SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
JOECHEI!!!quote:
Heb je Killzone 3 nog niet binnen??quote:
Kom je ook zondag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik zag net 'stel je voor Nebo' en toen was ie ineens weg
geef het linkje nog eens?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef Kn0x het volgende:
Alleen #3 en #10 nog
Ik ken geen Braziliaan met blauwe dreads
Wat is er zondag? Oooh de arcade meetquote:
Ik ken toch ook niemand?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Oooh de arcade meet
Nou, zo veel mensen ken ik hier niet, alleen jou vooral
Ik heb wel iets voor je, trouwens!
Die met blauwe dreads is toch vagner love?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef Kn0x het volgende:
Alleen #3 en #10 nog
Ik ken geen Braziliaan met blauwe dreads
Dat neefje van jouw leek net op een alien,quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef koei het volgende:
Baby-aankondigingen op Facebook
Staat er één zo'n foto van een slapende baby en vervolgens tig vrouwen die allemaal reageren met 'gefeliciteerd! wat een lief/schattig/mooi/leuk mannetje/jongetje/schatje/ventje/babietje' Maak een combinatie van twee keuzes en je standaardreactie is klaar. Terwijl je aan de foto helemaal niet kunt zien of het een lieve, schattige, mooie of leuke baby is. Het kind is net geboren en dus per definitie lelijk (oké, mijn laatste neefje was lelijker), en lief of leuk kun je ook niet aan een foto zien
![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar mijn nichtje die dinsdag geboren wordt, vooral of zij ook weer zo lelijk is als dat haar broer was
Nope, eerst moesten de gegevens gePM'ed worden en pas als iedereen gereageerd had, dan zou het aan Sony worden doorgegeven. Vooralsnog heb ik geen idee waar we op aan het wachten zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je Killzone 3 nog niet binnen??
Straks heb ik m'n PS3 nog eerder terug!!
Succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben naar huis, hopen dat er nog een 3DS te halen is straks! En anders morgen maar
Tot vanavond![]()
Dubstep is hawt, cocaïne ook, as made famous by Charlie Sheen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Wat is het toch met die youtube comments bij alles wat maar een beetje op dubstep lijkt
"This is more sick than Bill Cosby after 30 kilos of cocaine" enzo
Oja, dat had ik gelezen. Daar ga ik ook niet heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Yes, je had kunnen bieden bij de kvp.
kerstvrijspraag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Yes, je had kunnen bieden bij de kvp.
Oja, hejje trouwens m'n PééèèMmeke nog gelezen?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat had ik gelezen. Daar ga ik ook niet heen.
Kpvquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
kerstvrijspraag?
Wanneer beslissen jullie over de nieuwe crew aanwinsten![]()
![]()
Ohyeeehhh, die. Ja had ik gelezen, komt goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, hejje trouwens m'n PééèèMmeke nog gelezen?.
Het blijft een verassing tot in de bus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Maisnon het volgende:
Ohja! Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn verassingsprijs dinges
Blijft dat een verassing tot ie in de bus komt, of heb ik iets gemist
Mja indd, volgende keer beterquote:
Tofjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef RitseB het volgende:
Ohyeeehhh, die. Ja had ik gelezen, komt goed.
Alle crew is groot ende goddelijk. Dus nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Maisnon het volgende:
Dan is het in ieder geval geen blind date(of er moet een dwerg in de crew zitten)
Niet geclaimd bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef B1tchwax het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met alle meuk die nog is geclaimd in de veiling?
Ja, Fokken in de trein is niet zo goed voor de typevaardigheid.quote:
Voorlopig niks, volgens mij is er ook niet zo gek veel overgebleven, misschien zijn er nog wat goodies over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef B1tchwax het volgende:
Da
[..]
Ja, Fokken in de trein is niet zo goed voor de typevaardigheid.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH SNAP!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef B1tchwax het volgende:
Dan moet ik helaas wachten tot Koei volgende kerstveiling opnieuw onder de hamer gaat.
Bassnectarquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Oooh de arcade meet
Nou, zo veel mensen ken ik hier niet, alleen jou vooral
Ik heb wel iets voor je, trouwens!
Helaas, mijn date is alweer bijna een maand geleden geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef B1tchwax het volgende:
Dan moet ik helaas wachten tot Koei volgende kerstveiling opnieuw onder de hamer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |