Shady business anyone?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zit pa achter jou aan en niet achter zijn zoon?
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die jongen moet zijn vader terugbetalen, niet jij.
Als dat zo is dan kun je ook maar beter niet het geld aan die 'maat' geven, bewijs van betaling of niet. Die vader zal het dan verduistering noemen totdat hij persoonlijk het geld weer in zijn bezit heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, zoals ik al gezegd heb, gewoon een kwitantie vragen met zijn handtekening erop.
Hooguit een onverschuldigde betaling...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat eigenlijk ook af maar hij vindt blijkbaar dat ik ook schuldig ben.
[..]
Ergens had ik gelezen dat ik dan bezig ben met verduistering ofzo omdat die vader mij niets schuldig is en het wel zijn geld is.
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef HotCold het volgende:
[..]
Thnx voor de tip ik denk dat ik deze optie ga gebruiken. In combinatie met een video dat hij het tekent.
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen als je 't gewoon kan overmaken?
Of is er een reden dat je 't perse contant wil doen?
Wie weet, de advocaat- en overige kosten zijn hooguit een keer of 3 a 4 het bedrag dat die vader terug kan vorderen dus dat is best wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Tegen de tijd dat de rechter hem heeft veroordeeld krijg je vanzelf het verzoek het terug te storten, al gaat het natuurlijk nooit zover komen.
Ik begrijp er steeds minder van, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
Het is vanaf de bankrekening van die vader overgemaakt, die gast weet allang jouw rekeningnummer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef HotCold het volgende:
[..]
Ja omdat ik uit angst en druk heb gezegd dat ik het geld nooit heb ontvangen.
Zodra ik het terugstuur is mijn rekeningnummer bekend bij hem en weet ie ook gelijk dat ik heb gelogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |