Waarom heet jij poezelig ding?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet eens meer wat daar staat, scroll scroll scroll
zijn energie wordt snachts zorgvuldig weggetaptquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat Maik de hele dag kan slapen.
Geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom heet jij poezelig ding?
kan toch een kleintje worden, en kom op nou, dat vinden de meeste niet leuk, maak je er wel eentje voor de mensen die het wel leuk vinden, heel veel zullen mijn stream dingen ook niet leuk vinden, nou ik maak ze voor de mensen die het wel leuk vinden, ja tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat vinden de meesten niet leuk.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Flip alias Lt. Gruber en Jo alias Helgaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bunker, kuil, helm? Oftewel, ik begrijp je niet
Dat half uurtje krikken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Reksie1981 het volgende:
zijn energie wordt snachts zorgvuldig weggetapt
Vrouw. Kun je het nu over de streams hebben?quote:
En waar kom je vandaan en wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vrouw. Kun je het nu over de streams hebben?
Enige energie die Maik heeft waarschijnlijk.. mentale energie heeft ie niet.quote:
Herr Flipp: "Helga, you may kiss me now..."quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
Flip alias Lt. Gruber en Jo alias Helga
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik had het over de slaapkamer, daar liggen Laura, Maik en Mo te pitten. Jo en Flip doen dat tijdrovende karweitje buiten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jawoll der dennis ist Raussssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp: "Helga, you may kiss me now..."
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan toch een kleintje worden, en kom op nou, dat vinden de meeste niet leuk, maak je er wel eentje voor de mensen die het wel leuk vinden, heel veel zullen mijn stream dingen ook niet leuk vinden, nou ik maak ze voor de mensen die het wel leuk vinden, ja toch
Had jij dat ook al niet voorspeld?quote:
Dit zijn nog steeds de jetleg after effectsquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het over de slaapkamer, daar liggen Laura, Maik en Mo te pitten. Jo en Flip doen dat tijdrovende karweitje buiten.
misschien dennis?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o ja, is er nog iemand die naar de live-show wil.. ik heb een uitnodiging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |