Ja dit is de SC van SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Is dit weer iets anders dan de COS? Want eigenlijk SC ik gewoon overal.
Whehehe. Dan ga ik hier gewoon verder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dit is de SC van SST
Ik dacht al..... waar blijf je
3 is nog niets joh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Charmed, lukt het een beetje, in 3 SC's tegelijk zo?
jawel hoor, ik Tal is het rustig en hier ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Charmed, lukt het een beetje, in 3 SC's tegelijk zo?
Ik heb er 6 open staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor, ik Tal is het rustig en hier ook
Myraela die heeft het zwaarder denk ik
In TAL is het nu rustigquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er 6 open staan.![]()
Laat ik ook weer eens in TAL kijken.
Heeft iedereen ineens een leven?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In TAL is het nu rustig![]()
Morgen gaat het daar weer los. Het is ehct een WEEKEND SC geworden geloof ik
Ik geloof het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft iedereen ineens een leven?Wat eng.
Mocht mijn leven bellen, dan zou ik eventjes stoppen met SC'en, helemaal verward zijn, het gevoel hebben heel veel gemist te hebben en weer helemaal overnieuw moeten beginnen met mijn goed georganiseerde SC-techniek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof het wel![]()
Ik leef tussen het SC'en door
Ik heb geen goed georganiseerde SC-techniek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mocht mijn leven bellen, dan zou ik eventjes stoppen met SC'en, helemaal verward zijn, het gevoel hebben heel veel gemist te hebben en weer helemaal overnieuw moeten beginnen met mijn goed georganiseerde SC-techniek.
Ik ga gewoon telkens het rijtje af.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen goed georganiseerde SC-techniek.
Het is ook niet mogelijk op de pc van me werkAls ik meerdere SC's open heb staan dan krijg ik meldingen als 'stack overflow" enzo
Hier hoeven we jou met minder mensen te delen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Wat is het verschil tussen SC en COS?
Hi dar btw.
succes ermeequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er 6 open staan.![]()
Laat ik ook weer eens in TAL kijken.
hi Guido, verschil? COS is commentaar op de streams, daar moet je on topic blijven, SC is slow chat, daar mag je overal over ouwehoeren, huisdieren, geraniums, zwaaien, slappe klets etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Hi dar btw.
Slow Chatquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Hi dar btw.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier hoeven we jou met minder mensen te delen.![]()
nee ik wilde chrome installeren, maar alles werd gebloktquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga gewoon telkens het rijtje af.
[ afbeelding ]
Op je werk mag je zeker geen FF installeren?
kan op mijn werk niet eens een poging doen iets te installeren, mag allemaal niet, zit IT meteen in je nek te hijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik wilde chrome installeren, maar alles werd geblokt
Dus nu heb ik IronPortable Geinstalleerd en dat werkt geloof ik
IE is echt zo'n faal-iets. Dat zouden bedrijven toch ook eens moeten leren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij ons ook, maar kreeg in de KSC te horen dat ik dus IronPortable moest installeren, die gaat door alle beveiligingen heen geloof ik, en het werkt idd.... en is net Chromequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan op mijn werk niet eens een poging doen iets te installeren, mag allemaal niet, zit IT meteen in je nek te hijgen
dan ga ik dat maandag eens proberenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij ons ook, maar kreeg in de KSC te horen dat ik dus IronPortable, die gaat door alle beveiligingen heen geloof ik, en het werkt idd.... en is net Chrome
Dat klinkt wel echt eng trouwens, wel een betrouwbaar programma dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja bij ons ook, maar kreeg in de KSC te horen dat ik dus IronPortable, die gaat door alle beveiligingen heen geloof ik, en het werkt idd.... en is net Chrome
Lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik dat maandag eens proberen, heb al WEEKEND nu
Hij kwam door de beveiliging heenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt eng trouwens, wel een betrouwbaar programma dan?
oh, ik game nooit, word er agressief vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Ik moet nog 4,5 uur werkenEn dan lekker weekend
Maar heb het well druk morgen
Ik wil ook nog even gamen weer, Gears of War 3 komt in september uit, en ik moet weer gaan oefenenen.... clanmatches met irritante amerikanen komen er weer aan
Heb al 1 jaar ofzo geen shooter meer gespeeldIk ga keihard falen denk ik
Ik had dat ook op mijn PC laatst, kennelijk toch iets te goed dicht getimmerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een tijdje verslaafd geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik game nooit, word er agressief vanMaar mijn man wel, die shoot wat af
yep, call of duty, zeg maar niets meer, pffffffffffff, hij doet het alleen op de Wii, Xbox kaduukquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een tijdje verslaafd geweest
Ben wel een xbox-gamer.... Morgen eerst eens even Call of Duty uitspelen, die ken je vast wel.... als je man shooters speelt, dan speelt hij die ook
ja zo'n melding kreeg ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had dat ook op mijn PC laatst, kennelijk toch iets te goed dicht getimmerd
[ afbeelding ]
Wij hebben 3 xboxen in huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, call of duty, zeg maar niets meer, pffffffffffff, hij doet het alleen op de Wii, Xbox kaduuk
Xboxquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een xbox, heb alleen een wii en dat vind ik niet echt tof spelen.
ik vind 1 wel genoeg, dus daar houden we het dan ook maar bijquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben 3 xboxen in huisWe hebben er nog net geen 1 in de badkamer
1 Gamingroom
1 Huiskamer
1 Slaapkamer
Ik heb geen geld, wil eerst een macbookpro kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xbox
Ik ga in september even een nieuwe kopen, de mijne begint te haperen
Ja verstandigquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind 1 wel genoeg, dus daar houden we het dan ook maar bij
Ow hou opquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen geld, wil eerst een macbookpro kopen.
Niet dat ik daar wel geld voor heb, schulden, jewaits.
Wij hebben alle consoles in huis. Het is net een museumquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Heb zelf alleen een Wii, dus ben geen die hard, wel helemaal verslaafd aan Goldeneye 007 (CoD clone), met cheats offcourse![]()
Ohja, jij bent ook lekkere apple-fan met je ipad en iphone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hou opDie wil ik ook een macbookpro
En gewoon een iMac voor op mijn nieuwe pc/werk/hobby kamer
Ik moet gewoon even miljonair worden.....
Waar laat je dat allemaal?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben alle consoles in huis. Het is net een museum
Ja ik ben apple verslaafdquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, jij bent ook lekkere apple-fan met je ipad en iphone.
de iMac heb ik al, 2 naast elkaar.Te mooi gewoon. Zelfs als het niet fijn zou werken, ziet het er zo mooi uit op een bureau, dat ik het alsnog zou kopen.
de oudste hier is de gamecube (antiek, haha), verder heb ik twee dochters die helemaal verslaafd zijn aan Mario op de Wii. Als moeder moet je daar dan wel weer goed in worden, want als ze er niet uitkomen en dreigen de controllers door de TV te gooien, moet moeders het weer oplossen (vloek, tier)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben alle consoles in huis. Het is net een museum
In de gamingroomquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar laat je dat allemaal?![]()
En het kost een vermogen
(Ik heb gelukkig gewoon een Emulator op de Wii voor de meeste consoles dus dat scheelt enorm in de ruimte, alle oude spelcomputers die ik bezat heb ik weggedaan)
Behalve tong en mirjam herken ik zo snel niemand.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Hey liefies. Ik denk kom ook weer hier eens kijken.
Tijdens DGK zat ik zo veel in de ST.
Heb daar nog een leuke foto van.
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
Hey Itsmequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
flugel en versabommie toch ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve tong en mirjam herken ik zo snel niemand.
Leuk om te zien!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Dit waren allemaal avatars van mensen die veel in de st rondhingen tijdens DGK.
Meeste zijn nog steeds op fok.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de gamingroom
We gaan de gamingroom volgend jaar opknappen (lees uitbreiden) en dan zal ik wel wat foto's maken en in mijn fobo plaatsen
Whahahahha herkenbaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de oudste hier is de gamecube (antiek, haha), verder heb ik twee dochters die helemaal verslaafd zijn aan Mario op de Wii. Als moeder moet je daar dan wel weer goed in worden, want als ze er niet uitkomen en dreigen de controllers door de TV te gooien, moet moeders het weer oplossen (vloek, tier)
Die namen ken ik niet eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
flugel en versabommie toch ook wel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef itsme het volgende:
Games! Ik ben helemaal gek op games. Zit in de familie.
Mijn moeder van 72 heeft een DS gekocht pas en de Wii.
Vroeger dan zat ik te gamen op de NES en hielp mijn moeder me waar ik bv heen moest.
Ik heb 3 nessen (2 omgebouwde)
3 SNessen, 1 is USA
Lynx atari
Playstation 2
en playstation 3
Heb nog nooit op de wii of gamecube gespeeld.
Gert! Sanne. Ikzelf met mijn oude Final Fantasy ava van Juna, APK, Jappie,Scanmanquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
flugel en versabommie toch ook wel
In de cos komt bommie heel vaakquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen ken ik niet eens.Ben eigenlijk van de andere fora he.
Stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef itsme het volgende:
Games! Ik ben helemaal gek op games. Zit in de familie.
Mijn moeder van 72 heeft een DS gekocht pas en de Wii.
Vroeger dan zat ik te gamen op de NES en hielp mijn moeder me waar ik bv heen moest.
Ik heb 3 nessen (2 omgebouwde)
3 SNessen, 1 is USA
Lynx atari
Playstation 2
en playstation 3
Heb nog nooit op de wii of gamecube gespeeld.
bommie zit ook vaak in de SCquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de cos komt bommie heel vaak
En flugel ken ik dan ook weer van OUD denk ik
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen ken ik niet eens.Ben eigenlijk van de andere fora he.
itsme, had jij gisteren echt die moeder van joanna gebeld trouwens?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.
Komt er wel eens van. Ik ben een RPG gamer. Ja ik ben gek op Final Fantasy maar ben niet zo van de graphics perse. Vind het spel veel belangrijker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stoer![]()
Maar je zou de Wii eens moeten proberen, geen HD graphics (verre van) maar wel toegankelijk en heeft een paar uitstekende games.
Oh, ik let niet op namen in de COS.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de cos komt bommie heel vaak
En flugel ken ik dan ook weer van OUD denk ik
Gert ken ik wel van naam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.
Heeej de clib 37 crewquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
itsme, had jij gisteren echt die moeder van joanna gebeld trouwens?
ik zou me ook rotgeschrokken zijn, verwacht toch niet dat ze echt haar telnr op de twitter gegooid hebben hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
ja.Gewoon spontaan .Nooit verwacht dat ik haar echt aan de lijn kreeg maar wilde ook niet zomaar ophangen.
Dat was toch veel langer geleden dan DGKquote:
Precies. En al die boze reacties in de cos.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou me ook rotgeschrokken zijn, verwacht toch niet dat ze echt haar telnr op de twitter gegooid hebben hè
echt? hmm . Zou best kunnen maar wanneer denk jij dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was toch veel langer geleden dan DGK
achja, je zult echt de enige niet zijn die gebeld heeft denk ik zo. En wat die reacties betreft: zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En al die boze reacties in de cos.Net alsof ik een stalker was. Schrok zelf zo. Vond het al knap dat ik me zo snel herstelde en ik zei van fokforum te zijn.
Maar dat houd dus in dat het andere ook waar is. Dat ze het dus niet aan Jo kunnen laten weten. Heb ik niet gevraagd en volgens sommige had ik dat moeten doen maar ik had gewoon medelijden met die vrouw.
Fashionably late en LS zie ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef itsme het volgende:
Wie is dat rechts van Gert? en ik herken nostalgist ook.Day natuurlijk.
het schiet dus al opquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig op werk
Nog 3 uur en 20 minuutjes ofzo
ja gelukkig welquote:
veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er effe vandoor, zonnetje enzo, laterzzzzz
Ik heb hem laten makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef DjinN het volgende:
bah, kwou een mooie bewegende ava maken, doet mn progje het niet meer
mja kwil dat ookquote:
kijk hier staan er genoeg....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
mja kwil dat ookNormaal kan ik het zelf ook wel, maar mn prog doet niks
Naja straks maar ff fixen
goedemiddag bollokusquote:
nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!quote:
ok er is niks gebeurd geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok er is niks gebeurd geloof ik
jaja maak me maar jaloersquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zitten
waarom niet, nog aan het werk??quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja maak me maar jaloersIk wil ook
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul ergquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van ma t/m do en dan tot 17:15 uur....
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul erg
hier blijft het nog ff goed viva la France!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
Ja en van het weekend wordt het weer minder las ik
Zit je daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier blijft het nog ff goed viva la France!
jup, zo ben er weer weg van , a bientôtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je daar?
Ik wou dat ik in Spanje zat... tenerifeLekker warm enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eindelijk tijd om naar huis te gaan
Tot vanavond
We gaan zeker kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
We gaan wel allemaal kijken he vanavond... wazaaaaaaaaaaaaaap
da gaat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
oh yes! zak chips erbij, en nagelbijten om wie er vanavond uit gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
jijquote:
en ons allemaal de groetjes doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
We gaan zeker kijken
Mis wel de geluiden zoals mijn avatar weergeeft, kan je er vanavond niet eentje doen in de liveshow ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
da gaat niethopelijk gaat er weer iemand net5 streamen!
dan doe ik wel terug zwaaienquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwaai terug!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebracht nog wel, lekker makkelijk, ik moet er eerst nog voor gaan zwoegen in de keukenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
...
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welkom Guido op de SLowChat, hier mag alles wat in de COS niet mag. Zelfs seks is toegestaan maar als ik nog een keer een foto van jouw pik in beeld krijg ga ik wel kotsen.
En dat zegt wat.
Maar welkom, want hoe dan ook vind ik je wel een HEEL aardig mannetje. Maar had je natuurlijk Laura moeten pakken.
Karim is mijn held, en Servio gaan we uitzwaaien vanavond![]()
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
hoezo? post hij alleen maar met die foto dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
Tuurlijk wel. Want zo aardig is die.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
hey jesjequote:
totzo meis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje![]()
ook weer van de partij, gezellie
ik ga nog snel effe de eetbende wegwerken hier, zo terug
mooi ik ben er ook klaar voor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's weer gebeurd, ben er helemaal klaar voor
enige "probleem" is dat ik mijn oudste dochter straks nog moet ophalen bij judo, om 19.30, dus dan mis ik effe een stukje daily, mja, kleinigheidje......quote:
kleinigheidje idd maar toch jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
enige "probleem" is dat ik mijn oudste dochter straks nog moet ophalen bij judo, om 19.30, dus dan mis ik effe een stukje daily, mja, kleinigheidje......
mmmmm, neequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Spooky4u het volgende:
Is er sinds gistermiddag nog wat leuks gebeurt in het huis?
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Spooky4u het volgende:
We hadden gisteren avond wel 1 uur en 20 minuten SL, (werden foto's gemaakt)quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ja echt heel spannend...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We hadden gisteren avond wel 1 uur en 20 minuten SL, (werden foto's gemaakt)
ja, m'n oog leefde ineens weer helemaal op knipperknipperknipperquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We hadden gisteren avond wel 1 uur en 20 minuten SL, (werden foto's gemaakt)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, m'n oog leefde ineens weer helemaal op knipperknipperknipper
kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was het interessantste van de avond
maryquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
goeieavond VUltarian, Ceetje, Jesje, Mark, Spooky, Niki![]()
![]()
hoi Maryquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
daar heb ik geen upc, hier beneden ook niet (man kijkt zijn favo program), dus ik moet het met jullie verslagen doen van de daily en de streams. Tegen de tijd dat de liveshow begint, ligt manlief op bed (pffffff)quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef jesje1982 het volgende:
Zo ik heb me man alvast verbannen naar de slaapkamer vanaf half 8 voor mn sst avond
goeieavond marymousequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
ik zal proberen de daily een beetje te verslaan in het afleveringstopic maar of dat bij te houden isquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar heb ik geen upc, hier beneden ook niet (man kijkt zijn favo program), dus ik moet het met jullie verslagen doen van de daily en de streams. Tegen de tijd dat de liveshow begint, ligt manlief op bed (pffffff)
avondquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
zal toch wel meevallen, eerste half uur herhaling van de daily van gisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zal proberen de daily een beetje te verslaan in het afleveringstopic maar of dat bij te houden is![]()
och, doe geen moeite, ik lees gewoon mee, is meestal leuker dan tv erbij kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zal proberen de daily een beetje te verslaan in het afleveringstopic maar of dat bij te houden is![]()
Haai Mary!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
das waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
och, doe geen moeite, ik lees gewoon mee, is meestal leuker dan tv erbij kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Ga ik ook even zwaaien.![]()
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe psots bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe psots bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
LOLquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe posts bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
kan je gezellig samen terugkijken dat dan weer wel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef itsme het volgende:
Net Kip Tandoori gemaakt en gegeten (van Knorr) Nu lekker bakje koffie en over half uurtje SS kijken. Ik mis een half uur want dochter en ik kijken altijd Dames in de Dop wat om 20.00 begint,maar het kreng is niet thuis dus moet ik het opnemen.![]()
O nee kan ik gewoon SS kijken natuurlijk. duh
3 dagen later pas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef jesje1982 het volgende:
de telegraaf is ook wakker geworden
http://www.telegraaf.nl/prive/9359383/__SST_s_Joanna_gedumpt_door_vriend__.html?p=4,1?sn=prive
jep, gewoon kijken, kan. Ik doe hier ook maar eens een lekker bakje leutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef itsme het volgende:
Net Kip Tandoori gemaakt en gegeten (van Knorr) Nu lekker bakje koffie en over half uurtje SS kijken. Ik mis een half uur want dochter en ik kijken altijd Dames in de Dop wat om 20.00 begint,maar het kreng is niet thuis dus moet ik het opnemen.![]()
O nee kan ik gewoon SS kijken natuurlijk. duh
OMG.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef jesje1982 het volgende:
Zo ik heb me man alvast verbannen naar de slaapkamer vanaf half 8 voor mn sst avond
kooksequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
snel nog maar even koken voor de pret begint
Moet zo ook nog even eten, maar de rest is nog niet thuis...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
snel nog maar even koken voor de pret begint
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Coos het volgende:
Ik neem aan dat ik vandaag niets spraakmakends gemist heb.
die komen tijdens SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet zo ook nog even eten, maar de rest is nog niet thuis...
Vast maar ik volg om eerlijk te zijn de Daily niet elke dag.. en ik ga er van uit dat ze er zijn voor de live show...quote:
werkelijk totaal niets, begrijp ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Coos het volgende:
Ik neem aan dat ik vandaag niets spraakmakends gemist heb.
vast welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vast maar ik volg om eerlijk te zijn de Daily niet elke dag.. en ik ga er van uit dat ze er zijn voor de live show...
Jesje in de COS.... rest geen idee, zullen nog wel komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef pietpaniek het volgende:
Marymouse![]()
ceetje
![]()
jullie twee hier waar is de rest
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef pietpaniek het volgende:
Jesje![]()
hoe was cos? Lekker weer daar?
Even de COSsen van vandaag aan het bij lezen, maar was wel een beetje zonde van de tijd...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef pietpaniek het volgende:
Marymouse![]()
ceetje
![]()
jullie twee hier waar is de rest
ja dat had je je wel kunnen besparenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Even de COSsen van vandaag aan het bij lezen, maar was wel een beetje zonde van de tijd...
ai hopelijk voor je zet het niet door, griep is kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet of mijn vrouw de liveshow wil zien...... Vind de liveshow zelf ook niet zo boeie..... Ik dacht vroeg naar bed te gaan beetje griepje ook
ach jij arme piet, beterschap hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet of mijn vrouw de liveshow wil zien...... Vind de liveshow zelf ook niet zo boeie..... Ik dacht vroeg naar bed te gaan beetje griepje ook
* MaryMouse brengt Piet zelfgemaakte kippesoep Altijd goed voor een ziekequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Frans Bresse kippiequote:
hey thanks Jesje!!! Ik schakel net weer in, heb gereden als een gek, in de volgende reklameblok kids platleggen en dan ben ik er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef jesje1982 het volgende:
voor ceetje 1e stukje
karim is goed in bh bandjes losmaken
mo en mike gaan na sst samen op vakantie
de zware missie, met onweer. Sharon over dr onweerfobie
beetje geklets over nominaties niets bijzonders
spekjesproppen
1e tussenstand S 36% en G 64 %
hap zequote:
smakelijkquote:
! ik ben nu bezigquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
goedenavond trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeienavond bol, smakelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi verder is het nu errug saai dus je mist niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey thanks Jesje!!! Ik schakel net weer in, heb gereden als een gek, in de volgende reklameblok kids platleggen en dan ben ik er helemaal klaar voor
dank u dank u!quote:
Bolquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
no prob piet, vorige week was al helemaal top!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sorry bol,flashback staat aan vanavond
en zo niet, dan typen wij wel gewoon heul hard mee voor jequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
no prob piet, vorige week was al helemaal top!
hopelijk gaat er nog wel een held zijn vanavond die bollo weer de avond door helpt!
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
no prob piet, vorige week was al helemaal top!
hopelijk gaat er nog wel een held zijn vanavond die bollo weer de avond door helpt!
dat gaat best goed, ik kijk zo al 3 wekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
dat gaat best goed, ik kijk zo al 3 weken
hier ook geen webcamquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef jesje1982 het volgende:
ik heb geen webcam dus kan je niet helpen bol sorry
quote:
toch super bedankt voor de aanbieding!quote:
20.30quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
hoelaat begint de live show eigenlijk
Je blijft een held hoorquote:
klopt,hnet is een vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef xTamaratJj het volgende:
Cynthia heeft ook gewoon een fokaccount.. alleen heeft ze niet de ballen zoal Guido om te reageren.
vrouwen hebben ook ballen hoor, ze zitten alleen wat hogerquote:
no problemquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch super bedankt voor de aanbieding!
o ja klopt, ik heb die veul veul liever in mijn handenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vrouwen hebben ook ballen hoor, ze zitten alleen wat hoger
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
o ja klopt, ik heb die veul veul liever in mijn handen
Kan ik me iets bij voorstellen hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
o ja klopt, ik heb die veul veul liever in mijn handen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef bollokus het volgende:
zo een extra blokkie op de kachel en het drinken/shag op de tafel.... bollo is er bijna klaar voor
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, kids plat, hapje, drankje, veul peukies, het ken beginnen wel
t zelfde hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, kids plat, hapje, drankje, veul peukies, het ken beginnen wel
wij hebben nog 1 ding hetzelfde: man in de slaapkamer gedropt *checkquote:
Piet zijn vrouw geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij hebben nog 1 ding hetzelfde: man in de slaapkamer gedropt *check
ja hier ook checkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij hebben nog 1 ding hetzelfde: man in de slaapkamer gedropt *check
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
piet heeft z'n vrouw gedumpt om bol![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
Klaar met eten, alles in de vaatwasser, net op tijd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
Klaar met eten, alles in de vaatwasser, net op tijd
Nu of de afgelopen weken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
eerlijk zeggen: heeft 1 van jullie gestemd?
Nee, heb in totaal een keer gestemd... (maar niet deze ronde)quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
nee daar trap ik niet inquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
nope maar wat nog niet is kan nog komen als servio stijgt ga ik misschien wel stemmen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
ik kn het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
dan hoort jouw antwoord dus JA te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, heb in totaal een keer gestemd... (maar niet deze ronde)
Nee, uitstellen tot het laatste moment. Als de stemmen mij gunstig gezindquote:
en daar is waar net5 op doeltquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, uitstellen tot het laatste moment. Als de stemmen mij gunstig gezindzijn hoef ik niet meer te stemmen
ah dus we kunnen jou de schuld geven dat ie er nog is?quote:
ik ook, maar dat was bij de 1e exit, daarna heb ik niet meer gestemdquote:
Ik dacht dat ze bedoelde deze ronde..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan hoort jouw antwoord dus JA te zijn
ja hoor dat magquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ah dus we kunnen jou de schuld geven dat ie er nog is?
dat bedoelde ik ook!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde deze ronde..
ik merk het hij wil niet verbinden .........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |