Ciaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik ga aan de wandel naar wederom een vergaderzaal
latersssss![]()
Nu heb ik ook trek hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa laten we lekker over worst gaan praten om C_A te naggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar gezond is het niet echt volgens mijquote:
Appelsap toch wel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar gezond is het niet echt volgens mij
maar deutsche wursten vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa laten we lekker over worst gaan praten om C_A te naggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe maar. Als het niet mag, doe je het ook.quote:
Jij bent meer van de chorizo en hoe die handel allemaal heet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar deutsche wursten vind ik niet lekker
Nee, ik heb altijd honger rond deze tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo? Jij eet nu een plakje leverworst
chorizo lust ik ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent meer van de chorizo en hoe die handel allemaal heet?
Ik krijg honger van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even naar de pizzeria. Broodje met italiaanse braadworst halen
Oh ik dacht dat je Spaanse dingessen wel lekker vondquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chorizo lust ik ook niet.
Gewoon doodnormaal een plakje leverworst, rookworst of hotdog van hema ;')
hihihihi. Goed punt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe maar. Als het niet mag, doe je het ook.
Boefje!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd honger rond deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |