Zwaai terug!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebracht nog wel, lekker makkelijk, ik moet er eerst nog voor gaan zwoegen in de keukenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
...
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welkom Guido op de SLowChat, hier mag alles wat in de COS niet mag. Zelfs seks is toegestaan maar als ik nog een keer een foto van jouw pik in beeld krijg ga ik wel kotsen.
En dat zegt wat.
Maar welkom, want hoe dan ook vind ik je wel een HEEL aardig mannetje. Maar had je natuurlijk Laura moeten pakken.
Karim is mijn held, en Servio gaan we uitzwaaien vanavond![]()
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
hoezo? post hij alleen maar met die foto dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
Tuurlijk wel. Want zo aardig is die.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
hey jesjequote:
totzo meis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje![]()
ook weer van de partij, gezellie
ik ga nog snel effe de eetbende wegwerken hier, zo terug
mooi ik ben er ook klaar voor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's weer gebeurd, ben er helemaal klaar voor
enige "probleem" is dat ik mijn oudste dochter straks nog moet ophalen bij judo, om 19.30, dus dan mis ik effe een stukje daily, mja, kleinigheidje......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |