Ah, right. Dat ligt idd wat anders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In dit geval gebeurde het bij hem thuis en ik weet niet hoe het bij jou in huis is maar bij mij in de keuken staat sowieso open en bloot een flink messenblok. Dat schijnt wel vaker voor te komen...
een mes kan je altijd voorhanden krijgen. Vuurwapens iets minder
en van de week nog over die kerel in wildervank (ofzo)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
en over dood in het verkeer is ook nog wel eea te zeggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche-arrest
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizer_doodslag
en spookrijdersarrest
Is dat die vent die die twee meisjes doodreed?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en van de week nog over die kerel in wildervank (ofzo)
in dit geval wel ja...midden op straat is jouw theorie beter van toepassing.quote:
ja..met zijn stoel op strandstoelstandquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat die vent die die twee meisjes doodreed?
Eeeehmmm ja, dat kannie niet, maar verder is het net zo goed hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
stbabs, in dat geweldige OpenOffice Calc van jou, hoe filter je op #N/A's?
bestand openen in Excel, filteren, opslaan, weer openen in Calcquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
Trust me, als ik Excel kon gebruiken, had ik dat gedaan. I hate OO Calcquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bestand openen in Excel, filteren, opslaan, weer openen in Calc
Werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef STING het volgende:
Filter er helemaal af halen. Aparte kolom toevegen, daar de forumule =ISNA() gebruiken en daarop filterenquote:
Ja, dat zei google ook: Add some calculated column with =ISNA(X2) and filter by that onequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Filter er helemaal af halen. Aparte kolom toevegen, daar de forumule =ISNA() gebruiken en daarop filteren
Jup. Had nog gehoopt dat een =ISERROR(VLOOKUP(...),'value') zou helpen, maar helaas, die zit er ook niet inquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zei google ook: Add some calculated column with =ISNA(X2) and filter by that one
Je moet het niet willen wetenquote:
Ik denk idd dat het iets is dat ik niet wil kunnenquote:
Dus... alleen mensen met een HBO- of WO-opleiding kennen Word/Office?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zelf vrij weinig van Office (welke dan ook). Kan bijvoorbeeld in Word niet eens hoofdstukken aanmaken (je weet wel, dat het linked vanuit de inhoudsopgave). Maar kom op zeg, ik ben geen manager, ik verdien geld voor het bedrijf, ik hoef dit soort dingen niet te weten.
Alleen managers hebben HBO/WO?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dus... alleen mensen met een HBO- of WO-opleiding kennen Word/Office?
die optie in word wil ik ook weleens lerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zelf vrij weinig van Office (welke dan ook). Kan bijvoorbeeld in Word niet eens hoofdstukken aanmaken (je weet wel, dat het linked vanuit de inhoudsopgave). Maar kom op zeg, ik ben geen manager, ik verdien geld voor het bedrijf, ik hoef dit soort dingen niet te weten.
Ho, dat was anders, jij zegt nu dat alle vogels mussen zijn omdat mussen vogels zijn. (klopt dus niet he, alle vogels zijn duiven namelijk).quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, volgens een statement van jou laatst
Zeg het eens schat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef Tally het volgende:
Van de ene verbazing in de andere val ik vandaag
Maar best hoor
Mn zusjequote:
Ooh, dus je zegt eigenlijk dat niet alle managers HBO/WO hebben, maar wel dat alle HBO/WO'ers automatisch manager worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho, dat was anders, jij zegt nu dat alle vogels mussen zijn omdat mussen vogels zijn. (klopt dus niet he, alle vogels zijn duiven namelijk).
Vertelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zusje
Die is echt op dr achterhoofd gevallenEcht... Woorden schieten te kort
NEE! Dat zeg ik niet! Eikelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je zegt eigenlijk dat niet alle managers HBO/WO hebben, maar wel dat alle HBO/WO'ers automatisch manager worden?
Wat doet ze? (ik vul de woorden die te kort zijn geschoten zelf wel in).quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zusje
Die is echt op dr achterhoofd gevallenEcht... Woorden schieten te kort
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijkquote:
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelfquote:
Ga morgen eens naar de sportschool.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelf
Merci!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga morgen eens naar de sportschool.
En blijf eens gaan.
Ik walg van je.
*KICK*
Zo
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mij. Dat ik morgen GODVERREDOMME eens naar de sportschool moet gaan en dat ik ook moet BLIJVEN gaan!!! Ik walg ff van mezelf
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Ik ben beide hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Lotusss. We zijn niet boos, maar teleurgesteld.
Oh lekker is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Whutquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen een maand van dr vriend af, terug, volgens mij ging die vreemd en vraagt ze hem ten huwelijk
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.quote:
Sportschool is natuurlijk wel goed om je "basiskracht" op peil te houden... maar idd met mate als je tegen een blessure aanzit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook naar de sportschool om wat meer spierkracht te krijgen voor de lifts in de dans ........ maar volgens mij gaat m'n schouder er weer mee ophoudenDus ik zal maar ff rust houden
Wie zijn er zo gestoord om te getuigen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja... En ik gok op een maandagochtend huwelijk.
Anders gaan mijn ouders flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |