Ze heeft zelfs de fars gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Ze is op dieet geweest dat ze geen schaaldieren zou krijgen![]()
Lol zie het voor me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers zou die gastoeter bij ephenlania der oor houdendie zou spontaan een hartstilstand krijgen
Typisch Kranenborg weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef rubbereend het volgende:
door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even snel en dieetje erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Djokotron het volgende:
Ephenlania doet nog een schietgebedje
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ephenlania die het op discriminatie gooit(Ik heb iemands spelling gewoon maar gekopieerd).
ik weet echt niet waarom, misschien omdat ik me anders gedraag of mijn kapsel maar ik word altijd harder aangepakt (Met een snik in haar stem uiteraard)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens meegekregenwat zei ze?
Ik heb het net teruggekeken, maar dat heb ik niet gehoord hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ephenlania die het op discriminatie gooit(Ik heb iemands spelling gewoon maar gekopieerd).
Het was nadat ze op de zooi in de keuken waren gewezen, in de harhaling heeft ze het nét gezegd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggekeken, maar dat heb ik niet gehoord hoor.
Toch wel jammer dat Efaalania eruit is, ik had haar de benodigde opmerkingen van fraulein Priscilla toch wel gegund
Ah ok, ik dacht dat het op het einde werd bedoeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was nadat ze op de zooi in de keuken waren gewezen, in de harhaling heeft ze het nét gezegd.
Je zou ook eerder denken dat ie eerder van de kilo's biefstuk oid isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef wonderer het volgende:
Sla is OOK al een lievelingsgroentje van Julius?Heeft ie ook groenten die NIET favoriet zijn?
Tis kropslaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:25 schreef fespo het volgende:
wat kan je zo bijzonder vinden aan veldsla
Kropsla en botersla is hetzelfde. Veldsla is echt wat anders.quote:
als je kilo's groenten per dag eet kom je ook wel aan hoor, zeker als je ze in saus doopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je zou ook eerder denken dat ie eerder van de kilo's biefstuk oid is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef zoem het volgende:
Je gerecht is mislukt... daar wil ik het bij laten
Die moet in de OP, hij blijft geniaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Omdat we ze vandaag en morgen moeten missen.
[ afbeelding ]
Daarom ook een Ivo ipv een Rico.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef zoem het volgende:
Je gerecht is mislukt... daar wil ik het bij laten
Ik weet alleen geen aflevering waarin hij een gekke move heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maak er ook 1 van Vossius, kunnen we een bazen-OP maken
Misschien met de "TIJDGAATNUIN" move?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen aflevering waarin hij een gekke move heeft gedaan.
Dat is inderdaad een goede, alleen is dat erg vaak van boven of schuin gefilmd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien met de "TIJDGAATNUIN" move?
Alleen komt dat niet echt over in een gifje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef Djokotron het volgende:
Nee, van eergister.
Das nie goegoegoed
Die van Jaspers is ook zo baas he "hihihihi "
quote:
En wat zei je? IK WIL SAUS?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ik schoot spontaan in de lach, geniaal deze
(mensen staan me alleen hier nu serieus raar aan te kijken op het station)
Haha JAA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
Pak dat moment van vorige week? TJAKKA!!!
Dat durde ik nietquote:
Dan had je het accent van Ephenlania na moeten doen, vinden ze leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat durde ik niet(bijlmer en zulks
)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan had je het accent van Ephenlania na moeten doen, vinden ze leuk![]()
Ik heb medelijden met haar vent.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens, zie net dat onze Priscilla een heuse milf is geworden
Ik zie het al voor me dat ie thuiskomt van een lange werkdag en dat zij meteen begint zeiken dat de jas niet netjes op de kapstok hangt.quote:
ze doet me een beetje denken aan helga van allo allo, maar als je mascochistische neigingen heb kan het een leuke milf zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla is een topvrouw, zouden er meer van moeten zijn.
Al die pussies van tegenwoordig
Ze kan ook zo reclame maken voor Jupiler
[ afbeelding ]
Mannen weten waarom!
Prisquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla is een topvrouw, zouden er meer van moeten zijn.
Al die pussies van tegenwoordig
Ze kan ook zo reclame maken voor Jupiler
[ afbeelding ]
Mannen weten waarom!
Welke dag was dat ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
Pak dat moment van vorige week? TJAKKA!!!
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.quote:
Ik denk dat Pris thuis juist een hele gehoorzame meid isquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.
Ja of jij eindigd met een lederen maskertje opquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Pris thuis juist een hele gehoorzame meid is
SCHONE RANDEN!!!11quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je met je beurt bezig bent, en zij gaat lopen zeiken dat je schaamhaar niet mooi opgemaakt is en je zaad niet de juiste temperatuur heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |