Pestkopje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er dan verkocht
Ik dacht dat je die PI speciaal voor mij had maar het is gewoon je standaard PI.quote:
Dat maken we zelf wel uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
is alleen te fris
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die PI speciaal voor mij had maar het is gewoon je standaard PI.
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoor
Nog meer liefde binnen de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik sta bekend om het geven van Liefde, maar je bent wel speciaal hoor
Dus derp en frikkedel en kroketquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus derp en frikkedel en kroket
je bent mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef NBT het volgende:
[..]
je bent mooi![]()
Jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot damn that girl's on fire.
Hoelang sta je al droog?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neuh hoor. Zodra er een kutje aan zit naai ik alles wat los en vast zit, dat weet je
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hihihihi
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat nu echt naar huis
het is niks geworden met die memo
snel het bed in en slapen
Ik wil wel wat dichterbij komen.quote:
Huur der 1 voor me dan.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen die echt ALLES beter weten