Je moet jezelf aanleren meer en beter interpunctietekens te gebruiken, die zijn er niet voor janlul.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Kut, ik vandaag naar mijn vriend hij deed vet apart enz, dus ik vragen wat er is. Hij reageert vet droog 'Ja ben met (naam) naar bed geweest, had het je meteen moeten zeggen' Dus ik vraag 'ja met wie dan' Met zijn ex, vieze kleutviool. wtf hey.
En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het even wil laten rusten en na wil denken, wat moet ik doen.
Dat vroeg ik je niet, en die dingen gebruik ik zat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je moet jezelf aanleren meer en beter interpunctietekens te gebruiken, die zijn er niet voor janlul.
Voor en komt bijna nooit een komma, in dit geval is het niet correct.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Barbarapappaa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je niet, en die dingen gebruik ik zat.
En ervoor?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Na en komt bijna nooit een komma, in dit geval is het niet correct.
Ohnee dat klopt inderdaad niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus hij zegt dat hij met [naam] naar bed is geweest en jij vraagt 'met wie dan?'?
Maar zelden op de goede plek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Barbarapappaa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je niet, en die dingen gebruik ik zat.
Ik ben bijna 18.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Verder dumpen natuurlijk. Hoe oud ben je?
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus hij zegt dat hij met [naam] naar bed is geweest en jij vraagt 'met wie dan?'?
Ik had al m'n post gewijzigd, maar kennelijk niet snel genoeg. Dacht dat ik in R&P zat.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef Kabolter het volgende:
Hij staat in PUB dus ik denk dat je jong bent. Wees gerust, er zijn maar weinig mensen die nog steeds bij één van hun eerste liefdes zijn. Buit de voordelen van een relatie dus goed uit. Evenals het eventuele schuldgevoel van je vriendje en kijk rustig om je heen.
Hij staat in PUB dus ik denk dat je jong bent. Wees gerust, er zijn maar weinig mensen die nog steeds bij één van hun eerste liefdes zijn. Buit de voordelen van een relatie dus goed uit. Evenals het eventuele schuldgevoel van je vriendje en kijk rustig om je heen.
Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef Kabolter het volgende:
omdat je 4x op de quote knop ramde..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Barbarapappaa het volgende:
Waarom quote dat ding het zo vaak. T_T
Waar moet je nog over nadenken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Barbarapappaa het volgende:
Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.
quote:Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.
quote:Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.
Waarom blijf je bij zo'n teringlijer? Tyfushemeltjelief man, dom mens, gebruik je verstand eens en dump hem de eerste keer al meteen!quote:Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.
Nou, dan zou ik gewoon wat cadeautjes vrijspelen en hem daarna dumpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Barbarapappaa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben bijna 18 en hij heeft het al eens vaker geflikt, vandaag deze reactie.
Naïefquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Ik ben bijna 18 btw en hij heeft het al eens vaker geflikt, toen vergaf ik het hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Zoek iemand anders, deze jongen is nu niet bepaald een goede vriend voor je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef chroestjov het volgende:
TS is vast lelijk en onzeker en haar vriend maakt daar meedogenloos misbruik van, klinkt als een echte baas wel.
Er zijn sowieso nog wel 10 andere diersoorten waarbij monogamie voorkomt.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Toch grappig dat de mens zo ongeveer de enige monogame diersoort is.
Zelfs zwanen (die erom bekend staan dat ze eeuwig bij elkaar blijven) zijn niet monogaam.
Iets accepteren wat je niet wil, of zo fukking naief zijn dat je de waarheid niet wil zien, is wel zielig.
Nu weten we gelijk waarom dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Ik ben bijna 18 btw en hij heeft het al eens vaker geflikt, toen vergaf ik het hem.
10, van de hoeveel diersoorten die er bestaan?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er zijn sowieso nog wel 10 andere diersoorten waarbij monogamie voorkomt.
Alleen bij roofvogels is monogamie eerder regel dan uitzondering. En deze tel ik dan nog niet eens mee.
Dat zeg ik ook niet. Snap niet wat je met deze zin wilt. Monogaam zijn wil ook niet zeggen dat je per definitie in je leven niet meer dan 1 partner hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Eeuwig bij elkaar blijven en met een ander krikken, is niet mijn beeld van monogamie, maar blijkbaar valt het er wel onder
Je moet het nu ook vergeven en in het vervolg niet meer over zeuren, mannen zijn jagers, en ze gaan allemaal vreemd omdat dat de natuur is. Besteed je energie liever in poetsen en koken! Daar heb je later nog iets aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Dat vreemdgaan niet zo onnatuurlijk is, als wij willen geloven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Snap niet wat je met deze zin wilt. Monogaam zijn wil ook niet zeggen dat je per definitie in je leven niet meer dan 1 partner hebt gehad.
Oké, nu denk ik jou een beetje te begrijpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Dat vreemdgaan niet zo onnatuurlijk is, als wij willen geloven.
Dump hem! , hij blijft het doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Kut, ik vandaag naar mijn vriend hij deed vet apart enz, dus ik vragen wat er is. Hij reageert vet droog 'Ja ben met (naam) naar bed geweest, had het je meteen moeten zeggen' Met zijn ex, vieze kleutviool. wtf hey.
En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het even wil laten rusten en na wil denken, wat moet ik doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |