zucht...vrouwenquote:
Daar gaat een kans om een eenheid te vormen met L-Equote:
Maar misschien wil ik dat helemaal niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat een kans om een eenheid te vormen met L-E
Goed punt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar misschien wil ik dat helemaal niet.
wil ik dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat een kans om een eenheid te vormen met L-E
Je hebt niets te willen, accepteren zal je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar misschien wil ik dat helemaal niet.
De eerste stap moet toch gezet worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil ik dat?
een keer of 3 batsen vind ik wel goed zat
eerlijkheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil ik dat?
Met die haak?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil ik dat?
Niet dat ik weet. Het was hier de laatste weken zo dood als een pier ongeveer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef L-E het volgende:
Heb ik trouwens grote roddels gemist? Het 'voelt' anders hier. Of is dat de lente?
de meeste leuke users verdwijnen omdat er alleen maar brainfarts gepost worden. Dat is 't verschil.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef L-E het volgende:
Heb ik trouwens grote roddels gemist? Het 'voelt' anders hier. Of is dat de lente?
Dan is dat het.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Het was hier de laatste weken zo dood als een pier ongeveer.
met topics die meerdere dagen open warenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Het was hier de laatste weken zo dood als een pier ongeveer.
Overigens vind ik Artis een toffe dierentuinquote:
Ja, ik kan het hier ook niet helemaal meer vinden, op de een of andere manier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
de meeste leuke users verdwijnen omdat er alleen maar brainfarts gepost worden. Dat is 't verschil.
Jij hebt geen smaak!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens vind ik Artis een toffe dierentuin
ik dacht ff dat je me een dierentuin noemdequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens vind ik Artis een toffe dierentuin
En de grootste brainfart posters zijn ondertussen ook weg, omdat ze niet genoeg aandacht meer kregen. Die zitten nu in het Hoe voel je je topic.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
de meeste leuke users verdwijnen omdat er alleen maar brainfarts gepost worden. Dat is 't verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |