abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:59:15 #226
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94571724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel grotendeels wat je er zelf van maakt, als je in een rijk land woont.

Maar wat als je niet rijk bent. Die smerige J... vragen veel voor hun diensten hoor. Echte zorg, de zorg die het verschil máákt (op leven en dood situaties na dan die worden wel vergoed), die koop je tegenwoordig erbij. Maar voorwaarde is wel dat je het geld er wel zelf voor moet hebben.

Want in dit land gaan ze je nooit geven wat echt het verschil maakt nee. Zo zit de Nederlander niet in mekaar. Als je nog kan horen tot 10KHz en kan zien (al ben je kleurenblind), kun je nog een beetje lopen en werken je gewrichten die lijn ook nog wel. Dan wordt je klinisch gewoon gezond verklaard.

Al heb je geen leven uiteraard. En zul je nooit meer muziek ervaren zoals vroeger. Al moet je meer moeite doen om de rest bijtebenen. En slik je voor alle pijnen een pilletje. Je krijgt pas vergoeding voor behandeling tenzij je zwanger bent. of je lichamelijke toestand moet wel heel kritisch zijn en levensgevaarlijk tot op het randje. Pas dán mag je worden geholpen. Eerder niet.

quote:
NIEMAND zegt hier dat jouw uiterlijk geen obstakel is.
ehh...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94571956
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Strawberry toch. Dat geloof ik niet. Je moet af van dat idiote perfectionisme. Het is niet eens een consistent begrip, zoals je zelf uitlegd.
Ik kan niet echt zorgen dat ik tevreden ben met mezelf, als ik dat niet ben. Daarom moet ik mezelf verbeteren waar ik kan. En als er vrijwel niets meer te verbeteren valt en ik op mijn best ben, dan ben ik blij. Dan weet ik dat het mijn max is. Al ben ik zeker eerder tevreden dan wanneer ik op mijn best ben hoor. Maar voor mijn gevoel kan het nu veel beter.

Als ik iets lelijk vind aan mezelf waar ik niets aan kan veranderen dan accepteer ik dat en heb ik er vrede mee. Want me daarover zorgen maken is verspilde energie en negativiteit, omdat het toch niet kan veranderen. Dat lijkt me niet verkeerd.
pi_94572049
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
ehh...
Mensen zeggen alleen dat jouw uiterlijk niet ervoor zorgt dat jij geen vriendin kan krijgen.

Ja, misschien kan je geen vriendin naar keuze krijgen, dat is zo.
pi_94572128
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga je je perfectionisme afleren?

Je kunt misschien effectiever binnen een relatie leren, dan eerst leren en dan pas een relatie aangaan.
Nee, ik ga het niet afleren, ik ga mezelf verbeteren. Ik kan dat niet afleren.
Ik wil mezelf mooi en leuk vinden en dat kan als ik bepaalde dingen verander.
pi_94572247
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Ik begrijp je wel, maar al ga je een relatie aan met iemand, er komt wel weer een tijd dat je weer niet helemaal op je best bent. Dus eigenlijk is het dom.
Klopt, ik hoef daarom ook niet op mijn best te zijn, maar ik wil nu wel een aantal dingen veranderen en dan denk ik dat ik wel tevreden ben en open kan staan voor een relatie.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:11:53 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94572496
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen zeggen alleen dat jouw uiterlijk niet ervoor zorgt dat jij geen vriendin kan krijgen.

Ja, misschien kan je geen vriendin naar keuze krijgen, dat is zo.
pfff... *insert gerard joling joke*

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, ik hoef daarom ook niet op mijn best te zijn, maar ik wil nu wel een aantal dingen veranderen en dan denk ik dat ik wel tevreden ben en open kan staan voor een relatie.
Laat mij, en ik denk iedereen wel, nét zo zijn. Ik wil ook veel te bieden kunnen hebben voordat ik aan relaties/sex begin. Maar zoals ik al zei maakbaarheid heeft wel zo zn grenzen. En ik ben niet rijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:12:32 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94572540
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan niet echt zorgen dat ik tevreden ben met mezelf, als ik dat niet ben. Daarom moet ik mezelf verbeteren waar ik kan. En als er vrijwel niets meer te verbeteren valt en ik op mijn best ben, dan ben ik blij. Dan weet ik dat het mijn max is. Al ben ik zeker eerder tevreden dan wanneer ik op mijn best ben hoor. Maar voor mijn gevoel kan het nu veel beter.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wil mezelf mooi en leuk vinden en dat kan als ik bepaalde dingen verander.
Ik ben wel benieuw wat er veranderd moet worden?
The view from nowhere.
pi_94572600
Haar obsessie met Secret Story.
Ron Paul 2012
pi_94572617
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

pfff... *insert gerard joling joke*
Ja is toch zo? Jij kan een vriendin krijgen, maar mss niet de knappe meid die je wilt.
pi_94572635
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef Supersoep het volgende:
Haar obsessie met Secret Story.
Ik heb geen obsessie met SST. :P
De live-uitzending is nu en ik kijk niet eens.
pi_94572705
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

[..]

Ik ben wel benieuw wat er veranderd moet worden?
Dat ga ik niet vertellen. :P Is ook niet van belang.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Laat mij, en ik denk iedereen wel, nét zo zijn. Ik wil ook veel te bieden kunnen hebben voordat ik aan relaties/sex begin. Maar zoals ik al zei maakbaarheid heeft wel zo zn grenzen. En ik ben niet rijk.
Ik wil dan dus ook alleen veranderen wat ik kán veranderen (= maakbaar).
Alles wat ik anders zou willen maar niet kan ga ik niet eens aandacht aan besteden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:15:57 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94572754
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ga ik niet vertellen. :P Is ook niet van belang.
Van cruciaal belang. Hier is je kans op een reality check.
The view from nowhere.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:19:04 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94572949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Vandaag had ik een evaluatiegesprek op het werk, omdat mijn proeftijd ten einde is. Nou ben ik niet ontslagen of zo, maar er zijn altijd een paar punten van kritiek, of verbeterpunten. Dat weet ik, maar toch trek ik het heel slecht, als iemand iets op mij aan te merken heeft. Dat is dan een bepaalde faalangst of perfectionisme dat ik heb.

Zit er nu nogsteeds mee in mijn maag terwijl het niet eens erg was, wat er is gezegd.
Je manager zou een enorm slechte manager zijn als 'ie geen verbeterpunten voor je zou weten. Ik krijg ieder half jaar een review, en dan zijn er altijd dingen die ik beter kan doen. Gelukkig wel. Als er niks te verbeteren zou zijn zou ik op zoek moeten naar een nieuwe baan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:24:44 #239
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94573295
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Perfectionisme en faalangst zijn twee kanten van dezelfde medaille. Als je je perfectionisme niet kunt afleren, dan verdwijnt je faalangst ook niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik wil dan dus ook alleen veranderen wat ik kán veranderen (= maakbaar).
Alles wat ik anders zou willen maar niet kan ga ik niet eens aandacht aan besteden.
Het onderscheidt tussen die twee is vaak lastig te maken.
The view from nowhere.
pi_94573554
Ik me dus al minimaal een week druk lopen maken over het aanspreken van die ene collega... maandag en dinsdag was ze er niet, ik ben woensdag vrij, dus vandaag moest het gebeuren.
Ze was er weer, ik kon haar kruin nog net zien als ik door het raam van haar kantoor keek. Niet haar normale plek, maar misschien was ze ook wel een beetje weggedoken, of het moet m'n paranoia zijn. Maar een plan had ik niet, behalve dan buiten tijdens een pauze, hopen op een momentje. Kwam er dus niet van. Een keer zag ik 'r door het raam staan met een groepje buiten, maar toen kon ik echt niet van m'n werk weg. En dan nog, een groepje. (Hoe een meisje aan te spreken dat net gezellig met haar collega's/vrienden staat te kletsen.) En bij het weggaan zag ik 'r nog, ik stond nog na te praten maar toen was ze ook met een man of vijf collega's om haar heen.

Dus toen droop ik af naar m'n stamkroeg en daar trof ik eine hübsches Deutsches Mädchen aan. :P
Met geverfd haar en een paar piercings door haar pruillipjes. Mooie ogen ook.
Leuk mee gekletst, vrij lang, niet superflirterig maar toch wel een beetje. Ze stond op een afscheidshug.
Precies wat ik nodig had voor m'n humeur. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94574087
Haha! BlakeGriffin, ik heb precies zo'n situatie; moet een meisje aanspreken, maar tot nu toe ging het steeds fout (plus ze was bezet), maar nu weer vrijgezel. Voor hoelang.. |:(

Morgen ga ik het ook wel bij haar proberen. Denk ik.

Ik kan d'r niet tegen; de draken zien mij zitten maar ik wil de mooie vrouwen :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:36:31 #242
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94574142
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik me dus al minimaal een week druk lopen maken over het aanspreken van die ene collega... maandag en dinsdag was ze er niet, ik ben woensdag vrij, dus vandaag moest het gebeuren.
Hoe vaak kom je haar normaal tegen per week? Als je haar vaak ziet wacht dan een goed moment af.
The view from nowhere.
pi_94574261
Arme Straw, ik wist al dat ze onzeker was op de een of andere manier, maar nu heeft ze het eindelijk in geuren en kleuren gedeeld met ons, werd tijd.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:41:12 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94574483
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Arme Straw, ik wist al dat ze onzeker was op de een of andere manier, maar nu heeft ze het eindelijk in geuren en kleuren gedeeld met ons, werd tijd.
Pas na 24 delen. Dat zegt op zich al genoeg. Strawberry houd waarschijnlijk altijd een facade op. Ze doet zich altijd zo goed mogelijk voor en durft niet over zichzelf te praten.
The view from nowhere.
pi_94574488
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha! BlakeGriffin, ik heb precies zo'n situatie; moet een meisje aanspreken, maar tot nu toe ging het steeds fout (plus ze was bezet), maar nu weer vrijgezel. Voor hoelang.. |:(

Morgen ga ik het ook wel bij haar proberen. Denk ik.
Succes trooper! :7

Ik ook! I know so.
quote:
Ik kan d'r niet tegen; de draken zien mij zitten maar ik wil de mooie vrouwen :')
Dit was geen draak. :N
Hübsch! *O*

Maar ik had geen tijd om zenuwachtig te worden. Dat is bij mij meestal het probleem.
pi_94574802
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Pas na 24 delen. Dat zegt op zich al genoeg. Strawberry houd waarschijnlijk altijd een facade op. Ze doet zich altijd zo goed mogelijk voor en durft niet over zichzelf te praten.
quote:
Zulke posts doen me denken aan verjaardagen vroeger die ik moest bijwonen. Dan werd er over mij gepraat en kwam het soms tot: ''maar hij is nog zo verlegen he''. Alsof ik er zelf niet was ofzo. :')

Echt ergerlijk. :D
Ron Paul 2012
pi_94574816
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe vaak kom je haar normaal tegen per week? Als je haar vaak ziet wacht dan een goed moment af.
Niet vaak, dat is het 'm. Ze werkt andere tijden, mijn werk is heel ad hoc, dwz ik ben vaak weg van kantoor en tijden aan een stuk druk met m'n werk (over de lunch heen vaak). En als ik haar dan zie is ze omringd. Nooit eens toevallig bij de wc ofzo. Koffie halen we niet op dezelfde plek.

Het beste alternatief is misschien toch haar kantoor, daar op af en haar weglokken met een smoesje?

I'm going 8)7 .
pi_94575309
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

Zulke posts doen me denken aan verjaardagen vroeger die ik moest bijwonen. Dan werd er over mij gepraat en kwam het soms tot: ''maar hij is nog zo verlegen he''. Alsof ik er zelf niet was ofzo. :')

Jij zegt het. :P
pi_94575349
quote:
Hoezo arme ik? Het is helemaal niet erg.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik stel me niet graag kwetsbaar op.
En geef me eens ongelijk. :')

Ik kan wel een voorbeeld noemen. Ik heb lange tijd een medicijn geslikt tegen acne (genetisch), dat werkte en ik was acne vrij. Die periode was ik blij met hoe ik er uit zag. Maar die medicijnen mocht ik niet blijven slikken, dus kwam het terug. Nu ga ik dus wat anders proberen in de hoop dat het wegblijft. Omdat ik nu weet dat het kán en hoe ik er zonder kuthuid uitzie, vind ik mezelf niet mooi zonder gladde huid. Het is ook gewoon niet mooi.

Dus hopelijk binnen korte tijd is dat één van die dingen waar ik blij mee kan zijn. *O*
Zou al veel verschil maken.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:56:27 #250
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94575436
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:

Ik heb het haar gewoon gevraagd, maar ze wil daarop geen antwoord geven. Dan rest speculatie in de hoop dat iemand hapt.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')