Dat betekent dat je haar bij de tieten moet grijpen. Dat is pas assertief.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Zucht, wat ik net toch hoor.
Een vriendin van mijn moeder zei vandaag tegen mijn moeder dat ik zo'n leuke, mooie jongen ben.. alleen dat ik echt moet proberen om wat assertiever te worden...
??
Toch is het mogelijk dat je er gewoon ongezond uit ziet en dat dit gewoon afstotelijk is. Ik begin steeds meer te denken dat ik er ongezond uitzag vanwege ongezonde leefgewoonte/ritme en dit al vele jaren lang.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nou, omdat meerderen zo uiterlijk gefixeerd zijn en dat ook als reden zien dat ze daardoor geen relatie hebben , dat ze elkaar misschien daardoor meer in de put praten dan echt gemotiveerd raken.
En ik kan het voorstellen dat je bepaalde dingen moeilijk vind en onzeker over bent, maar ik moet ook zeggen dat ik ook zat mensen ken die ook niet moeders mooiste zijn maar wel een relatie hebben.
Nee, me moeder vertelde het net, ik ben er echt niet blij mee, dit is al de tweede keer dat ik zoiets hoor deze maandquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat betekent dat je haar bij de tieten moet grijpen. Dat is pas assertief.
Verder hoop ik niet dat ze dat zei terwijl je er bij stond. Dat is altijd zo fucked up.![]()
wow verdorie, ik had hier veel eerder op moeten reageren. ben ik te laat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niks. Wat kan ik eraan doen volgens jou?
Je impressies en fantasieen zijn Grappig en Interessant genoeg om te posten. De moeilijkheid is alleen dat het aantal Gewone posten te laag is, zodat je de Normale Lanterfant een Onbekende is, die zich alleen uitdrukt in verhaaltjes die ingaan tegen de sociale Conventies.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Iemand
Iemand
allicht iemand
maar vanaf Heden zal ik enkel Zakelijk posten.
Niets meer over Hertjes en Kalveren... Gewoon, zo lekker Gewoon.
Weer een toppost.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.
Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.
Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.
Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.
Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.
Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt
Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).
Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet
Maar ik wens desondanks jullie veel succes
Als je partner geen vrienden heeft, krijg je er ook niet een heel pakket bij, dat je mogelijk niet bevalt. Het is misschien juist aantrekkelijk. Je kunt hooguit de conclusie trekken dat een persoon zonder vrienden onaantrekkelijk is. Maar is dat is een conclusie en geen ervaringsfeit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben na m'n studie vanuit 't Oooooooosten des lands naar Utrecht verhuisd, en heb hier dus ook een nieuw netwerk op moeten bouwen. Da's echt een kwestie van iets doen (hobby, sport) waarbij je mensen leert kennen. Maar echte vrienden maken duurt gewoon een tijd, dus hoe eerder je daar aan begint hoe beter.
En K_W heeft verder gelijk; ik heb het zelf ook al gezegd. Als je geen vrienden hebt moet je eerst daar aan beginnen voordat je aan een vriendin begint. Nog afgezien van dat het veel makkelijker is iets te gaan doen als je vrienden hebt en zo meiden leert kennen, is het voor een hoop meiden gewoon een afknapper als je geen vrienden hebt.
Users hebben Rich ook wel verteld dat een normaal tot lelijk uiterlijk een belemmering kan vormen, maar het is nooit 100% de oorzaak voor het niet hebben van een vriendin. Dat is hem vaak genoeg gezegd. En de reden dat die persoon zou worden 'uitgescholden' is omdat Rich niet lelijk is. Niet zo als Schenkstroop (denk ik) is. Mja Schenkie moet proberen gewicht kwijt te raken, wat moeilijk is als je ongelukkig bent, maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens
JezusAls iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.
En uh, heb jij schenk ooit gezien?
BDD is meer dan onzekerheid. Als je je had ingelezen zou je dat weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahaha nee van mensen die medelijden vragen, daar mag je niks van zeggenSowieso, wat is BDD nou, weer een benaming voor iets wat eigenlijk gewoon pure onzekerheid is.
Eens. Vooral ook omdat ik denk dat zij hem lelijk vindt, doordat ze heel kritisch is. Zeg dan dat hij je type niet is of zo, ipv alles aan te wijzen wat je lelijk vindt en dan ook iemand (idd) een geest noemen.quote:Die vrouw, tja ik geloof niks van dat verhaal. Niemand zou dat namelijk op zo'n manier zeggen, jij ook niet. Maar als iemand (echt) lelijk zou zijn, is dat de waarheid en moet dat uiteraard gezegd worden, maar dat kan best op een subtiele manier, en niet zeggen dat iemand op een geest lijkt en dan ook nog psychologie studeren![]()
Ik denk het ook gaat over ontwikkelingsachterstand, die ontstaat doordat mensen buiten de groep vallen. Daar komt bovenop dat het mensen heel onzeker maakt (want we hebben het over jaren). In het sociale contact zijn ze daarom onhandig / onzeker. Vervolgens worden ze daar op afgewezen. Dan heb je het alles bij elkaar rustig over 10 jaar. De vraag is in hoeverre de mensen hier elkaars ervaringen kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nou, omdat meerderen zo uiterlijk gefixeerd zijn en dat ook als reden zien dat ze daardoor geen relatie hebben , dat ze elkaar misschien daardoor meer in de put praten dan echt gemotiveerd raken.
En ik kan het voorstellen dat je bepaalde dingen moeilijk vind en onzeker over bent, maar ik moet ook zeggen dat ik ook zat mensen ken die ook niet moeders mooiste zijn maar wel een relatie hebben.
Maar Schenkie, wat bereik je met je huidige aanpak? Niks toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
@godshand:
Jjij komt het ons allemaal wel effe vertellen nounou
Je vergeet, als het mij betreft de factor aantrekkelijkheid. Dan mag je nog zo "open zijn en lekker in je vel zitten en doen waar je zin in hebt en je leven op orde en een vriendenkring etcetera". Daarmee trek je nogsteeds niet de lekkere meiden aan hoor. En als die ene er wel zou zijn is het voor mij net moeten wachten op de loterij.
Oh "maar als je niks doet komt het er nooit wat van en op jou potje past heus wel een dekseltje". Maw. je zegt dat Ik maar blij moet zijn met wat ik zou kunnen krijgen. Al is het niet veel "maar je mag niet zeuren!". Zeg dan niks!
Snap je waarom ik niet veel meer doe en de kans op leuke meiden somber inzie, als jullie tussen de regels door eigenlijk zeggen dat "ik maar blij moet zijn met wat ik kan krijgen" terwijl mijn hart meer verlangt? "Rot op!
Alles wat je post zo'n beetje....quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, nu ben ik wel benieuwd wat voor Rare Dingen ik dan zoal heb genoemd?? Wat is er Raar?.
De ander knuffelt een lantaarn en vraagt zich dan af waarom een man raar naar d'r kijkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee lantefanteraar en MLiG allebei ook heel ongeloofwaardig zo langzamerhand, de één begint over tomaten tijdens een gesprek met een onbekende, en de ander.. net zulke aparte posts![]()
Maar wie weet ben ik weer veel te nuchter..
Ik was wel een afvallige op school. Maar ik zie daar ook wel het schone van in. Het klinkt wel romantisch, al stelt het ook weer niet zo veel voor. Er zijn vele afvalligen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk het ook gaat over ontwikkelingsachterstand, die ontstaat doordat mensen buiten de groep vallen. Daar komt bovenop dat het mensen heel onzeker maakt (want we hebben het over jaren). In het sociale contact zijn ze daarom onhandig / onzeker. Vervolgens worden ze daar op afgewezen. Dan heb je het alles bij elkaar rustig over 10 jaar. De vraag is in hoeverre de mensen hier elkaars ervaringen kunnen voorstellen.
Zo erg is dat toch niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Zucht, wat ik net toch hoor.
Een vriendin van mijn moeder zei vandaag tegen mijn moeder dat ik zo'n leuke, mooie jongen ben.. alleen dat ik echt moet proberen om wat assertiever te worden...
??
Jawel, al de tweede keer in één maand. Ik vind dat niet echt positief maar ik ga er wel eens aan proberen te werken, ik zie nog welquote:
Ik geloof wel in een algemeen gewaardeerd soort minimum qua uiterlijk. Richard voldoet daaraan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Straw, jij vindt Rich niet lelijk maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hem (óók op Fok) lelijk vinden, als die personen dat zouden zeggen hier, zouden ze door JOU (en meerdere mensen) meteen worden afgekat. Ontken het maar niet.
Ja dat vind JIJ. Richard voldoet daar in jou ogen aan jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik geloof wel in een algemeen gewaardeerd soort minimum qua uiterlijk. Richard voldoet daaraan.
Nee hoor, gewoon gezichtsstructuren enzo. Op google is vast wel zoiets te vinden. Daar stond ook iets met gecreëerd beeld van een vrouw en man. Dat zou dan een algemeen geaccepteerd hoofd zijn. Natuurlijk is Schoonheid Relatief, valt de een op bruin haar en de ander op uitpuilende ogen. Jaja, kan allemaal hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat vind JIJ. Richard voldoet daar in jou ogen aan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |