Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Goede binnenkomer voor een nieuweling jaquote:
Huppelkutjequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker huppelen buiten in het zonnetje
Meteen fipohunten, je gaat je dan inderdaad afvragen van wie het een kloon is!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goede binnenkomer voor een nieuweling ja
Omdat ik vandaag mijn vrienden heb gevondenquote:
Sorry, de volgende mag jij hebbenquote:
* MPG stuurt conciërge langs om het bordje:quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:10 schreef Symphonic het volgende:
Wil iemand al die zeikers mijn kantoor uitjagen. Damn zeg ik ben wel populair vandaag
Nonsensquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag mijn vrienden heb gevonden
* PriemGirl squeezes boobies ! Yummyquote:
Rrrrrrr, raak me aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl squeezes boobies ! Yummy
Welnee, gelijk in je FOE-list mikken, opgelostquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meteen fipohunten, je gaat je dan inderdaad afvragen van wie het een kloon is!
Vooruit dan maar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef Trevland het volgende:
Doe eens iets rustiger zodat ik het ook nog bij kan houden
Ze zitten in m'n hoofdquote:
Ja, die heb ik dus niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gelijk in je FOE-list mikken, opgelost
Zo'n paar zou ik ook wel willen hebbenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n paar zou ik ook wel willen hebben
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n paar zou ik ook wel willen hebben
Sorry, moest evenquote:
Door mij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik durfde hier eerst niet terug te komen.
Nirvanaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sorry, moest even
eerste paar zinnen
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii's the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hoe lajks Ol de prittie sooooooooooooooooooooooongsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sorry, moest even
eerste paar zinnen
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent![]()
En zo moet je vriendje je maar nemen
Welnee. Het zou erger zijn als de helft van de top-500 in de KSC kwamquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, is het toeval dat ongeveer de helft van de KSC in de Top 500 staat?
Ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.Maar ikzelf zou wel wat voller willen (maar goed. Welke vrouw is wel 100% tevreden over hoe ze er uit ziet
)
Woesj, toeval ofzo, nu luister ik en die zin kwam net voorbij toen ik het lasquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii's the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hoe lajks Ol de prittie sooooooooooooooooooooooongs
Is toch ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.Maar ikzelf zou wel wat voller willen (maar goed. Welke vrouw is wel 100% tevreden over hoe ze er uit ziet
)
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jullie zijn niet eng.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSC
quote:
Ik kan vrij intimiderend overkomen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSC
Oh ff kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb 3 pics van mezelf in mijn fobo ik vind het genoeg.
Dan gewoon langskomen wanneer je wilt.quote:
1 begroeting en weer een topic verderquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Het zou erger zijn als de helft van de top-500 in de KSC kwam
Zal ik doen, zal ik doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan gewoon langskomen wanneer je wilt.
Dat hebben we nu toch ook al zo ongeveer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 begroeting en weer een topic verder
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent![]()
En zo moet je vriendje je maar nemen
Die reactie had ik echt niet verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoor![]()
.
Jij moet eerst nog eten denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoor![]()
.
Nijneritatutatuuquote:
Hoi, daten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb 3 pics van mezelf in mijn fobo ik vind het genoeg.
quote:
PirateNijnquote:
Ik sta erin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, is het toeval dat ongeveer de helft van de KSC in de Top 500 staat?
Verkapte 'Yevoul-is-knap'-postquote:
Dan kom jij toch met mij neuken?quote:
Ik weet niet of jij STRONT in je ogen hebt of zo, maar ja, dat is zoquote:
Nou durft ze niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij STRONT in je ogen hebt of zo, maar ja, dat is zo
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk normaal voor middelbare school
Tuurlijk wel, kijk maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou durft ze niet meer terug te komen.
Eten?quote:
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eten?
Wacht... bikkelen is niet hetzelfde als bikken
Verkapte ik-date-alleen-lelijke-vrouwen-post!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best betalen hoor, maar ja, dat willen de vrouwen dan vaak weer niet.
Nee, ook de knappe vrouwen wilden liever zelf betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapte ik-date-alleen-lelijke-vrouwen-post!
Derp, da's dicht bij jou, toch?quote:
En noem jij Yevoul nu lelijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapte ik-date-alleen-lelijke-vrouwen-post!
Nee dank je, ik pasquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
ze moeten allemaal hier binnen komen
Mag er niet gebatst worden in de tuinquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
Geen ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Derp, da's dicht bij jou, toch?
Het ligt in de gemeente Deurnequote:
Waterfiets heb ik nooit gegetenquote:
Daar zoek ik meestal toch liever iets vrouwelijks voor als je 't niet erg vindtquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij mag niet binnenquote:
Dan woon ik er dichtbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het ligt in de gemeente Deurne
jawel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag er niet gebatst worden in de tuin?
quote:
Het is toch best warm hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
is alleen te fris
nou ben je ineens eenkennigquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zoek ik meestal toch liever iets vrouwelijks voor als je 't niet erg vindt
niet bij mij in de tuinquote:
Dat dacht ik al jaquote:
Oh neuh hoor. Zodra er een kutje aan zit naai ik alles wat los en vast zit, dat weet jequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou ben je ineens eenkennig
hoeveel heb je er dan verkochtquote:
Pestkopje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er dan verkocht
Ik dacht dat je die PI speciaal voor mij had maar het is gewoon je standaard PI.quote:
Dat maken we zelf wel uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
is alleen te fris
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die PI speciaal voor mij had maar het is gewoon je standaard PI.
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoor
Nog meer liefde binnen de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoor
Dus derp en frikkedel en kroketquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus derp en frikkedel en kroket
je bent mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef NBT het volgende:
[..]
je bent mooi![]()
Jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot damn that girl's on fire.
Hoelang sta je al droog?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neuh hoor. Zodra er een kutje aan zit naai ik alles wat los en vast zit, dat weet je
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hihihihi
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat nu echt naar huis
het is niks geworden met die memo
snel het bed in en slapen
Ik wil wel wat dichterbij komen.quote:
Huur der 1 voor me dan.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen die echt ALLES beter weten
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt boos.Je weet dat ik je lief vind.
jij bent echt vers hier nog zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker geen bezwaren tegen.
Die kleine kindjes ook krijgen bij de slagerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Echt vaag... ik heb trek in worst..... plakje leverworst ofzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Echt vaag... ik heb trek in worst..... plakje leverworst ofzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Zeg, dit is al mijn tweede keer hier hoor.
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker geen bezwaren tegen.
Uhuquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die korte kindjes ook krijgen bij de slager
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die kleine kindjes ook krijgen bij de slager
Braadworst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel
Maar dat is toch gek, dat je daar opeens trek in kan hebben om 15:54 uur
Wieso?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe
Bij jou merk je er toch niks van
ik hoop niet dat dat gek isquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel
Maar dat is toch gek, dat je daar opeens trek in kan hebben om 15:54 uur
Joa laten we lekker over worst gaan praten om C_A te naggenquote:
Ciaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik ga aan de wandel naar wederom een vergaderzaal
latersssss![]()
Nu heb ik ook trek hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa laten we lekker over worst gaan praten om C_A te naggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar gezond is het niet echt volgens mijquote:
Appelsap toch wel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar gezond is het niet echt volgens mij
maar deutsche wursten vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa laten we lekker over worst gaan praten om C_A te naggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe maar. Als het niet mag, doe je het ook.quote:
Jij bent meer van de chorizo en hoe die handel allemaal heet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar deutsche wursten vind ik niet lekker
Nee, ik heb altijd honger rond deze tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo? Jij eet nu een plakje leverworst
chorizo lust ik ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent meer van de chorizo en hoe die handel allemaal heet?
Ik krijg honger van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even naar de pizzeria. Broodje met italiaanse braadworst halen
Oh ik dacht dat je Spaanse dingessen wel lekker vondquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chorizo lust ik ook niet.
Gewoon doodnormaal een plakje leverworst, rookworst of hotdog van hema ;')
hihihihi. Goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar. Als het niet mag, doe je het ook.
Boefje!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd honger rond deze tijd
Spaanse mannenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Spaanse dingessen wel lekker vond
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Vanavond wokgroente eten. Ik houd niet van wokken.
Nu durf je wel hea... nu wok al naar huis isquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik eet nog wel even een appelquote:
Ik hou wel van wokquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
Als de wok van huis is, dansen de Myraela's op tafelquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu durf je wel hea... nu wok al naar huis is
Ben jij altijd zo makkelijk te bevredigen tevreden te stellen?quote:
Wij eten mie met een loempiaquote:
Ja. Haal kebab en ik kom klaar naar je toe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo makkelijk te bevredigen tevreden te stellen?
Rauwe andijvie, toch wel he?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef NBT het volgende:
Ik ga waarschijnlijk weer eens niks eten vanavondIk was gisteravond ook vergeten te eten kwam ik vanmiddag achter.
vrijdag pas...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Haal kebab en ik kom klaar naar je toe.
Ik eet 's middags altijd super veel, dus ik krijg wel genoeg binnen hoorquote:
Nou een patatje van Bram Ladage gaat er nu wel in.quote:
Heerlijk, maar nu is het zomer, dus nu vind ik het een beetje raar om stamppot te etenquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik eet 's middags altijd super veel, dus ik krijg wel genoeg binnen hoor
Ah oke. Ja zeker weten toch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik eet 's middags altijd super veel, dus ik krijg wel genoeg binnen hoor
Lakkah frisquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
En toen viel de buitendeur ineens uit z'n scharnieren toen je 'm open wou doen
Geil Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Haal kebab en ik kom klaar naar je toe.
Dat had ik met douchen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
En toen viel de buitendeur ineens uit z'n scharnieren toen je 'm open wou doen
Totzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Tot in het volgende topic
Even...... 1 minuut weg
Ik kan het wel bestellen, maar dan moet je gezellig hier komen etenquote:
Ik weet nog steeds niet wat dat isquote:
Ooooooooooquote:
Dealquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan het wel bestellen, maar dan moet je gezellig hier komen eten
quote:
Een zaak waar je je haar kan laten knippenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat is
das een big tasty idd...quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |