Ik denk dat jij niet de enige bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dit iets te ver gaat.
De 34-jarige Kerry uit Birmingham koopt de naalden gewoon via internet en injecteert de vloeistof vervolgens in Britneys voorhoofd, lippen en rond de ogen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je even de OPquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat plastische chirurgen over het algemeen minder ethisch van aard zijn dan traditionele praktiserende artsen. Maar welke plastische chirurg gaat nou mee in het verzoek van een vrouw die haar 8-jarige dochter met schadelijke chemicaliën wil volspuiten?
Anders lees je het artikel ff voordat je reageert.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Volgens mij kan je dat kind daarvoor weghalen onder het mom van het vergiftigen van je kind. Trouwens het heeft toch geen nut om een kind van 8 botox in te spuiten?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef mootie het volgende:
Waxen en botox bij een kind van 8. Ik stel ook voor om dat kind meteen bij moeders weg te halen.
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Hathor het volgende:
Ze lijkt op haar moeder, en die valt zo op het oog in de categorie schele kutsnol, weggegooid geld dus.
Ja hoor, ze is er gek genoeg voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En met 12 een borstvergroting?
Een kind van 8 waxen, ik krijg er gewoon koude rillingen van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat en verder natuurlijk gewoon ziekelijk.
Arm kind, meteen uit de ouderlijke macht ontzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |