och, doe geen moeite, ik lees gewoon mee, is meestal leuker dan tv erbij kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zal proberen de daily een beetje te verslaan in het afleveringstopic maar of dat bij te houden is![]()
Haai Mary!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef MaryMouse het volgende:
goeieavond VUltarian, Ceetje, Jesje, Mark, Spooky, Niki![]()
![]()
das waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
och, doe geen moeite, ik lees gewoon mee, is meestal leuker dan tv erbij kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Ga ik ook even zwaaien.![]()
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe psots bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe psots bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
LOLquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef itsme het volgende:
Zo stom van me. iedere keer als ik keek zag ik dat jesje de laatste post had dus ik dacht dat er geen nieuwe posts bij waren. Weet ik veel dat dat mens zo veel post!
kan je gezellig samen terugkijken dat dan weer wel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef itsme het volgende:
Net Kip Tandoori gemaakt en gegeten (van Knorr) Nu lekker bakje koffie en over half uurtje SS kijken. Ik mis een half uur want dochter en ik kijken altijd Dames in de Dop wat om 20.00 begint,maar het kreng is niet thuis dus moet ik het opnemen.![]()
O nee kan ik gewoon SS kijken natuurlijk. duh
3 dagen later pas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef jesje1982 het volgende:
de telegraaf is ook wakker geworden
http://www.telegraaf.nl/prive/9359383/__SST_s_Joanna_gedumpt_door_vriend__.html?p=4,1?sn=prive
jep, gewoon kijken, kan. Ik doe hier ook maar eens een lekker bakje leutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef itsme het volgende:
Net Kip Tandoori gemaakt en gegeten (van Knorr) Nu lekker bakje koffie en over half uurtje SS kijken. Ik mis een half uur want dochter en ik kijken altijd Dames in de Dop wat om 20.00 begint,maar het kreng is niet thuis dus moet ik het opnemen.![]()
O nee kan ik gewoon SS kijken natuurlijk. duh
OMG.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef jesje1982 het volgende:
Zo ik heb me man alvast verbannen naar de slaapkamer vanaf half 8 voor mn sst avond
kooksequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
snel nog maar even koken voor de pret begint
Moet zo ook nog even eten, maar de rest is nog niet thuis...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
snel nog maar even koken voor de pret begint
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Coos het volgende:
Ik neem aan dat ik vandaag niets spraakmakends gemist heb.
die komen tijdens SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet zo ook nog even eten, maar de rest is nog niet thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |