quote:
Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.
..Wees gewoon nou eens blij om jezelf, dat je bestaat...
Nja, je hoeft niet per se alleen zijn om eenzaam te zijn. Eenzaamheid is in mijn beleving het gebrek aan een band met een of meerdere mensen. Ik heb het gevoel dat er niemand is met wie ik echt een band heb.
Het is lastig om blij te zijn dat je bestaat als niets lukt en je leven alleen maar uit negatieve dingen bestaat. Voel me alleen, weet niet wat ik wil, doe nauwelijks leuke dingen. Daartegenover staan wel veel verplichtingen zoals werk, studie en algemene dingen als opruimen, schoonmaken, boodschappen regelen, administratie doen. Leven is voor iedereen veel werk, maar als daar bijna niets/leuks tegenover staat. En dat al 7 jaar lang. Het is niet zo dat ik nu per se niet meer zou willen bestaan, maar stel dat ik er niet zo zijn en een dag mocht kijken in mijn leven om te bepalen of ik geboren wil worden dan zou ik dat niet gedaan hebben

En dat is gewoon jammer.
Het leven is heel erg kort en eenmalig, dus het is een behoorlijke teleurstelling dat ik me zo voel en alles me zo slecht lukt. Ik zou willen dat het me wel zou lukken om goed te leven, dat zou een betere besteding van die korte tijd zijn
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Maar zelfs in een friendzone komen lukt me niet. Ik ben nooit vrienden met een meisjes geweest. (Met jongens ook niet, maar daar heb ik iig meer contact en binding mee gehad dan met meisjes). Dat zou me eigenlijk misschien zelfs wel een keer leuk lijken. Het betekent iets leren over hoe ze in elkaar zitten en misschien zitten er ook wel een paar knuffels aan vast
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
Het eerste zou ik nooit doen, het tweede misschien wel.
Die jongen die dat gesprek niet durft aan te gaan is misschien wel heel er bang of verlegen. Daar mag het meisje wel een beetje rekening mee houden toch? En is iemand die geen gesprek durft aan te gaan meteen niet lief?
Waarom is een jongen die doet of hij geen seks/relatie wil niet lief? Besides, dat doen alle jongens toch? Je gaat niet op de eerste date tegen een meisjes zeggen dat je van haar houdt, met haar naar bed wil en over 3 jaar wil trouwen

Maar wat probeer je hier precies mee aan te tonen? Dat meisjes lieve jongens niet lief vinden vanwege dingen die niets met lief zijn te maken hebben?
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken
Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
In dat geval moeten we maar een topic "Vrienden vinden op latere leeftijd" maken, want op werk/studie en paar hobbies na heb ik dat allemaal niet.