Dat was toch veel langer geleden dan DGKquote:
Precies. En al die boze reacties in de cos.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou me ook rotgeschrokken zijn, verwacht toch niet dat ze echt haar telnr op de twitter gegooid hebben hè
echt? hmm . Zou best kunnen maar wanneer denk jij dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was toch veel langer geleden dan DGK
achja, je zult echt de enige niet zijn die gebeld heeft denk ik zo. En wat die reacties betreft: zoveel mensen, zoveel meningenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En al die boze reacties in de cos.Net alsof ik een stalker was. Schrok zelf zo. Vond het al knap dat ik me zo snel herstelde en ik zei van fokforum te zijn.
Maar dat houd dus in dat het andere ook waar is. Dat ze het dus niet aan Jo kunnen laten weten. Heb ik niet gevraagd en volgens sommige had ik dat moeten doen maar ik had gewoon medelijden met die vrouw.
Fashionably late en LS zie ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef itsme het volgende:
Wie is dat rechts van Gert? en ik herken nostalgist ook.Day natuurlijk.
het schiet dus al opquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig op werk
Nog 3 uur en 20 minuutjes ofzo
ja gelukkig welquote:
veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er effe vandoor, zonnetje enzo, laterzzzzz
Ik heb hem laten makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef DjinN het volgende:
bah, kwou een mooie bewegende ava maken, doet mn progje het niet meer
mja kwil dat ookquote:
kijk hier staan er genoeg....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
mja kwil dat ookNormaal kan ik het zelf ook wel, maar mn prog doet niks
Naja straks maar ff fixen
goedemiddag bollokusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |