Je zou toch niet meer reageren op mij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef jamesstewart het volgende:
Als dat gebeurd, dan kunnen wij daaruit alleen het volgende uitmaken:
- De demonstraties zijn keihard neergeslagen met duizenden doden tot gevolg.
Als het zo ver komt, dan denk ik toch echt wel dat de VN MOET ingrijpen, aangezien ze dat ook in Libië hebben gedaan. Ben benieuwd hoe ze zich dan hier uit kunnen lullen, want dat kunnen ze in zo'n situatie gewoon en niet -misschien dat dat dan als gevolg heeft protesten tegen de VN regeringen?- zie dat best gebeuren namelijk.
Laten we hopen dat Assad gewoon bij een moordaanslag om het leven komt of zo.
Een troll belachelijk maken is gewoon te leuk en te makkelijk om te laten, daarom doe ik het.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer reageren op mij?
Maar laten we een aantal weken afwachten.
Oh, oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Een troll belachelijk maken is gewoon te leuk en te makkelijk om te laten, daarom doe ik het.
Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis ..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef jamesstewart het volgende:
Er is dus absoluut geen sprake van welke vorm van vrijheid dan ook in Syrië. En nogmaals, iedereen die beweert van wel, weet niet waar hij of zij over praat.
Was de eerste keer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef johnnylove het volgende:
James hou eens op met denken dat de VN daar gaat ingrijpen. Dat gaat nooit gebeuren!
Serieus, wat een kneusje is die Assad toch.quote:
Waarom niet? Ja ik weet wel waarom,maar toch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef johnnylove het volgende:
James hou eens op met denken dat de VN daar gaat ingrijpen. Dat gaat nooit gebeuren!
Waarom vraag je het dan als je het al weet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Waarom niet? Ja ik weet wel waarom,maar toch.
Hij werkt idd met de overtuiging dat Baathisme het beste is voor de natie. Assad beoefent trouwens nog steeds zijn oorspronkelijke beroep: oogartsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Lagrinta het volgende:
@ CLF
Nog een vraag. Als leiders in die regio en in dit geval Assad het zo goed voor hebben met de bevolking dan weet men kennelijk wat goed is voor de hele natie? Dat is oprecht hun beleving? Of is het geldingsdrang, machtsgeilheid, zelfverrijking?
Omdat het als dit dan dat.... de antwoorden zijn en dat is speculeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je het al weet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Shou het volgende:
[..]
Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis ..
Ben zelf moslim, maar doe er weinig mee eigenlijk. Ik ben zelfs pro-Israël en heb een haat aan de moslim extremisten (familie van mij, Koerdische leger, heeft ze uit de KRG verdreven). Zie liever dat Israël zijn gebied uitbreid dan dat wel ander Arabisch land er een land/gebied bijkrijgt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Shou het volgende:
[..]
Ben zelf neutraal t/o Assad maar dat is niet helemaal waar, er is op z'n minst 100 % vrijheid voor geloofbelijdenis ..tuurlijk is er veel corruptie enzo en geen andere politieke partijen verkiezingen enz.
over Koerden heb je voor een grote deel gelijk
maarjah hebn liever "beperkte vrijheid" dan dat de Moslimbroeders aan de macht komen (geen offence aan de moslims btw)
Zijn vrouw komt ook erg intelligent over:quote:
Tsja, een simpele maar duidelijke uitleg. Maar democratie daar moet een land aan toe zijn zegt ie. Kan ik inkomen, maar het is ook een belediging en minachting jegens goedwillende Syriërs.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hij werkt idd met de overtuiging dat Baathisme het beste is voor de natie. Assad beoefent trouwens nog steeds zijn oorspronkelijke beroep: oogarts
Je weet hoe de VN werkt en je kent de regio. Heeft niks met als dit dan dit.. Gaat gewoon niet gebeuren... Ja misschien voedselpakketjes...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Omdat het als dit dan dat.... de antwoorden zijn en dat is speculeren.
Haha heb je tog iets gemeen met Assad over boerka's enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ben zelf moslim, maar doe er weinig mee eigenlijk. Ik ben zelfs pro-Israël en heb een haat aan de moslim extremisten (familie van mij, Koerdische leger, heeft ze uit de KRG verdreven). Zie liever dat Israël zijn gebied uitbreid dan dat wel ander Arabisch land er een land/gebied bijkrijgt.
Komt ook omdat KRG & Israël bijna elkaars enige bondgenoten zijn in het MO (Koerdisch leger word getraind door Israël, zouden ook wapens ontvangen hebben, er wonen veel Koerdische Joden in Israël en veel in de KRG zelf, hoge militaire posten v/h Israëlische leger worden ook door Koerden bemand etc.).
En ben fel tegen het Moslim regime van Iran, hekel aan boerka dragers, vind hoofddoekjes maar raar. Een zeer tolerante moslim samenleving vind ik wel goed.
Hier kan je het checken.quote:
Burka is niet toegestaan op Syrische universiteiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef Shou het volgende:
Haha heb je tog iets gemeen met Assad over boerka's enzo![]()
kiddin
,maar ik vind zelf dat iedreeen mag kiezen wat ie wil dragen en niet dat een regering dat gaat bepalen dat vind ik wel goed van de Assad regime,
Heel diplomatiek. Hij kan wel in Den Haag gaan werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef aerdt het volgende:
[..]
Hier kan je het checken.
Beetje vreemde site met allerlei uitspraken van Assad over de VS
http://www.presidentassad(...)IAN_US_RELATIONS.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |