quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Ik ben beide hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Oh lekker is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Whutquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.quote:
Sportschool is natuurlijk wel goed om je "basiskracht" op peil te houden... maar idd met mate als je tegen een blessure aanzit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook naar de sportschool om wat meer spierkracht te krijgen voor de lifts in de dans ........ maar volgens mij gaat m'n schouder er weer mee ophoudenDus ik zal maar ff rust houden
Wie zijn er zo gestoord om te getuigen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Zijn familie? Vrienden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie zijn er zo gestoord om te getuigen?
29quote:
Hoe moeilijk het ook is, in d'r sop gaar laten koken.quote:
Tja...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je toch beter moeten weten...
O maar zo ver was ik alquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, in d'r sop gaar laten koken.
Wat klopt er nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Kut, ik vandaag naar mijn vriend hij deed vet apart enz, dus ik vragen wat er is. Hij reageert vet droog 'Ja ben met (naam) naar bed geweest, had het je meteen moeten zeggen' Dus ik vraag 'ja met wie dan' Met zijn ex, vieze kleutviool. wtf hey.
En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het even wil laten rusten en na wil denken, wat moet ik doen.
Neuh UIO. Ik zou het je niet aan doen. Vroegah neukte ze wel alles wat los en vast zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg T, is het een beetje leuk sletje, dat zusje van je?
Klinkt goed. Vertel eens wat meer over haar.quote:
Tegenwoordig is de rest ook dik UIO.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vertel eens wat meer over haar..
Obesitas dik, of Rubensiaans dik?quote:
Dat eerste. Ik ben dat laatste (vind ik).quote:
Jij was anders vroeger?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh UIO. Ik zou het je niet aan doen. Vroegah neukte ze wel alles wat los en vast zat
Maar dan nog.. Leuk zou ik dr niet noemen
Wel dikke tetten
Zeker weten! Als je haar bedpartners naast de mijne zou leggen (hihihihi) dan zou je nog schrikken babsje!quote:
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker weten! Als je haar bedpartners naast de mijne zou leggen (hihihihi) dan zou je nog schrikken babsje!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben jij een heel net meisje?
Ligt er aan wiens maatstaven je gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babs
Ik niet anders!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn we in wezen toch allemaal, Babs
De staven van mijn maten wil ik wel eens gebruikenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt er aan wiens maatstaven je gebruikt
Hij had toch wel Grolsch gehaald voor je hequote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had toch wel Grolsch gehaald voor je he
Zeg em dan maar dat die braaf is geweestquote:
Donequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg em dan maar dat die braaf is geweest
*voelt mee*quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Die 3 maanden geen seks eisen hun tol!
Ik kwam "mijn hetero" tegen in de AH XL en ik wilde hem bijna bespringen
Jij voelt mee aan zijn hetero?quote:
Met het maanden geen sex, het is nog niet zo erg dat ik mannen ga bespringenquote:
wel mét fotoquote:
foto van jou met rokje?quote:
Kijk, maar die verwacht ik danquote:
Nike had daar zo een mooie slogan voor.. hoe ging die ook alweer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Die 3 maanden geen seks eisen hun tol!
Ik kwam "mijn hetero" tegen in de AH XL en ik wilde hem bijna bespringen
Just fuck it!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nike had daar zo een mooie slogan voor.. hoe ging die ook alweer?
Als je die op google wilt vinden, moet je lang wachten ja.quote:
mag ook in mn mailquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die op google wilt vinden, moet je lang wachten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |