Ik denk dat jij niet de enige bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dit iets te ver gaat.
De 34-jarige Kerry uit Birmingham koopt de naalden gewoon via internet en injecteert de vloeistof vervolgens in Britneys voorhoofd, lippen en rond de ogen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je even de OPquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je het artikel ff voordat je reageert.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Volgens mij kan je dat kind daarvoor weghalen onder het mom van het vergiftigen van je kind. Trouwens het heeft toch geen nut om een kind van 8 botox in te spuiten?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mootie het volgende:
Waxen en botox bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Hathor het volgende:
Ze lijkt op haar moeder, en die valt zo op het oog in de categorie schele kutsnol, weggegooid geld dus.
Ja hoor, ze is er gek genoeg voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En met 12 een borstvergroting?
Een kind van 8 waxen, ik krijg er gewoon koude rillingen van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.
Arm kind, meteen uit de ouderlijke macht ontzetten.
Kan het eigenlijk gewoon niet gelovenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kind van 8 waxen, ik krijg er gewoon koude rillingen van.
OMFG!quote:The star is also accused of trying to obtain Botox injections for Roan as a remedy for a persistent foot odor. WTF? The boys father, on the other hand, simply suggested wearing socks with shoes and using foot deodorant.
Tjezusquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is helaas de enige niet!
[ afbeelding ]
Sharon Stone, wil haar 8 jarige zoon Roan met Botox laten injecteren, en schrik niet... voor zweetvoeten!
[..]
OMFG!
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Vandaag... het volgende:
Doe niet zo mal joh. Botox is juist oorspronkelijk om overmatig transpireren tegen te gaan. Dat![]()
Sharon Stone
dat wil is dus totaal niet gek.
Daar dacht de rechter toch anders over:quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Vandaag... het volgende:
Doe niet zo mal joh. Botox is juist oorspronkelijk om overmatig transpireren tegen te gaan. Dat![]()
Sharon Stone
dat wil is dus totaal niet gek.
http://www.huidinfo.nl/botox.html
Anyways, dé manier om je kinderen rimpelvrij door het leven te laten gaan is door ze vanaf een jaar of 5 iedere minuut dat ze buiten zijn met sunblock in te smeren. Botox met 8 jaar lijkt me onzinnig. Even afgezien van of het schadelijk is.
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/quote:The court has transferred full custody of Roan to his father Phil.
Ja, daaag! Lees het artikel zelf eens gewoon. Dat ze de voogdij heeft verloren is niet vanwege de botox. En botox tegen overmatig zweten is serieus een normale remedie, je verlamt er de zweetklieren mee in de oksels of onder de voeten. Ik ken ook een meisje dta het onder haar voeten heeft laten doen. Daar werd het oorspronkelijk ook voor gebruikt, het cosmetische effect ging men later pas waarderen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar dacht de rechter toch anders over:
[..]
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ze is er trots op dat haar dochter de jongste ter wereld is die botox krijgt toegediend , koekoek
Ziek vind ik het. Arm kind.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.
Daar zal dat joch niet blij mee zijn :quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is helaas de enige niet!
[ afbeelding ]
Sharon Stone, wil haar 8 jarige zoon Roan met Botox laten injecteren, en schrik niet... voor zweetvoeten!
quote:Behandeling vanvoeten en handen is meestal zo pijnlijk dat speciale verdovingstechnieken nodig zijn. De werking houdt aan de handpalmen en de voetzolen ook meestal niet erg lang aan.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer zo'n voorbeeld van een ouder die zelf niet bereikt heeft wat ze had willen bereiken en nu alsnog via haar kind probeert te leven.
Bij een kind van 8??? dat mens is echt helemaal van het padje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.
Niet alleen, het joch heeft die Botox injecties dan ook niet gekregen. Maar de rechter vond alleen het voornemen daarvan al zo verontrustend, dat Sharon Stone de voogdij over haar zoon Roan verloor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, daaag! Lees het artikel zelf eens gewoon. Dat ze de voogdij heeft verloren is niet vanwege de botox. En botox tegen overmatig zweten is serieus een normale remedie, je verlamt er de zweetklieren mee in de oksels of onder de voeten. Ik ken ook een meisje dta het onder haar voeten heeft laten doen. Daar werd het oorspronkelijk ook voor gebruikt, het cosmetische effect ging men later pas waarderen.
Volgens het artikel was die 4 jaar geleden op 83-jarige leeftijd overleden.quote:
Een kind van 8 heeft nog helemaal geen schaamhaar! En als wel, dan ben je gestoord om dat te gaan waxen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens het artikel was die 4 jaar geleden op 83-jarige leeftijd overleden.
Moeder denkt volgens het artikel nu na over het tatoeëren van de wenkbrauwen en de lippen van dochterlief.
Daarom zei ik eerder al, ik hoop dat dit een 1April grap blijkt te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef freako het volgende:
Het artikel vind ik overigens zo bizar, dat ik moeite heb om het verhaal te geloven.
Het is natuurlijk wel The Sun. En ik vind het apart dat de moeder zo sprekend lijkt op Supernannyquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef freako het volgende:
Het artikel vind ik overigens zo bizar, dat ik moeite heb om het verhaal te geloven.
Ze waxed het om haargroei in de toekomst te voorkomen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een kind van 8 heeft nog helemaal geen schaamhaar! En als wel, dan ben je gestoord om dat te gaan waxen.
Dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel The Sun. En ik vind het apart dat de moeder zo sprekend lijkt op Supernanny
[ afbeelding ]
Ik ben niet de enige die dat vond!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel The Sun. En ik vind het apart dat de moeder zo sprekend lijkt op Supernanny
[ afbeelding ]
't Is de Sun hè, dus het nodige (zo niet alles) zal verzonnen of erg opgeklopt zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef freako het volgende:
Ik word gewoon misselijk bij het idee om a) sowieso je eigen dochter te waxen/prikken en b) te lopen rotzooien in de schaamstreek van je kind nadat het uit de luiers is en er geen directe medische noodzaak is. Je doet je kind dan toch ontzettend pijn op een gevoelige én privéplek!?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet en hoop dan ook nog steeds dat het niet waar is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk bij het idee om a) sowieso je eigen dochter te waxen/prikken en b) te lopen rotzooien in de schaamstreek van je kind nadat het uit de luiers is en er geen directe medische noodzaak is. Je doet je kind dan toch ontzettend pijn op een gevoelige én privéplek!?
Ik kan er niet bij. Echt
De opperhuid?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef superworm het volgende:
Wat de fuck valt er bij een achtjarige te waxen, vraag ik me af!
Ja, dat zal werken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze waxed het om haargroei in de toekomst te voorkomen...
Nog niet voor zover ik weet. Hoop dat daar snel verandering in komt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontslagen van haar baan en uit de ouderlijke macht gezet hoop ik?
Dat dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mootie het volgende:
Waxen en botox bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.
Dopen en vormsel bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mootie het volgende:
Te veel voedsel voeren en niet aansporen tot beweging bij een kind van 8. Meteen bij de ouders weghalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dopen en vormsel bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.
Ik zie de naald niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:37 schreef matthijst het volgende:
"I also want a boob and nose job soon, so that I can be a star."
"She also has her virgin wax monthly, which gets rid of her fluffy leg hair and makes sure she wont develop pubic hair in the future.
Kerry plans to get Britney's eyebrows waxed this year. She is also hoping to get them lightly tattooed to an arched shape and is also considering a light pink tattooed lip-liner.
[ afbeelding ]
Maar wel 2 kinnenquote:
Tsk, die moeder is te gierig voor een paar behandelingen anus bleken... Had ik er minimaal wel bij verwacht als ik dit lijstje zo zie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:37 schreef matthijst het volgende:
"I also want a boob and nose job soon, so that I can be a star."
"She also has her virgin wax monthly, which gets rid of her fluffy leg hair and makes sure she wont develop pubic hair in the future.
Kerry plans to get Britney's eyebrows waxed this year. She is also hoping to get them lightly tattooed to an arched shape and is also considering a light pink tattooed lip-liner.
[ afbeelding ]
Dit geloof ik dan weer wel. Ziekelijk wereldje is dat sowieso.quote:Don't worry: Kerry, a licensed beautician, buys all of the substances online and tests them beforehand on herself to ensure they're safe. She insists that tween Botox is becoming a trend on the beauty pageant circuit and she doesn't want her daughter to be at a disadvantage.
Euhm volgens mij zien de meeste ouders school toch niet als een middel om later veel geld te verdienen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Klaudias het volgende:
Waarom is dit zo raar? Je stuurt een kind toch ook verplicht naar school zodat het later veel geld kan verdienen.
Het is ook niet om rimpels op te vullen, maar om te voorkomen..of zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef Staal het volgende:
Ik geloof er niks van. Welke rimpels heeft een achtjarige dan om vol te spuiten met botox en laat staan dat er iets te waxen is.
School is over het algemeen bedoeld voor de ontwikkeling van het kind, niet verminking.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Klaudias het volgende:
Waarom is dit zo raar? Je stuurt een kind toch ook verplicht naar school zodat het later veel geld kan verdienen.
Dacht ik ook net aan. Denk dat het gewoon één grote grap isquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Aaah dit moet toch een 1 april-grap zijn. Ik kan het gewoon niet geloven. Die foto ook
En dat terwijl uitstraling (en dus gezichtsuitdrukkingen) wel belangrijk zijn voor een ster.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Alsof je je kind volledig moet verbouwen om haar een ster te laten zijn...
Botox werkt toch door het laten afsterven van zenuwen, die de gelaatsspieren innerveren, zodat je bepaalde gezichtuitdrukkingen niet meer kunt laten zien en dus ook geen rimpels krijgt.
Lijkt me zware mishandeling om dat te doen bij een minderjarig kind. Het is een vorm van verminking.
Het lijkt me trouwens een aprilgrap.
Dat heb ik ook nooit begrepen van acteurs.. Je gezicht verlammen om er maar vooral jong uit te zien.. maar ondertussen beperk je jezelf geweldig in je mogelijkheden om je te uiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat terwijl uitstraling (en dus gezichtsuitdrukkingen) wel belangrijk zijn voor een ster.
Voor poker spelers kan ik het in die zin nog wel begrijpen, maar ik denk dat die meid nog niet op partypoker zit...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen van acteurs.. Je gezicht verlammen om er maar vooral jong uit te zien.. maar ondertussen beperk je jezelf geweldig in je mogelijkheden om je te uiten.
Je ontwikkelen zodat je later veel geld kunt verdienen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm volgens mij zien de meeste ouders school toch niet als een middel om later veel geld te verdienen.
Het is een plek waar kinderen zich ontwikkelen.
Ontwikkeling = het doorgaan van verschillende stadiaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
School is over het algemeen bedoeld voor de ontwikkeling van het kind, niet verminking.
Dit was een trollpost van mij he, laat dat duidelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Je ontwikkelen zodat je later veel geld kunt verdienen ja.
Als mijn jochie van 4 straks naar school gaat wil ik hem dat ook duidelijk maken. Ik wil geen pauperzoon.
Kan me ook best voorstellen dat die moeder de top wil halen met haar dochter. Maar ja, kop en maaiveld he ...
En waarom dan wel?quote:
de kinder-model wereld is moordend, alles om voor te liggen op de competitiequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
trolletje in aantocht jochie?
Zozo, dus jij laat je leven gaan zoals de media en de hype's zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:23 schreef leeell het volgende:
[..]
de kinder-model wereld is moordend, alles om voor te liggen op de competitie
Nee nee, pageant-world hè. Da's wat anders. Kindermodellen doen gewoon fotoshoots voor merken/kleding, pageantkids leren dansjes waarbij ze met hun kont schudden, paraderen rond in mini-bikini's terwijl ze oranje zijn ge-spray-tanned, en zingen "sooooomedayyy, I'll be missss Ameeeeericaaaaa!" Daar kun je verder echt helemaal niks mee, behalve misschien dom trophywijffie worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:23 schreef leeell het volgende:
[..]
de kinder-model wereld is moordend, alles om voor te liggen op de competitie
ik zal alles doen om mn kinderen te laten slagen, inclusief botox!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zozo, dus jij laat je leven gaan zoals de media en de hype's zijn?
Wat zal ik een medelijden krijgen met jouw kindjes,
Dan nog klopt het niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zal alles doen om mn kinderen te laten slagen, inclusief botox!
moet gewoon kunnen bij je EIGEN kinderen
dochter is nog lelijker dan moederquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Hathor het volgende:
Ze lijkt op haar moeder, en die valt zo op het oog in de categorie schele kutsnol, weggegooid geld dus.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef schommelstoel het volgende:
Gelukkig!
Moeder Botox-dochter loog
Wie is Sheena Upton nu weer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef schommelstoel het volgende:
Gelukkig!
Moeder Botox-dochter loog
ze moeten dat kind tegen haar moeder beschermen, waar is de vader in dit verhaal? als het mijn kind was zou ik het nooit toestaan en dr voor het gerecht slepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wie is Sheena Upton nu weer?De moeder in kwestie in dit verhaal heet immers Kerry Campbell.(de dochter in kwestie heet Britney).
quote:De Amerikaanse Kerry Campbell, die onlangs in opspraak kwam omdat ze haar 8-jarige dochter met botox zou behandelen, zegt dat ze haar hele verhaal heeft verzonnen. Campbell, die in werkelijkheid Sheena Upton blijkt te heten, claimt dat ze daarvoor is betaald door de Britse tabloid The Sun.
ad.nl
Ja, botox komt van een of ander zeedier en is een van de giftigste giffen die we kennen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze moeten dat kind tegen haar moeder beschermen, waar is de vader in dit verhaal? als het mijn kind was zou ik het nooit toestaan en dr voor het gerecht slepen.
botox is ook nog eens giftig, zowiezo ieder mens die dit middel gebruikt is niet wijs maar op een kind van 8
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:12 schreef ToerkCep het volgende:
Flikker op doe je toch niet man, zo'n kind gebruiken voor een story. Walgelijke mensen echt, it sickens me
Makkelijke manier om onder de kritiek uit te komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:43 schreef deedeetee het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)arige-verzonnen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |