Als ik me klote voel, kijk ik daar en voel ik me een stuk beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmorgen inderdaad eens te kijken in het Hvjjn topic en damn, ben je niet depressief, word je het wel van die reacties daar
RZ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmorgen inderdaad eens te kijken in het Hvjjn topic en damn, ben je niet depressief, word je het wel van die reacties daar
We missen niets! HA!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Nu moet ik in dat topic gaan kijken wie we hier missen. Daar heb ik geen zin in.
Nee die heeft nu andere naam en komt niet in R&P meer!quote:
Ook.. Maar ook lente kriebeltjesquote:
Ja, het ruikt ook helemaal naar lente buiten, geweldig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook.. Maar ook lente kriebeltjes
Vooral dat laatste
Wat vind je er niet leuk aan, trouwens?quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
RZ vind ik een treurig verhaal. Vind ik oprecht naar, hoe dat is gelopen.
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik me klote voel, kijk ik daar en voel ik me een stuk beter
Ik stuurde mijn man vanmorgen een sms: Je bent geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef rival het volgende:
Ik voel me bijna altijd goed
en op dagen zoals vandaag, waar ik goed nieuws te horen krijg, voel ik me nog beter
Dit weertje werkt ook nog eens positief
Ik denk dat je de hoeveelheid mensen zonder vrienden oprecht onderschat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.
Ik snap ook niet zo goed waarom je dat soort dingen op internet wilt posten... Daar heb je toch vrienden voor?
Oh, dat ligt niet aan de dierentuin, die mening kwam voort uit een dagje Artis met Rifoki en Peuter, waarbij Peuter zich verschrikkelijk gedroeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind je er niet leuk aan, trouwens?Gewoon, puur interesse.
Aandacht! Van zo veel mogelijk mensen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.
Ik snap ook niet zo goed waarom je dat soort dingen op internet wilt posten... Daar heb je toch vrienden voor?
Wat voor goed nieuws?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef rival het volgende:
Ik voel me bijna altijd goed
en op dagen zoals vandaag, waar ik goed nieuws te horen krijg, voel ik me nog beter
Dit weertje werkt ook nog eens positief
Dat zou kunnen... Maar zoveel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat je de hoeveelheid mensen zonder vrienden oprecht onderschat.
Ja, dat is niet de schuld van de dierentuin hequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat ligt niet aan de dierentuin, die mening kwam voort uit een dagje Artis met Rifoki en Peuter, waarbij Peuter zich verschrikkelijk gedroeg.
Hijs er nog!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vond het RZ verhaal ook wel sneu voor hem. Ik vraag me soms wel eens af waar hij gebleven is. Misschien heeft hij een vriendin
Als je een blok beton voor je kop hebt en daardoor niet wil luisteren of wil inzien hoe het er wel voor staat ben je gewoon dom bezigquote:
zomaar vanuit het niets stuurde je dat? dat is liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik stuurde mijn man vanmorgen een sms: Je bent geweldig
Krijg ik terug: Wat dan?Hoezo wantrouwend
Maar zo ben ik rival!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
zomaar vanuit het niets stuurde je dat? dat is lief
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je in bepaalde gevallen je hart wilt luchten. Maar alleen posten 'ik voel me kut'? Das fijn voor je, maar wat moet de rest daarmee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Aandacht! Van zo veel mogelijk mensen!
En bij sommige kan je dan nog roepen: GAAT JE NIETS AAN!
Terwijl je het eigenlijk wel wil zeggen
Of zo
Ja?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hijs er nog!
[..]
Als je een blok beton voor je kop hebt en daardoor niet wil luisteren of wil inzien hoe het er wel voor staat ben je gewoon dom bezig
er was geen lege kooi waar je Peuter in kwijt kon de rest van de dag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat ligt niet aan de dierentuin, die mening kwam voort uit een dagje Artis met Rifoki en Peuter, waarbij Peuter zich verschrikkelijk gedroeg.
Nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je in bepaalde gevallen je hart wilt luchten. Maar alleen posten 'ik voel me kut'? Das fijn voor je, maar wat moet de rest daarmee.
Elk verhaal heeft twee kanten. Hij was dom en naief, absoluut. Maar het meisje in kwestie was ook niet geheel onschuldig, ik vind het wel rot dat hij hier compleet de zwarte piet kreeg toegespeeld en om die reden hier niet meer komt. Ik denk dat Singles best een groot deel van zijn sociale leven in beslag nam. Kan alleen maar hopen dat hij de situatie heeft aangegrepen iets meer uit het leven te halen dan hij voor mijn gevoel deed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een blok beton voor je kop hebt en daardoor niet wil luisteren of wil inzien hoe het er wel voor staat ben je gewoon dom bezig
Ja, ik vrees van wel.quote:
Het zal wel weer een persoonlijke aanval zijn, maar op de 24 uur per dag posts van Samzz en haar geweldige werkanecdotes zit ik ook niet te wachten. Net als Peu, die zijn arm in ieders anus steekt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de grootste brainfart posters zijn ondertussen ook weg, omdat ze niet genoeg aandacht meer kregen. Die zitten nu in het Hoe voel je je topic.
Zij kwam hier ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft twee kanten. Hij was dom en naief, absoluut. Maar het meisje in kwestie was ook niet geheel onschuldig, ik vind het wel rot dat hij hier compleet de zwarte piet kreeg toegespeeld en om die reden hier niet meer komt. Ik denk dat Singles best een groot deel van zijn sociale leven in beslag nam. Kan alleen maar hopen dat hij de situatie heeft aangegrepen iets meer uit het leven te halen dan hij voor mijn gevoel deed.
2 wagens in ons bezit hebben toelatingsdatum 1987. alleen auto's tot en met 31-12-1986 worden belastingsvrij.quote:
Hmm... Ja oke, puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vrees van wel.
Neem alleen singles, hoeveel (niemand in het bijzonder) "kneuzen" of mensen met contactproblemen ken je alleen al van hier? En dat is dan 0.1% van FOK!
Jawel, maar ik kreeg voor de zoveelste keer Bureau Jeugdzorg op mijn dak, had ik ook wel even genoeg van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er was geen lege kooi waar je Peuter in kwijt kon de rest van de dag?
Oh, dat vind ik verdrietig..quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zij kwam hier ookDas 1 van de redenen waarom hij hier ook niet meer kwam.
Maar gaat op zelfde voet weer door hoor. Maar nu met de volgende. Zelfde verhaal
Waarom is het een persoonlijke aanval? Je mag je mening geven, lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal wel weer een persoonlijke aanval zijn, maar op de 24 uur per dag posts van Samzz en haar geweldige werkanecdotes zit ik ook niet te wachten. Net als Peu, die zijn arm in ieders anus steekt.
Het is wel irritant. Het is namelijk niet verboden om af en toe gewoon es een ander topic op te zoeken, zodat je niet 24/7 hier post.
Oh, hij heeft een LDG 2 gevonden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar gaat op zelfde voet weer door hoor. Maar nu met de volgende. Zelfde verhaal
Er zijn gewoon heel erg veel mensen met issues, eigenlijk iedereen, maar lang niet iedereen heeft er ook daadwerkelijk dagelijks last vanquote:
Dat is een persoonlijkheid. Dat haal je er niet zomaar uit met wat wijze woorden op fok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:
3, 4, 5,......quote:
Ik heb daar niet zo veel last van, maar dat is wellicht omdat ik hier ook minder ben dan ik de laatste maanden was. Dat valt me dan niet zo op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal wel weer een persoonlijke aanval zijn, maar op de 24 uur per dag posts van Samzz en haar geweldige werkanecdotes zit ik ook niet te wachten. Net als Peu, die zijn arm in ieders anus steekt.
Het is wel irritant. Het is namelijk niet verboden om af en toe gewoon es een ander topic op te zoeken, zodat je niet 24/7 hier post.
ik heb net ook zitten lezen...90% zijn negatieve dingen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat 'hoe voel je je nu' gedoe ook vaak heel aandachttrekkerig. Dat komt omdat mensen die ik persoonlijk ken alleen daar posten als hun privéleven turbulent is. Dan wil je dus aandacht.
Omdat zodra ik een naam laat vallen het kliekje weer een embargo instelt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het een persoonlijke aanval? Je mag je mening geven, lijkt me.
Ach.. Hij doet maar.. Zolang ik het maar niet 30000 keer hoeft te lezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijkheid. Dat haal je er niet zomaar uit met wat wijze woorden op fok.
Ik ben hier ook heul weinig, maar wel om die reden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo veel last van, maar dat is wellicht omdat ik hier ook minder ben dan ik de laatste maanden was. Dat valt me dan niet zo op.
rugnummers?quote:
Dat laatste is niet helemaal waar. In de kroegen waar ik kom zie je wel eens van die mensen moederziel alleen aan de bar hangen. Als je ze dan eens aanspreekt dan begrijp je na een halve zin al waarom ze moederziel alleen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar FOK! is wel een soort vergaarbak, sowieso het internet. In de kroeg zal je niet zo snel een contactgestoord iemand tegenkomen.
Het is idd wel erg beperkt qua aantal posters hier hedendage. En als je op een aantal posters niet zit te wachten, blijft er erg weinig over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben hier ook heul weinig, maar wel om die reden.
Hij krijgt hen niet allemaal op de rugquote:
Je kunt altijd op het kruisje drukken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach.. Hij doet maar.. Zolang ik het maar niet 30000 keer hoeft te lezen
tsja, wat wil je ermee bereiken vraag ik me dan af...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb net ook zitten lezen...90% zijn negatieve dingen?
en ik zie steeds dezelfde mensen....kan me voorstellen dat het 'oplucht' als je dat een keer doet maar 3x per dag?
En nu heb ik nog meer lente kriebeltjesquote:
Iedereen heeft wel een issue, inderdaad. En internet geeft ook wel een bepaalde mate van anonimiteit en vrijheid waardoor veel mensen toch hun issues de vrije loop laten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel erg veel mensen met issues, eigenlijk iedereen, maar lang niet iedereen heeft er ook daadwerkelijk dagelijks last van.
Maar FOK! is wel een soort vergaarbak, sowieso het internet. In de kroeg zal je niet zo snel een contactgestoord iemand tegenkomen.
ik zit wekelijks in de kroegquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel erg veel mensen met issues, eigenlijk iedereen, maar lang niet iedereen heeft er ook daadwerkelijk dagelijks last van.
Deed ik vaakquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt altijd op het kruisje drukken.
Ja, daar had ik toch al wel een paar keer voor gewaarschuwd. Maar toen was ik de zure klootzak. Als je dan achteraf toch gewoon gelijk hebt, is dat wel prettig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is idd wel erg beperkt qua aantal posters hier hedendage. En als je op een aantal posters niet zit te wachten, blijft er erg weinig over.
Ik ga ook wel eens alleen naar de kroeg, en dan kan het best zijn dat ik eens een half uurtje 'moederziel alleen' aan de bar hang, maar ben een zeer sociaal persoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. In de kroegen waar ik kom zie je wel eens van die mensen moederziel alleen aan de bar hangen. Als je ze dan eens aanspreekt dan begrijp je na een halve zin al waarom ze moederziel alleen zijn.
Valt wel mee toch, niks dat zich verzamelt hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zodra ik een naam laat vallen het kliekje weer een embargo instelt.
Ja, ik ook, maar echt contactgestoord ben ik nou ook weer nietquote:
Je had gelijk, en je bent een zure klootzakquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar had ik toch al wel een paar keer voor gewaarschuwd. Maar toen was ik de zure klootzak. Als je dan achteraf toch gewoon gelijk hebt, is dat wel prettig.
Maar, wat doe je ertegen? Ik ben hier nog niet eens een jaar, maar is dat niet een soort van natuurlijk verloop van een SC als deze?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar had ik toch al wel een paar keer voor gewaarschuwd. Maar toen was ik de zure klootzak. Als je dan achteraf toch gewoon gelijk hebt, is dat wel prettig.
Ik ging wel eens met een maatjequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook weer eens naar de kroeg. Maar ik ben een sneue alleenstaande moeder die de deur niet uit kan. Dus ik zuip wel binnenshuis.
Doe ik ook wel eens, maar dan ga ik wel naar kroegen waar ik vaker kom en ik dus mensen tegenkom die ik vaag ken en dan ook wel aan kan spreken. Of ga jij naar plekken waar je anders nooit komt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens alleen naar de kroeg, en dan kan het best zijn dat ik eens een half uurtje 'moederziel alleen' aan de bar hang, maar ben een zeer sociaal persoon
Zoveel toegevoegde waarde heeft de kroeg niet eens, het is duurder en na genoeg drankjes ben je je toch niet meer van de locatie bewust.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook weer eens naar de kroeg. Maar ik ben een sneue alleenstaande moeder die de deur niet uit kan. Dus ik zuip wel binnenshuis.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort een baby waar je contactgestoorde geluidjes tegen kan maken.
In mijn eigen plaats ga ik idd naar plekken waar ik mensen ken. In andere plaatsen waar het er leuk uit zietquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, maar dan ga ik wel naar kroegen waar ik vaker kom en ik dus mensen tegenkom die ik vaag ken en dan ook wel aan kan spreken. Of ga jij naar plekken waar je anders nooit komt?
Luidere muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoveel toegevoegde waarde heeft de kroeg niet eens, het is duurder en na genoeg drankjes ben je je toch niet meer van de locatie bewust.
Ah, territoriumdrift.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging wel eens met een maatjeMaar dat maatje zit tegenwoordig zo vast aan zijn nieuwe vriendin
dattie niet met me mee mag
Kom hier wonen, dan kan je gewoon je bankstel in je voortuin zetten, verlengsnoer, koelkast buiten, bierquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad, nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Dat je begint te plassen, maar je voorhuid zit tegen je eikel aangeplakt zodat je de halve wc ondersproeit?
Mijn versterker kan anders best hard. Meer wel ja, maar of je daar ook op zit te wachten? Kwaliteit > kwantiteit.quote:
Niet zo heel gekquote:
is dit RZ's nieuwe nick?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Dat je begint te plassen, maar je voorhuid zit tegen je eikel aangeplakt zodat je de halve wc ondersproeit?
Dat kan in Purm ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kom hier wonen, dan kan je gewoon je bankstel in je voortuin zetten, verlengsnoer, koelkast buiten, bier
Ik hou graag de schijn op van een gelukkig gezinsleven, derhalve zuip ik alleen waar anderen het niet kunnen zien. In mijn bed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kom hier wonen, dan kan je gewoon je bankstel in je voortuin zetten, verlengsnoer, koelkast buiten, bier
Gedeeltelijk. Maar het is wel erg triest en dood hier de laatste tijd, vanwege dat kleine inteeltkliekje. Ik weet van meerdere 'leuke' (wat is leuk, als je mij kent) posters dat ze weg zijn om die reden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, wat doe je ertegen? Ik ben hier nog niet eens een jaar, maar is dat niet een soort van natuurlijk verloop van een SC als deze?
Die van mij ook, maar ik houd rekening met mijn burenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker kan anders best hard. Meer wel ja, maar of je daar ook op zit te wachten? Kwaliteit > kwantiteit.
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan overal waar er een voortuin is.
true...quote:
hier zit de hele familie bij elkaar buitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou graag de schijn op van een gelukkig gezinsleven, derhalve zuip ik alleen waar anderen het niet kunnen zien. In mijn bed bijvoorbeeld.
Vooral na het neuken. dagelijks dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, ik snap dat je vindt dat ze dat dan zelf wel zeggen. Maar ik vind 'ik ken meerdere posters, die ik niet benoem' nogal een opmerking waar de rest werkelijk niks mee kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Maar het is wel erg triest en dood hier de laatste tijd, vanwege dat kleine inteeltkliekje. Ik weet van meerdere 'leuke' (wat is leuk, als je mij kent) posters dat ze weg zijn om die reden.
Maar het boeit mij dan weer geen reet 'of jij er iets mee kan'. Ik weet het, iemand vroeg het. Ik geef antwoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, ik snap dat je vindt dat ze dat dan zelf wel zeggen. Maar ik vind 'ik ken meerdere posters, die ik niet benoem' nogal een opmerking waar de rest werkelijk niks mee kan.
Nee, nog niet besloten. Ik blijf iig nog een jaar hier wonen, ik wil wat rust en stabiliteit met name voor Peuter. En dan kijken we hoe we ervoor staan en wat we willen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies
Heb je trouwens al besloten waar en of je gaat vertrekken uit de randstad?
Nog strak van de Viagra. Ja, probeer de vlieg dan maar te raken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral na het neuken. dagelijks dus.
Is het eigenlijk nog goed afgelopen met dat gedoe van die oppas?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef L-E het volgende:
Nee, nog niet besloten. Ik blijf iig nog een jaar hier wonen, ik wil wat rust en stabiliteit met name voor Peuter. En dan kijken we hoe we ervoor staan en wat we willen.
Word je een uur of wat opgegeild door de look-a-like van Yolanthe, moet je precies voor het neuken nog ff pissen. Pissen tijdens het neuken was namelijk ook geen succes. Ja, dan is het zelfs zittend niet meer te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog strak van de Viagra. Ja, probeer de vlieg dan maar te raken...
Snap ik. Maar is het dan niet lastig met school? Hij gaat naar school toch, na de zomervakantie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, nog niet besloten. Ik blijf iig nog een jaar hier wonen, ik wil wat rust en stabiliteit met name voor Peuter. En dan kijken we hoe we ervoor staan en wat we willen.
Redelijk. 15 jaar cel en TBS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog goed afgelopen met dat gedoe van die oppas?
Redelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog goed afgelopen met die oppas?
Nee hoor, hij wordt in januari pas vier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Maar is het dan niet lastig met school? Hij gaat naar school toch, na de zomervakantie?
Dat is wel een redelijke straf inderdaad. Was al bang dat het alleen een paar uur schoffelen zou worden.quote:
Ik vind Yolanthe niet zo leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Word je een uur of wat opgegeild door de look-a-like van Yolanthe, moet je precies voor het neuken nog ff pissen. Pissen tijdens het neuken was namelijk ook geen succes. Ja, dan is het zelfs zittend niet meer te doen.
Oh, ik meende te lezen dat je naar scholen ging kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wordt in januari pas vier.
Maakt me ook niet zo veel uit wie die mensen zijn, ik weet hoe het werkt en als er geen fuck aan is, blijf je gewoon weg. Heel simpel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het boeit mij dan weer geen reet 'of jij er iets mee kan'. Ik weet het, iemand vroeg het. Ik geef antwoord.
Dat ging ik ook. Deze week twee scholen bezocht, binnen een maand moet ik er een gekozen hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik meende te lezen dat je naar scholen ging kijken.
Ja, daarom dacht ik dat hij na de zomer naar school zou gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ging ik ook. Deze week twee scholen bezocht, binnen een maand moet ik er een gekozen hebben.
Ik snap het.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dat hij na de zomer naar school zou gaan.
indymedia.nl ... stelletje communisten daar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
Drie panden gekraakt na ontruimingsronde Amsterdam
Krakers zijn weer leuk bezig...
Krakers, nooit iets van begrepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
Drie panden gekraakt na ontruimingsronde Amsterdam
Krakers zijn weer leuk bezig...
Ik had er nog nooit van gehoord, maar die quote van hun is wel echt triestquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
indymedia.nl ... stelletje communisten daar.
Ik begrijp niks van langdurige leegstand.quote:
Dan nog, ik werk verdomme toch ook voor mijn geld om een huis te betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van langdurige leegstand.
Geeft je geen recht het bezit van een ander zonder toestemming in te nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van langdurige leegstand.
Wees blij dat ze je geld willen terug geven. Doen ze ook niet altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme! Ze hebben mijn schoenen dus per ongeluk naar iemand anders gestuurd en die wil ze niet terugsturen dus kan ik er naar fluiten. Ja mijn geld kan ik terugkrijgen. Ik wil mijn schoenen gewoon
das klotequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme! Ze hebben mijn schoenen dus per ongeluk naar iemand anders gestuurd en die wil ze niet terugsturen dus kan ik er naar fluiten. Ja mijn geld kan ik terugkrijgen. Ik wil mijn schoenen gewoon
Dan bestel je ze toch opnieuw?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Ze hebben ze niet meerquote:
Hé Sammie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geeft je geen recht het bezit van een ander zonder toestemming in te nemen.
Ja tuurlijk, zij sturen mij de verkeerde schoenen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je geld willen terug geven. Doen ze ook niet altijd.
Ik weet dat jou dat geen reet boeit. Maar ik blijf ermee dat 'ik ken mensen die' een fucking non-argument is, tenzij je die mensen benoemt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het boeit mij dan weer geen reet 'of jij er iets mee kan'. Ik weet het, iemand vroeg het. Ik geef antwoord.
Hiquote:
Zeker. Met twee handjes de handel flink naar achter trekken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
HiProblemen met je plasser al opgelost?
ik denk dat je 1 van de weinige bent die niet zelf namen kan invullen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat jou dat geen reet boeit. Maar ik blijf ermee dat 'ik ken mensen die' een fucking non-argument is, tenzij je die mensen benoemt.
Dan krijg je zo'n welles nietus spelletjequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zij sturen mij de verkeerde schoenen.
want omdat als?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat je 1 van de weinige bent die niet zelf namen kan invullen hier
Pure mishandeling idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef rival het volgende:
moeder spuit dochter vol met botox
Die mag de bak in van mij
Moet je de schoenen dan ook terug sturen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
ik ben bang dat ze er wodka van gaat kopenquote:
Dan kan ze het beter aan mij geven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze er wodka van gaat kopen
die wodka?quote:
heb je hier een dirty mind voor nodig om de grap te zien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Al een keer eerder gezien, maar dit is een andere verpakking, ze hebben het dus nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
wat een ranzige dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Al een keer eerder gezien, maar dit is een andere verpakking, ze hebben het dus nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
Neehee, dat geld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die wodka?
en dan in bed alles opdrinken zeker?
Nee dat niet, maar het zijn niet de goede he...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je de schoenen dan ook terug sturen?
Je mag die verkeerde schoenen houden én je krijgt je geld terug?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het zijn niet de goede he...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze er wodka van gaat kopen
sorryquote:
Nee, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag die verkeerde schoenen houden én je krijgt je geld terug?
Nee hoor, niets te zien verderquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je hier een dirty mind voor nodig om de grap te zien?
Nee, weet ik. Maar als ze niet hebben aangegeven dat je de schoenen terug moet sturen, kan je ze houdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het zijn niet de goede he...
...omgekeerde wereld hè. Als er hangjeugd voor de supermarkt hangt en irriteert, moeten de bezoekers maar naar een andere supermarkt. Want je hebt tenslotte zelf de keus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Maakt me ook niet zo veel uit wie die mensen zijn, ik weet hoe het werkt en als er geen fuck aan is, blijf je gewoon weg. Heel simpel.
Ik heb ze al gemaild dat ik het er eigenlijk niet mee eens ben, ik vind dat ze maar eerst moeten proberen weer aan die schoenen te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar als ze niet hebben aangegeven dat je de schoenen terug moet sturen, kan je ze houden
Kunnen ze overigens niet meer aan jouw maat komen? Wolfbeaters zitten namelijk al een behoorlijke tijd in de collectie... Volgens mij gaan die er niet zomaar uit.
*loopt door*quote:
Voorbedachte rade?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Thuishulp krijgt 16 jaar voor doodslag
Noem me stom, maar hoe kan iemand ombrengen met 50 messteken voor doodslag doorgaan?
Of we zijn hier allemaal klanten, of we zijn allemaal hangjeugd. Dat onderscheid kun je niet maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
...omgekeerde wereld hè. Als er hangjeugd voor de supermarkt hangt en irriteert, moeten de bezoekers maar naar een andere supermarkt. Want je hebt tenslotte zelf de keus.
Nee, dat snap ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze al gemaild dat ik het er eigenlijk niet mee eens ben, ik vind dat ze maar eerst moeten proberen weer aan die schoenen te komen.
Ze zijn een cadeautje he, dus geld terug heb ik niet zoveel aan
Ja die zag natuurlijk dat ze veel leuker waren dan de zombie stompersquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Wel enorm lullig zegEn waarom geeft dat meisje ze niet terug? Stom kind
doodlsag is als je iets in een opwelling doet, moord is voor iemand doden terwijl je de tijd gehad hebt om er over na te denken. moord met voorbedachte rade is voor als je zelfs een heel plan hebt gemaakt om iemand te doden...zoiets was het volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Thuishulp krijgt 16 jaar voor doodslag
Noem me stom, maar hoe kan iemand ombrengen met 50 messteken voor doodslag doorgaan?
Heeft het een bontkraagje, irriteert het, staat het de hele dag voor de supermarkt? Dan is het hangjeugd. If it looks, tastes and smells like chicken, it must be chicken.quote:
Ik vind de Zombies veel stoerderquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zag natuurlijk dat ze veel leuker waren dan de zombie stompers
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Zombies veel stoerderMaar goed, dat is smaak natuurlijk.
Die winkel regelt het maar voor je
In hoeverre is 50 messteken doodslag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doodlsag is als je iets in een opwelling doet, moord is voor iemand doden terwijl je de tijd gehad hebt om er over na te denken. moord met voorbedachte rade is voor als je zelfs een heel plan hebt gemaakt om iemand te doden...zoiets was het volgens mij.
maatje van me is na een steekpartij ook veroordeeld tot poging tot doodslag...omdat het in een ruzie gebeurde.
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doodlsag is als je iets in een opwelling doet, moord is voor iemand doden terwijl je de tijd gehad hebt om er over na te denken. moord met voorbedachte rade is voor als je zelfs een heel plan hebt gemaakt om iemand te doden...zoiets was het volgens mij.
maatje van me is na een steekpartij ook veroordeeld tot poging tot doodslag...omdat het in een ruzie gebeurde.
Belachelijk. Waarom kunnen ze niet nabestellen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dus, krijg net mail dat er geen andere oplossing is, ze kunnen die andere klant niet verplichten ze terug te sturen en ze kunnen niet 1 paar nabestellen. I am not a happy shopper
Belachelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef ArTiC het volgende:
de zogenoemde 'waas voor je ogen'quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kloptook al blijf je na de eerste steek doorsteken, als je niet vooraf het plan hebt gehad om iemand te doden is het geen moord
Het hebben van zo'n plan is best lastig te bewijzen toch? Dat ze daarom eerder voor doodsslag gaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kloptook al blijf je na de eerste steek doorsteken, als je niet vooraf het plan hebt gehad om iemand te doden is het geen moord
Nope dat is (indien niet bewust doodgereden dan) dood door schuldquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk.
Iemand doodsteken vind ik gewoon moord.
Iemand doodrijden met de auto vind ik doodslag.
Jouw kijk op de zaak. Het irriteert jou, andere mensen zien het anders. Jouw mening is niet feit. (sorry)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heeft het een bontkraagje, irriteert het, staat het de hele dag voor de supermarkt? Dan is het hangjeugd. If it looks, tastes and smells like chicken, it must be chicken.
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Wat kan een bejaarde vrouw hebben gedaan waardoor ze 50 messteken verdiende.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de zogenoemde 'waas voor je ogen'
dan snap ik best dat je nog een paar keer door blijft halen.
Vraag me alleen af wat de aanleiding was...flink matten met iemand die ruzie met je maakt okay maar degene die je aan het bezorgen bent prikken
Wat is dan het verschil tussen dood door schuld, doodslag en moord?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope dat is (indien niet bewust doodgereden dan) dood door schuld
tja als de situatie is: mevrouw zei iets, ik werd kwaad, ging door het lint en heb haar gestoken met een mes uit haar eigen keuken is het gewoon feitelijk gezien geen moordquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hebben van zo'n plan is best lastig te bewijzen toch? Dat ze daarom eerder voor doodsslag gaan?
De rij ophouden in de AHquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Wat kan een bejaarde vrouw hebben gedaan waardoor ze 50 messteken verdiende.
40km/u te hard en door rood iemand dood rijden is toch echt wel meer dan doodslag...je neemt dan toch bewust hele grote risico's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk.
Iemand doodsteken vind ik gewoon moord / poging tot moord.
Iemand doodrijden met de auto vind ik doodslag.
Dood door schuld (culpa)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dood door schuld, doodslag en moord?
Onbewuste aanrijding = dood door schuldquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dood door schuld, doodslag en moord?
Een mes voorhanden krijgen, alsof die toevallig op straat ligtquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
40km/u te hard en door rood iemand dood rijden is toch echt wel meer dan doodslag...je neemt dan toch bewust hele grote risico's.
In een vechtpartij een mes voorhanden krijgen en ik paniek dat gebruiken is een veel minder bewuste actie.
Right, thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onbewuste aanrijding = dood door schuld
Moord zonder voorbedachte rade = doodslag
Moord met voorbedachte rade = Moord.
Even simpel gezegd.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de feiten van dit topic spreken tegen je.
In dit geval gebeurde het bij hem thuis en ik weet niet hoe het bij jou in huis is maar bij mij in de keuken staat sowieso open en bloot een flink messenblok. Dat schijnt wel vaker voor te komen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Een mes voorhanden krijgen, alsof die toevallig op straat ligt
In de meeste steekpartijen heeft diegene gewoon een mes bij zich. Als je een mes bij je draagt, heb je kennelijk de intentie om het risco te nemen om iemand dood te steken.
Dat is zo iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In dit geval gebeurde het bij hem thuis en ik weet niet hoe het bij jou in huis is maar bij mij in de keuken staat sowieso open en bloot een flink messenblok. Dat schijnt wel vaker voor te komen...
een mes kan je altijd voorhanden krijgen. Vuurwapens iets minder
Het is rustiger, maar er komen nog steeds nieuwe mensen bij die blijven hangen. Daarbij, die mensen die nu niet meer komen (weet niet hoever je terug kijkt), zijn niet 'beter' dan de mensen die er nog zijn. Alleen anders en meer in jouw straatje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
de feiten van dit topic spreken tegen je.
Ah, right. Dat ligt idd wat anders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In dit geval gebeurde het bij hem thuis en ik weet niet hoe het bij jou in huis is maar bij mij in de keuken staat sowieso open en bloot een flink messenblok. Dat schijnt wel vaker voor te komen...
een mes kan je altijd voorhanden krijgen. Vuurwapens iets minder
en van de week nog over die kerel in wildervank (ofzo)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
en over dood in het verkeer is ook nog wel eea te zeggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche-arrest
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizer_doodslag
en spookrijdersarrest
Is dat die vent die die twee meisjes doodreed?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van de week nog over die kerel in wildervank (ofzo)
in dit geval wel ja...midden op straat is jouw theorie beter van toepassing.quote:
ja..met zijn stoel op strandstoelstandquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat die vent die die twee meisjes doodreed?
Eeeehmmm ja, dat kannie niet, maar verder is het net zo goed hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
stbabs, in dat geweldige OpenOffice Calc van jou, hoe filter je op #N/A's?
bestand openen in Excel, filteren, opslaan, weer openen in Calcquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
Trust me, als ik Excel kon gebruiken, had ik dat gedaan. I hate OO Calcquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bestand openen in Excel, filteren, opslaan, weer openen in Calc
Werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
Filter er helemaal af halen. Aparte kolom toevegen, daar de forumule =ISNA() gebruiken en daarop filterenquote:
Ja, dat zei google ook: Add some calculated column with =ISNA(X2) and filter by that onequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Filter er helemaal af halen. Aparte kolom toevegen, daar de forumule =ISNA() gebruiken en daarop filteren
Jup. Had nog gehoopt dat een =ISERROR(VLOOKUP(...),'value') zou helpen, maar helaas, die zit er ook niet inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zei google ook: Add some calculated column with =ISNA(X2) and filter by that one
Je moet het niet willen wetenquote:
Ik denk idd dat het iets is dat ik niet wil kunnenquote:
Dus... alleen mensen met een HBO- of WO-opleiding kennen Word/Office?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zelf vrij weinig van Office (welke dan ook). Kan bijvoorbeeld in Word niet eens hoofdstukken aanmaken (je weet wel, dat het linked vanuit de inhoudsopgave). Maar kom op zeg, ik ben geen manager, ik verdien geld voor het bedrijf, ik hoef dit soort dingen niet te weten.
Alleen managers hebben HBO/WO?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dus... alleen mensen met een HBO- of WO-opleiding kennen Word/Office?
die optie in word wil ik ook weleens lerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zelf vrij weinig van Office (welke dan ook). Kan bijvoorbeeld in Word niet eens hoofdstukken aanmaken (je weet wel, dat het linked vanuit de inhoudsopgave). Maar kom op zeg, ik ben geen manager, ik verdien geld voor het bedrijf, ik hoef dit soort dingen niet te weten.
Ho, dat was anders, jij zegt nu dat alle vogels mussen zijn omdat mussen vogels zijn. (klopt dus niet he, alle vogels zijn duiven namelijk).quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, volgens een statement van jou laatst
Zeg het eens schat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef Tally het volgende:
Van de ene verbazing in de andere val ik vandaag
Maar best hoor
Mn zusjequote:
Ooh, dus je zegt eigenlijk dat niet alle managers HBO/WO hebben, maar wel dat alle HBO/WO'ers automatisch manager worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho, dat was anders, jij zegt nu dat alle vogels mussen zijn omdat mussen vogels zijn. (klopt dus niet he, alle vogels zijn duiven namelijk).
Vertelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zusje
Die is echt op dr achterhoofd gevallenEcht... Woorden schieten te kort
NEE! Dat zeg ik niet! Eikelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je zegt eigenlijk dat niet alle managers HBO/WO hebben, maar wel dat alle HBO/WO'ers automatisch manager worden?
Wat doet ze? (ik vul de woorden die te kort zijn geschoten zelf wel in).quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zusje
Die is echt op dr achterhoofd gevallenEcht... Woorden schieten te kort
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijkquote:
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelfquote:
Ga morgen eens naar de sportschool.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelf
Merci!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga morgen eens naar de sportschool.
En blijf eens gaan.
Ik walg van je.
*KICK*
Zo
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelf
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Ik ben beide hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Oh lekker is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Whutquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.quote:
Sportschool is natuurlijk wel goed om je "basiskracht" op peil te houden... maar idd met mate als je tegen een blessure aanzit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook naar de sportschool om wat meer spierkracht te krijgen voor de lifts in de dans ........ maar volgens mij gaat m'n schouder er weer mee ophoudenDus ik zal maar ff rust houden
Wie zijn er zo gestoord om te getuigen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Zijn familie? Vrienden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie zijn er zo gestoord om te getuigen?
29quote:
Hoe moeilijk het ook is, in d'r sop gaar laten koken.quote:
Tja...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je toch beter moeten weten...
O maar zo ver was ik alquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, in d'r sop gaar laten koken.
Wat klopt er nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Kut, ik vandaag naar mijn vriend hij deed vet apart enz, dus ik vragen wat er is. Hij reageert vet droog 'Ja ben met (naam) naar bed geweest, had het je meteen moeten zeggen' Dus ik vraag 'ja met wie dan' Met zijn ex, vieze kleutviool. wtf hey.
En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het even wil laten rusten en na wil denken, wat moet ik doen.
Neuh UIO. Ik zou het je niet aan doen. Vroegah neukte ze wel alles wat los en vast zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg T, is het een beetje leuk sletje, dat zusje van je?
Klinkt goed. Vertel eens wat meer over haar.quote:
Tegenwoordig is de rest ook dik UIO.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vertel eens wat meer over haar..
Obesitas dik, of Rubensiaans dik?quote:
Dat eerste. Ik ben dat laatste (vind ik).quote:
Jij was anders vroeger?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh UIO. Ik zou het je niet aan doen. Vroegah neukte ze wel alles wat los en vast zat
Maar dan nog.. Leuk zou ik dr niet noemen
Wel dikke tetten
Zeker weten! Als je haar bedpartners naast de mijne zou leggen (hihihihi) dan zou je nog schrikken babsje!quote:
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker weten! Als je haar bedpartners naast de mijne zou leggen (hihihihi) dan zou je nog schrikken babsje!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?
Ligt er aan wiens maatstaven je gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babs
Ik niet anders!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babs
De staven van mijn maten wil ik wel eens gebruikenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt er aan wiens maatstaven je gebruikt
Hij had toch wel Grolsch gehaald voor je hequote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had toch wel Grolsch gehaald voor je he
Zeg em dan maar dat die braaf is geweestquote:
Donequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg em dan maar dat die braaf is geweest
*voelt mee*quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Die 3 maanden geen seks eisen hun tol!
Ik kwam "mijn hetero" tegen in de AH XL en ik wilde hem bijna bespringen
Jij voelt mee aan zijn hetero?quote:
Met het maanden geen sex, het is nog niet zo erg dat ik mannen ga bespringenquote:
wel mét fotoquote:
foto van jou met rokje?quote:
Kijk, maar die verwacht ik danquote:
Nike had daar zo een mooie slogan voor.. hoe ging die ook alweer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Die 3 maanden geen seks eisen hun tol!
Ik kwam "mijn hetero" tegen in de AH XL en ik wilde hem bijna bespringen
Just fuck it!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nike had daar zo een mooie slogan voor.. hoe ging die ook alweer?
Als je die op google wilt vinden, moet je lang wachten ja.quote:
mag ook in mn mailquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die op google wilt vinden, moet je lang wachten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |