkrijgt.
Komt ook omdat KRG & Israël bijna elkaars enige bondgenoten zijn in het MO (Koerdisch leger word getraind door Israël, zouden ook wapens ontvangen hebben, er wonen veel Koerdische Joden in Israël en veel in de KRG zelf, hoge militaire posten v/h Israëlische leger worden ook door Koerden bemand etc.).

En ben fel tegen het Moslim regime van Iran, hekel aan boerka dragers, vind hoofddoekjes maar raar. Een zeer tolerante moslim samenleving vind ik wel goed. :)
Haha heb je tog iets gemeen met Assad over boerka's enzo :P
kiddin
,maar ik vind zelf dat iedreeen mag kiezen wat ie wil dragen en niet dat een regering dat gaat bepalen dat vind ik wel goed van de Assad regime, wel nep dat mensen in Qamishli en Hasakah (waar veel Koerden leven ) moeilijk aan een ID komen

ben zeker geen Pro Israël maar veel Arabieren overdrijven die haten elke Israeliër/Jood van klein tot groot(andersom natuurlijk ook), zijn ook Israeliërs/Joden tegen geweld en onderdrukking van Palestijnen,

[ Bericht 2% gewijzigd door Shou op 25-03-2011 23:30:17 ]
jwz
pi_94623222
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Lagrinta het volgende:
Hier kan je het checken. :)
Beetje vreemde site met allerlei uitspraken van Assad over de VS

http://www.presidentassad(...)IAN_US_RELATIONS.htm
pi_94623382
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Lagrinta het volgende:
Nope. Maar wel anti-Israel en dat heeft te maken met de Golan-hoogte.
pi_94623465
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef Shou het volgende:

Haha heb je tog iets gemeen met Assad over boerka's enzo :P
kiddin
,maar ik vind zelf dat iedreeen mag kiezen wat ie wil dragen en niet dat een regering dat gaat bepalen dat vind ik wel goed van de Assad regime,
Burka is niet toegestaan op Syrische universiteiten.

En terecht.
pi_94623872
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef aerdt het volgende:

[..]

Hier kan je het checken. :)
Beetje vreemde site met allerlei uitspraken van Assad over de VS

http://www.presidentassad(...)IAN_US_RELATIONS.htm
Heel diplomatiek. Hij kan wel in Den Haag gaan werken. :D Hij past geen ordinaire anti Amerika retoriek toe zoals die Nasrallah of Khamenei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')