Ze heeft zelfs de fars gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Ze is op dieet geweest dat ze geen schaaldieren zou krijgen![]()
Lol zie het voor me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers zou die gastoeter bij ephenlania der oor houdendie zou spontaan een hartstilstand krijgen
Typisch Kranenborg weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef rubbereend het volgende:
door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even snel en dieetje erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Djokotron het volgende:
Ephenlania doet nog een schietgebedje
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ephenlania die het op discriminatie gooit(Ik heb iemands spelling gewoon maar gekopieerd).
ik weet echt niet waarom, misschien omdat ik me anders gedraag of mijn kapsel maar ik word altijd harder aangepakt (Met een snik in haar stem uiteraard)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens meegekregenwat zei ze?
Ik heb het net teruggekeken, maar dat heb ik niet gehoord hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ephenlania die het op discriminatie gooit(Ik heb iemands spelling gewoon maar gekopieerd).
Het was nadat ze op de zooi in de keuken waren gewezen, in de harhaling heeft ze het nét gezegd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggekeken, maar dat heb ik niet gehoord hoor.
Toch wel jammer dat Efaalania eruit is, ik had haar de benodigde opmerkingen van fraulein Priscilla toch wel gegund
Ah ok, ik dacht dat het op het einde werd bedoeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was nadat ze op de zooi in de keuken waren gewezen, in de harhaling heeft ze het nét gezegd.
Je zou ook eerder denken dat ie eerder van de kilo's biefstuk oid isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef wonderer het volgende:
Sla is OOK al een lievelingsgroentje van Julius?Heeft ie ook groenten die NIET favoriet zijn?
Tis kropslaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:25 schreef fespo het volgende:
wat kan je zo bijzonder vinden aan veldsla
Kropsla en botersla is hetzelfde. Veldsla is echt wat anders.quote:
als je kilo's groenten per dag eet kom je ook wel aan hoor, zeker als je ze in saus doopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je zou ook eerder denken dat ie eerder van de kilo's biefstuk oid is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef zoem het volgende:
Je gerecht is mislukt... daar wil ik het bij laten
Die moet in de OP, hij blijft geniaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Omdat we ze vandaag en morgen moeten missen.
[ afbeelding ]
Daarom ook een Ivo ipv een Rico.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef zoem het volgende:
Je gerecht is mislukt... daar wil ik het bij laten
Ik weet alleen geen aflevering waarin hij een gekke move heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maak er ook 1 van Vossius, kunnen we een bazen-OP maken
Misschien met de "TIJDGAATNUIN" move?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen aflevering waarin hij een gekke move heeft gedaan.
Dat is inderdaad een goede, alleen is dat erg vaak van boven of schuin gefilmd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien met de "TIJDGAATNUIN" move?
Alleen komt dat niet echt over in een gifje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef Djokotron het volgende:
Nee, van eergister.
Das nie goegoegoed
Die van Jaspers is ook zo baas he "hihihihi "
quote:
En wat zei je? IK WIL SAUS?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ik schoot spontaan in de lach, geniaal deze
(mensen staan me alleen hier nu serieus raar aan te kijken op het station)
Haha JAA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
Pak dat moment van vorige week? TJAKKA!!!
Dat durde ik nietquote:
Dan had je het accent van Ephenlania na moeten doen, vinden ze leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat durde ik niet(bijlmer en zulks
)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan had je het accent van Ephenlania na moeten doen, vinden ze leuk![]()
Ik heb medelijden met haar vent.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens, zie net dat onze Priscilla een heuse milf is geworden
Ik zie het al voor me dat ie thuiskomt van een lange werkdag en dat zij meteen begint zeiken dat de jas niet netjes op de kapstok hangt.quote:
ze doet me een beetje denken aan helga van allo allo, maar als je mascochistische neigingen heb kan het een leuke milf zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla is een topvrouw, zouden er meer van moeten zijn.
Al die pussies van tegenwoordig
Ze kan ook zo reclame maken voor Jupiler
[ afbeelding ]
Mannen weten waarom!
Prisquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla is een topvrouw, zouden er meer van moeten zijn.
Al die pussies van tegenwoordig
Ze kan ook zo reclame maken voor Jupiler
[ afbeelding ]
Mannen weten waarom!
Welke dag was dat ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
Pak dat moment van vorige week? TJAKKA!!!
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.quote:
Ik denk dat Pris thuis juist een hele gehoorzame meid isquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.
Ja of jij eindigd met een lederen maskertje opquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Pris thuis juist een hele gehoorzame meid is
SCHONE RANDEN!!!11quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | [img]http://nieuws.deschouwwitgoed.nl/wp-content/themes/deschouwwitgoed/images/smeg-topchef.jpg[/img] [url=http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/]Topchef 2011 - De Jonge Professionals[/url] Het even geniale als hilarische kookprogram op RTL5, van 19.00 tot 20.00! Geleid doorrrrrr: [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/24/1300963508-270.gif[/img] Topchef Julius "Gnagnagna" Jaspers *) En [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/24/1300970536-670.gif[/img] Meesterkok Robert "TSJAKKAAAA" Kranenborg! :7 Terzijde gestaan door de even lieftallige als meedogenloze [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/24/1300969504-770.gif[/img] Priscilla "SCHONE RANDEN" Kranenborg! En natuurlijk de dagverse groentjes! [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/24/1300969473-820.gif[/img] We gaan hier door! [sub]en door en door en door en...[/sub] |
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
Moment ik was er één vergeten.
edit : Staat er nu bij.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]Meteen ff m'n code aangepast. Djoko, if you please?
Het is een idee, maar je bezorgd jezelf wel veel werk want mijn computer kennis stopt bij het aanzetten van mijn computerquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
Is het geen idee om de OP een beetje hetzelfde te doen als hier : Voetbal International #145: Sierd draait door
Dus die gifjes naast elkaar en dan ook de naam onder het gifje en daaronder de omschrijving ?
Jaspers: de behulpzame veelvraatquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
Is het geen idee om de OP een beetje hetzelfde te doen als hier : Voetbal International #145: Sierd draait door
Dus die gifjes naast elkaar en dan ook de naam onder het gifje en daaronder de omschrijving ?
Jij hebt de mogelijkheid om de OP aan te passen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Jaspers: de behulpzame veelvraat
Kranenborg: de cynische meesterchef
Priscilla: dominante dochter van
Hoe maak je al die .gifs uit een filmbestand?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je gang zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad, dan pak ik tegen die tijd wel de lapo en OP, kan ik er even mee knutselen.
Of iemand anders moet het graag willen doen ?
WM capture om een stream bestand te kunnen opnemen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hoe maak je al die .gifs uit een filmbestand?
Je hebt mijn zegequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad, dan pak ik tegen die tijd wel de lapo en OP, kan ik er even mee knutselen.
Of iemand anders moet het graag willen doen ?
http://www.erightsoft.com/SUPER.html ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
WM capture om een stream bestand te kunnen opnemen.
Windows Live Movie Maker om het juiste stukje er precies uit te knippen
SUPER om het bestand om te zetten naar GIF
En Jasc Animation Shop 3 om het gifje te bewerken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
http://www.erightsoft.com/SUPER.html ?
geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef rubbereend het volgende:
Wat houdt op uitvraag dan precies in?
zo'n vermoeden heb ik ook, dat kan ook alleen maar misgaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee
ik vermoed dat de gasten dan kunnen aangeven wanneer ze een bepaald gerecht willen
ja inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n vermoeden heb ik ook, dat kan ook alleen maar misgaan
ja vind ik ook raarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Huh is het al klaar, ging het zo goed dat ze het niet eens maar laten zien
Ik zag het ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Hans met zo'n vieze zweetdruppel aan zn neus boven het eten
Hah.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Blistering het volgende:
Holy shit, Pris is zwanger?
* Blistering medelijden heeft met de man die het (waarschijnlijk onder dwang) erin heeft gestopt
Alles is te koop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Blistering het volgende:
Holy shit, Pris is zwanger?
* Blistering medelijden heeft met de man die het (waarschijnlijk onder dwang) erin heeft gestopt
Op moment van posten herrinerde ik het weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Herken je die stem niet eens meer
Allison is toch Mr Sojasaus die een komkommer niet wist te herkennen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
Wie is die draak ook alweer.....
Edit: Allison! Onze falert!
Allison is de vriend van Ephenlaniaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allison is toch Mr Sojasaus die het een komkommer niet wist te herkennen?
Jazeker! Ik heb allee geen berichtjes meer van 'm gelezen over afvallen. Wel over eten, veel etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Djokotron het volgende:
Bobbie volg je de twitter van Julius nog? Gaat ie nog afvallen?
Dat ook nog jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allison is toch Mr Sojasaus die een komkommer niet wist te herkennen?
Topic moet volquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jongens, post niet zo snel, m'n mobiel houdt het niet bij
Suri-rico was allang huilend de keuken uitgerend denkquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
en toch mis ik vandaag suri rico, ik had graag Pris tekeer horen gaan
Spot on.. tevens faalde hij behoorlijk, dacht hij dat dat een eigen "sausje" aan een topchef schotel mocht geven en vond hij zijn gerechten wel lekker smaken ( alleen de chefs niet... )quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allison is toch Mr Sojasaus die een komkommer niet wist te herkennen?
Sowiesoquote:
Zou je hem kunnen inhuren voor kookles ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb allee geen berichtjes meer van 'm gelezen over afvallen. Wel over eten, veel eten
Kranenborg en hij geven wel eens een topclass, maar die zijn vrij prijzigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen inhuren voor kookles ofzoLijkt me echt prachtig
Ja! En dan met de hele FOK! topchef kliekquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen inhuren voor kookles ofzoLijkt me echt prachtig
Bij de topclass kwam ie standaard met zijn eigen variant en dat was standaard een liter ketjap "ik vond het w w w w wel lekkerrr"quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spot on.. tevens faalde hij behoorlijk, dacht hij dat dat een eigen "sausje" aan een topchef schotel mocht geven en vond hij zijn gerechten wel lekker smaken ( alleen de chefs niet... )
Je wil eigenlijk ook alleen maar Pris zien hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja! En dan met de hele FOK! topchef kliek
Ja zal best. Wil het best doen, als je Maître Pris er een dagje bij krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kranenborg en hij geven wel eens een topclass, maar die zijn vrij prijzig
*insert cocacola zero stemquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef fespo het volgende:
de collega van priscilla lijkt haar tweeling zus wel, maar dan wel met de betere genen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
kan iemand een UI maken van het gifje waarin Julius geef me saus zegt?
Gesnaptquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk ook alleen maar Pris zien he
Zou je voor mij die *gnanananaa* willen doenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers wil meer ijs, mijn kin kinnen moeten in shape blijven
die is echt levensmoe volgens mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie die pompoen en moet meteen aan Efelijne denken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Kun jevoor mij Kranenborg TJAKKAAA doenMerci d'avance.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou je voor mij die *gnanananaa* willen doen
Dat is geef me sausquote:
Heldquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Mijn inbreng uit Topchef van gisteren:
[ afbeelding ]
Door en door en door en door en door...
Ah wacht moet onder de 50 kb, moment.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Volgens fok kan ie niet upgeload worden want te veel bytes ofzo, ik is computernoob ()
Klopt, ziet er wel ouder uit dan 18 vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
Mike is echt cute, beetje jong nog,maar wel cute
weet jij wat voor tattoo hij heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Klopt, ziet er wel ouder uit dan 18 vind ik.
En kan tenminste een beetje koken, niet zo'n faler als al die andere.
hij lijkt een beetje op een autistquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Halewijn heeft echt zo'n ongeinteresserd kuthoofd
Is die van mij ook onder de 50? Zit mobiel dus kan niet checkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah wacht moet onder de 50 kb, moment.
Geen idee. Ik heb geen tattoo gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet jij wat voor tattoo hij heeft?
binnenkant van zijn arm..quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen tattoo gezien.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ga ik doen zodra deze dicht is en ik de andere heb geopend.
Chef Kratelbandquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Zijn ook wel echt vier kneuzen die nog over zijn.
Beetje twee dezelfde plaatjes postenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
het lijkt wel een beetjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje twee dezelfde plaatjes posten
Eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
En toch lijkt Thomas op een oempaloempa.
Mooi gele kikkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
nieuwe generatie Kranenborg:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Vals paspoort kan niet anders. Hij ziet er ouder uit dan ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Mike is wel een talentje. 18 en zo deskundig. Bravó!
quote:
Doe maar niet anders word ik genoodzaakt je te bannen voor deze topicreeksquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overigens Paul wat anders val ik zo buiten de groep- zou je voor mij Efelania die op dat mes staat te rammen kunnen loopen als UI? Ik blijf erom in een scheur liggen
Er komen nog meer voorrondes, rustig aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef rockstar22 het volgende:
Hmmm nu rico weg is, wie moeten ik nu haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |