Dat laatste is veel belangrijkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.
Naja. Ik ga eens bier halen.
hehe, sommige nummers hebben dat effectquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes.
Wat heb jij op?quote:
Weer lekker bij je meisje?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Nonsens.quote:
jij hebt t goed voor elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...quote:
Waar is dat? Het er daar iig mooi uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
heb je dr al een huis uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Ipanema Beach, uitzicht hotel Kant A.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is dat? Het er daar iig mooi uit
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...quote:
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?
Ga je dan ook daar wonen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
ik dacht dat je het ook over de klant hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
Hij gaat elk weekend op en neer vliegenquote:
Dure hobbyquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij gaat elk weekend op en neer vliegen
quote:
quote:
quote:
quote:
Myraela weer. Kutmodquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Oke, wie heeft de deur naar ONZ open gezet![]()
Nou, ik ben single hoor. geen vrouw aan mijn zeide.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Whehehehe. Ik ben onschuldig, ik moet mijn volk alleen in de gaten houden, jewaits.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Dannyquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Beetje jammerquote:
Stukken beter dan die andere kutmod. De echte.quote:
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik dacht dat je het ook over de klant hadwist niet dat je toch eerst nog intern wilde proberen
oooh, tijd zatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...
Colombianen geen uitgaansmensen????quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, tijd zatga je ze het uitgaan in Nederland nog laten zien? Of zijn het niet van die uitgaans mensen? (al dan niet met genotsmiddelen)
Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemtquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombianen geen uitgaansmensen????![]()
![]()
Je maakt een grapje zeker?
Ik ga met ze salsa'en in Aachen, goeie deal?
Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemt
ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zitquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
Trouwens: 4 juni (afscheids)feestje.
Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...
Oef, zaterdagnacht...
Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zit
check, in Aachen neem ik aan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen.
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.
Nee man! Veeeel mooier en groter.quote:
Dat hangt denk ik toch van je smaak afquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.
Ik zet em er in, hoor t tzt welquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee man! Veeeel mooier en groter.
Deep Green 2011
Dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.
Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik toch van je smaak afAndere zeggen namelijk Zweden
Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's(trouwens, van jouw feestje ook nog geen foto's gezien
)
Jezus Christus wat een beeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Kant B van mijn uitzicht in Rio....
[ afbeelding ]
Mij hoef je te overtuigenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken...
HOAX!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HOAX!!nee een kitkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een beeld![]()
[..]
Mij hoef je te overtuigenik houd niet van blond
Mooi beeld.quote:
geeft niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch...![]()
klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HAHA!
Tijn, jij zou daar een vrouw scoren. Ben ik zeker van.
Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HAHA!
Tijn, jij zou daar een vrouw scoren. Ben ik zeker van.
Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg.quote:
Dat neem je er maar mooi bij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen.
Ik denk dat het haalbaarder dan sommige andere hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt als een uitdagingtijn aan een vrouw, is lastig
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg.
Of gewoon een combinatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat neem je er maar mooi bij.
Of je zoekt iets in je omgeving, dat kan ook.
Die heb ik!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon een combinatieLatina uiterlijk, hollands temperament
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen toch![]()
Sowieso gaat er uiteraard niks op tegen samen met je meisje op de bank hangen.
De ideale vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik!![]()
![]()
![]()
Dat zijn de allerbesten...
Dat bedoel ik!quote:
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....![]()
![]()
eten...
Veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wordt een heeerlijk passievol nachtje...![]()
Nokidsweekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?
Ze had je wel opgehaald toch? Begreep ik iig?
top familie hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nokidsweek![]()
Heerlijk, dat dubbelleven...Houdt het spannend!
Jain de luxe auto van mama... en zusje had mijn achterruit laten repareren en hem helemaal schoongemaakt...
![]()
![]()
Liev!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bankjes genoegquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, heb nog geen slaapplek voor morgen![]()
Hotelquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Beetje zonde geldquote:
Ik zeg maar watquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje zonde geldals t echt moet kan ik altijd nog op kantoor pitten. Maar regel liever wat bij vrienden.
Waaro? En wat ga je doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
een tour door utrecht volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |