Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik durfde hier eerst niet terug te komen.
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii's the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hoe lajks Ol de prittie sooooooooooooooooooooooongsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sorry, moest even
eerste paar zinnen
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent![]()
En zo moet je vriendje je maar nemen
Welnee. Het zou erger zijn als de helft van de top-500 in de KSC kwamquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, is het toeval dat ongeveer de helft van de KSC in de Top 500 staat?
Ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.Maar ikzelf zou wel wat voller willen (maar goed. Welke vrouw is wel 100% tevreden over hoe ze er uit ziet
)
Woesj, toeval ofzo, nu luister ik en die zin kwam net voorbij toen ik het lasquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii's the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan hoe lajks Ol de prittie sooooooooooooooooooooooongs
Is toch ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriendje vindt mijn 'handjevol' ook voldoende.Maar ikzelf zou wel wat voller willen (maar goed. Welke vrouw is wel 100% tevreden over hoe ze er uit ziet
)
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik durfde hier eerst niet terug te komen.
Jullie zijn niet eng.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSC
quote:
Ik kan vrij intimiderend overkomen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zjin wij zo eng, iedereen is welkom in KSC
Oh ff kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb 3 pics van mezelf in mijn fobo ik vind het genoeg.
Dan gewoon langskomen wanneer je wilt.quote:
1 begroeting en weer een topic verderquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Het zou erger zijn als de helft van de top-500 in de KSC kwam
Zal ik doen, zal ik doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan gewoon langskomen wanneer je wilt.
Dat hebben we nu toch ook al zo ongeveer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 begroeting en weer een topic verder
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent![]()
En zo moet je vriendje je maar nemen
Die reactie had ik echt niet verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoor![]()
.
Jij moet eerst nog eten denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil PriemBabe best nemen zoals ze is hoor![]()
.
Nijneritatutatuuquote:
Hoi, daten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb 3 pics van mezelf in mijn fobo ik vind het genoeg.
quote:
PirateNijnquote:
Ik sta erin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, is het toeval dat ongeveer de helft van de KSC in de Top 500 staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |