nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!quote:
ok er is niks gebeurd geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok er is niks gebeurd geloof ik
jaja maak me maar jaloersquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zitten
waarom niet, nog aan het werk??quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja maak me maar jaloersIk wil ook
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul ergquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van ma t/m do en dan tot 17:15 uur....
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul erg
hier blijft het nog ff goed viva la France!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
Ja en van het weekend wordt het weer minder las ik
Zit je daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier blijft het nog ff goed viva la France!
jup, zo ben er weer weg van , a bientôtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je daar?
Ik wou dat ik in Spanje zat... tenerifeLekker warm enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eindelijk tijd om naar huis te gaan
Tot vanavond
We gaan zeker kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
We gaan wel allemaal kijken he vanavond... wazaaaaaaaaaaaaaap
da gaat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
oh yes! zak chips erbij, en nagelbijten om wie er vanavond uit gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
jijquote:
en ons allemaal de groetjes doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
We gaan zeker kijken
Mis wel de geluiden zoals mijn avatar weergeeft, kan je er vanavond niet eentje doen in de liveshow ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
da gaat niethopelijk gaat er weer iemand net5 streamen!
dan doe ik wel terug zwaaienquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |