abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94560947
Relativeren is ook altijd een goed idee. Doe ik ook wel eens als ik zenuwachtig ben voor een afspraak of wat dan ook.

En ja, sommige verhalen van Richard zijn inderdaad te raar voor woorden, het waarheidsgehalte ligt dan ook niet erg hoog. Maar for the sake of argument neem ik het even aan, net zoals bij Lanterfanteraar.
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:10:16 #152
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94561023
Nou, nu ben ik wel benieuwd wat voor Rare Dingen ik dan zoal heb genoemd?? Wat is er Raar?

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef Supersoep het volgende:
en Lanterfanteraar, die beiden zulke rare ideeen hebben, dat ze zelfs tijdens een relatie hun partner compleet gek weten te krijgen en dan zal het niet lang duren.
Zo, dit klinkt wel heel ernstig.
pi_94561122
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, nu ben ik wel benieuwd wat voor Rare Dingen ik dan zoal heb genoemd?? Wat is er Raar?
Jouw perceptie van de werkelijkheid is vaak een deviatie van het onze. Dat creëert een communicatief conflict.
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:15:58 #154
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94561185
oh
oke...
pi_94561222
Nee lantefanteraar en MLiG allebei ook heel ongeloofwaardig zo langzamerhand, de één begint over tomaten tijdens een gesprek met een onbekende, en de ander.. net zulke aparte posts :')

Maar wie weet ben ik weer veel te nuchter..
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:20:16 #156
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94561325
Is dit Apart?:

Vandaag zat de misvormde man met het Syndroom, die ik een keer had geholpen, weer in de metro. Tegenover mij. De vorige keer ging hij over mijn been wrijven. Onze blikken kruisten elkaar vandaag, maar daarna bleef ik Star voor mij uit staren.

Dat is toch gewoon mijn Dagverslag?
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:24:17 #157
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94561463
Maar is dat echt een verhaal waar iemand op zit te wachten denk je?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:30:12 #158
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94561679
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef Catbert het volgende:
Maar is dat echt een verhaal waar iemand op zit te wachten denk je?
Iemand
Iemand
allicht iemand

maar vanaf Heden zal ik enkel Zakelijk posten.
Niets meer over Hertjes en Kalveren... Gewoon, zo lekker Gewoon.
pi_94561825
Dat vind ik nog normaal voor jou doen :'( Ik kan dit niet meer serieus nemen iig
pi_94561967
Hmmm ik ga toch weer een poging wagen heb ik besloten.

Waar ik de afgelopen 2 maanden extreem ongezond leefde en slechts 1 maaltijd per dag at en er dus heel slecht uit zag. Eet ik nu 3 maal per dag enkel gezond voedsel. Het resultaat is dat ik in slechts 3 dagen er al vele malen beter en gezonder uitzie.

1, Mijn gezicht is voller geworden.
2, De groeven bij mijn kaaklijn zijn verdwenen.
3, Mijn wangen zijn dikker geworden.
4, Ik heb kleur in mijn gezicht
5, Mijn lippen hebben een rodere kleur gekregen.
6, Ik heb een betere uitstraling.
7, Het asymmetrische bij mijn kaak valt veel minder op
8, De structuur in mijn gezicht verdwenen doordat er nu meer vet aanwezig is.
9, Ik zie er veel gezonder uit.

Eventueel zal ik dit met een foto kunnen bewijzen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:39:12 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94561994
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat vind ik nog normaal voor jou doen :'( Ik kan dit niet meer serieus nemen iig
Ach ze kan altijd gewoon d'r tieten posten als ze aandacht wil :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94562036
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.

..Wees gewoon nou eens blij om jezelf, dat je bestaat...
Nja, je hoeft niet per se alleen zijn om eenzaam te zijn. Eenzaamheid is in mijn beleving het gebrek aan een band met een of meerdere mensen. Ik heb het gevoel dat er niemand is met wie ik echt een band heb.

Het is lastig om blij te zijn dat je bestaat als niets lukt en je leven alleen maar uit negatieve dingen bestaat. Voel me alleen, weet niet wat ik wil, doe nauwelijks leuke dingen. Daartegenover staan wel veel verplichtingen zoals werk, studie en algemene dingen als opruimen, schoonmaken, boodschappen regelen, administratie doen. Leven is voor iedereen veel werk, maar als daar bijna niets/leuks tegenover staat. En dat al 7 jaar lang. Het is niet zo dat ik nu per se niet meer zou willen bestaan, maar stel dat ik er niet zo zijn en een dag mocht kijken in mijn leven om te bepalen of ik geboren wil worden dan zou ik dat niet gedaan hebben :) En dat is gewoon jammer.

Het leven is heel erg kort en eenmalig, dus het is een behoorlijke teleurstelling dat ik me zo voel en alles me zo slecht lukt. Ik zou willen dat het me wel zou lukken om goed te leven, dat zou een betere besteding van die korte tijd zijn :)

quote:
4s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:

Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Maar zelfs in een friendzone komen lukt me niet. Ik ben nooit vrienden met een meisjes geweest. (Met jongens ook niet, maar daar heb ik iig meer contact en binding mee gehad dan met meisjes). Dat zou me eigenlijk misschien zelfs wel een keer leuk lijken. Het betekent iets leren over hoe ze in elkaar zitten en misschien zitten er ook wel een paar knuffels aan vast :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:

Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
Het eerste zou ik nooit doen, het tweede misschien wel.

Die jongen die dat gesprek niet durft aan te gaan is misschien wel heel er bang of verlegen. Daar mag het meisje wel een beetje rekening mee houden toch? En is iemand die geen gesprek durft aan te gaan meteen niet lief?

Waarom is een jongen die doet of hij geen seks/relatie wil niet lief? Besides, dat doen alle jongens toch? Je gaat niet op de eerste date tegen een meisjes zeggen dat je van haar houdt, met haar naar bed wil en over 3 jaar wil trouwen ;(

Maar wat probeer je hier precies mee aan te tonen? Dat meisjes lieve jongens niet lief vinden vanwege dingen die niets met lief zijn te maken hebben?

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:

3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken

Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
In dat geval moeten we maar een topic "Vrienden vinden op latere leeftijd" maken, want op werk/studie en paar hobbies na heb ik dat allemaal niet.
pi_94562076
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ach ze kan altijd gewoon d'r tieten posten als ze aandacht wil :)
Dat komt nog wel :{
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:47:48 #164
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562289
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef benzin het volgende:
In dat geval moeten we maar een topic "Vrienden vinden op latere leeftijd" maken, want op werk/studie en paar hobbies na heb ik dat allemaal niet.
Ik ben na m'n studie vanuit 't Oooooooosten des lands naar Utrecht verhuisd, en heb hier dus ook een nieuw netwerk op moeten bouwen. Da's echt een kwestie van iets doen (hobby, sport) waarbij je mensen leert kennen. Maar echte vrienden maken duurt gewoon een tijd, dus hoe eerder je daar aan begint hoe beter.

En K_W heeft verder gelijk; ik heb het zelf ook al gezegd. Als je geen vrienden hebt moet je eerst daar aan beginnen voordat je aan een vriendin begint. Nog afgezien van dat het veel makkelijker is iets te gaan doen als je vrienden hebt en zo meiden leert kennen, is het voor een hoop meiden gewoon een afknapper als je geen vrienden hebt.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:48:27 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94562309
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Iemand
Iemand
allicht iemand

maar vanaf Heden zal ik enkel Zakelijk posten.
Niets meer over Hertjes en Kalveren... Gewoon, zo lekker Gewoon.
ik lees je posts die ik toevallig tegenkom altijd met interesse
ik heb zelf ook neit zoveel te melden. ik keek vandaag naar buiten(ben alweer tijdje binnen sinds vorig weekend dat ik wasgoed naar ouders had gebracht) en zag een groepje mensen staan en lachen.
toch wel jammer dat ik er niet heen durf is het, naar buiten gaan is moeilijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee lantefanteraar en MLiG allebei ook heel ongeloofwaardig zo langzamerhand, de één begint over tomaten tijdens een gesprek met een onbekende, en de ander.. net zulke aparte posts :')

Maar wie weet ben ik weer veel te nuchter..
wat is er zo ongeloofwaardig dan?
ik maak vaak helemaal geen vreemde posts. zoals hier net nog Zoenen in relatie
percect advies is het voglensmij, ik had alleen er beter even kunnen bijzetten dat het alleen maar theorie en gedachtes over hoe het zou moeten gaan nu in me hoofd is om meer zoenen te bereiken. en dat ik niet echt veel gratis praktijkervaring heb :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:50:12 #166
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat is er zo ongeloofwaardig dan?
ik maak vaak helemaal geen vreemde posts. zoals hier net nog Zoenen in relatie
percect advies is het voglensmij, ik had alleen er beter even kunnen bijzetten dat het alleen maar theorie en gedachtes over hoe het zou moeten gaan nu in me hoofd is om meer zoenen te bereiken
Niet om het een of het ander, maar hoe denk jij in HEMELSNAAM relatieadvies te kunnen gaan geven als je echt geen flauw benul hebt? Wat je daar neer hebt gepend is gewoon theoretisch geneuzel.

Maargoed, jij denkt dat je alles uit die achterlijke PUA boekjes kunt halen. Nou knul, hoeveel ben je daar nu precies mee opgeschoten de laatste paar jaar?
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:52:22 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94562458
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar hoe denk jij in HEMELSNAAM relatieadvies te kunnen gaan geven als je echt geen flauw benul hebt? Wat je daar neer hebt gepend is gewoon theoretisch geneuzel.

Maargoed, jij denkt dat je alles uit die achterlijke PUA boekjes kunt halen. Nou knul, hoeveel ben je daar nu precies mee opgeschoten de laatste paar jaar?
nou de laatste 10 jaar heb ik een paar keer 1 meisje gratis gezoend(me middelbare school vriendinnetje). dat is uiteraard finaal misgelopen.(2/3 weken later)
en ik heb met hoertjes gezoend. en een keer hoefde ik niet te betalen ofzoiets dus dat weet ik niet

ik ben nog geen jaren bezig met pua hun boeken lezen. ik begin er net sinds de jaarwisseling een beetje mee(en heb nog nieteens zoveel tijd erin gestoken)
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:53:10 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94562494
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou de laatste 10 jaar heb ik een paar keer 1 meisje gratis gezoend(me middelbare school vriendinnetje). dat is uiteraard finaal misgelopen.
en ik heb met hoertjes gezoend. en een keer hoefde ik niet te betalen ofzoiets dus dat weet ik niet
Hoeren tellen niet. Je hebt 0 relatieervaring. Doe dan ook niet alsof je dat wel hebt.
pi_94562594
MLIG als dit nou echt allemaal waar is, het komt wel goed O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:04:39 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94562860
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef iwannabehigh het volgende:
MLIG als dit nou echt allemaal waar is, het komt wel goed O+
wat moet echt allemaal waar zijn, zodat het goed komt?
ik wil namelijk graag dat het goed komt!
pi_94562888
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef richard_prf het volgende:
Hmmm ik ga toch weer een poging wagen heb ik besloten.

Waar ik de afgelopen 2 maanden extreem ongezond leefde en slechts 1 maaltijd per dag at en er dus heel slecht uit zag. Eet ik nu 3 maal per dag enkel gezond voedsel. Het resultaat is dat ik in slechts 3 dagen er al vele malen beter en gezonder uitzie.

1, Mijn gezicht is voller geworden.
2, De groeven bij mijn kaaklijn zijn verdwenen.
3, Mijn wangen zijn dikker geworden.
4, Ik heb kleur in mijn gezicht
5, Mijn lippen hebben een rodere kleur gekregen.
6, Ik heb een betere uitstraling.
7, Het asymmetrische bij mijn kaak valt veel minder op
8, De structuur in mijn gezicht verdwenen doordat er nu meer vet aanwezig is.
9, Ik zie er veel gezonder uit.

Eventueel zal ik dit met een foto kunnen bewijzen.
Ik zou niet meer posten, maar toch kan het niet laten.

Gedachte bij deze post: :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94563451
Wat ik me nou echt afvraag helpt dit topic nou echt of is het meer dat jullie elkaar verder in een depressie helpen ??
pi_94563517
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik me nou echt afvraag helpt dit topic nou echt of is het meer dat jullie elkaar verder in een depressie helpen ??
Verklaar u nader!
Ron Paul 2012
pi_94563665
Nou, omdat meerderen zo uiterlijk gefixeerd zijn en dat ook als reden zien dat ze daardoor geen relatie hebben , dat ze elkaar misschien daardoor meer in de put praten dan echt gemotiveerd raken.
En ik kan het voorstellen dat je bepaalde dingen moeilijk vind en onzeker over bent, maar ik moet ook zeggen dat ik ook zat mensen ken die ook niet moeders mooiste zijn maar wel een relatie hebben.
pi_94564136
Zucht, wat ik net toch hoor.

Een vriendin van mijn moeder zei vandaag tegen mijn moeder dat ik zo'n leuke, mooie jongen ben.. alleen dat ik echt moet proberen om wat assertiever te worden... ;(

??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')