Ik denk dat jij niet de enige bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dit iets te ver gaat.
De 34-jarige Kerry uit Birmingham koopt de naalden gewoon via internet en injecteert de vloeistof vervolgens in Britneys voorhoofd, lippen en rond de ogen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je even de OPquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je het artikel ff voordat je reageert.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Volgens mij kan je dat kind daarvoor weghalen onder het mom van het vergiftigen van je kind. Trouwens het heeft toch geen nut om een kind van 8 botox in te spuiten?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mootie het volgende:
Waxen en botox bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Hathor het volgende:
Ze lijkt op haar moeder, en die valt zo op het oog in de categorie schele kutsnol, weggegooid geld dus.
Ja hoor, ze is er gek genoeg voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En met 12 een borstvergroting?
Een kind van 8 waxen, ik krijg er gewoon koude rillingen van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.
Arm kind, meteen uit de ouderlijke macht ontzetten.
Kan het eigenlijk gewoon niet gelovenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kind van 8 waxen, ik krijg er gewoon koude rillingen van.
OMFG!quote:The star is also accused of trying to obtain Botox injections for Roan as a remedy for a persistent foot odor. WTF? The boys father, on the other hand, simply suggested wearing socks with shoes and using foot deodorant.
Tjezusquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is helaas de enige niet!
[ afbeelding ]
Sharon Stone, wil haar 8 jarige zoon Roan met Botox laten injecteren, en schrik niet... voor zweetvoeten!
[..]
OMFG!
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Vandaag... het volgende:
Doe niet zo mal joh. Botox is juist oorspronkelijk om overmatig transpireren tegen te gaan. Dat![]()
Sharon Stone
dat wil is dus totaal niet gek.
Daar dacht de rechter toch anders over:quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Vandaag... het volgende:
Doe niet zo mal joh. Botox is juist oorspronkelijk om overmatig transpireren tegen te gaan. Dat![]()
Sharon Stone
dat wil is dus totaal niet gek.
http://www.huidinfo.nl/botox.html
Anyways, dé manier om je kinderen rimpelvrij door het leven te laten gaan is door ze vanaf een jaar of 5 iedere minuut dat ze buiten zijn met sunblock in te smeren. Botox met 8 jaar lijkt me onzinnig. Even afgezien van of het schadelijk is.
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/quote:The court has transferred full custody of Roan to his father Phil.
Ja, daaag! Lees het artikel zelf eens gewoon. Dat ze de voogdij heeft verloren is niet vanwege de botox. En botox tegen overmatig zweten is serieus een normale remedie, je verlamt er de zweetklieren mee in de oksels of onder de voeten. Ik ken ook een meisje dta het onder haar voeten heeft laten doen. Daar werd het oorspronkelijk ook voor gebruikt, het cosmetische effect ging men later pas waarderen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar dacht de rechter toch anders over:
[..]
http://www.popcrunch.com/(...)-for-8-year-old-son/
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ze is er trots op dat haar dochter de jongste ter wereld is die botox krijgt toegediend , koekoek
Ziek vind ik het. Arm kind.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.
Daar zal dat joch niet blij mee zijn :quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is helaas de enige niet!
[ afbeelding ]
Sharon Stone, wil haar 8 jarige zoon Roan met Botox laten injecteren, en schrik niet... voor zweetvoeten!
quote:Behandeling vanvoeten en handen is meestal zo pijnlijk dat speciale verdovingstechnieken nodig zijn. De werking houdt aan de handpalmen en de voetzolen ook meestal niet erg lang aan.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer zo'n voorbeeld van een ouder die zelf niet bereikt heeft wat ze had willen bereiken en nu alsnog via haar kind probeert te leven.
Bij een kind van 8??? dat mens is echt helemaal van het padje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net het artikel even gelezen, en ze waxed dus ook gewoon haar schaamstreek.
Niet alleen, het joch heeft die Botox injecties dan ook niet gekregen. Maar de rechter vond alleen het voornemen daarvan al zo verontrustend, dat Sharon Stone de voogdij over haar zoon Roan verloor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, daaag! Lees het artikel zelf eens gewoon. Dat ze de voogdij heeft verloren is niet vanwege de botox. En botox tegen overmatig zweten is serieus een normale remedie, je verlamt er de zweetklieren mee in de oksels of onder de voeten. Ik ken ook een meisje dta het onder haar voeten heeft laten doen. Daar werd het oorspronkelijk ook voor gebruikt, het cosmetische effect ging men later pas waarderen.
Volgens het artikel was die 4 jaar geleden op 83-jarige leeftijd overleden.quote:
Een kind van 8 heeft nog helemaal geen schaamhaar! En als wel, dan ben je gestoord om dat te gaan waxen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens het artikel was die 4 jaar geleden op 83-jarige leeftijd overleden.
Moeder denkt volgens het artikel nu na over het tatoeëren van de wenkbrauwen en de lippen van dochterlief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |