Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevertquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
NIET DOEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu weet ik wie HenkPietKlaasWim is
Hmmmm.....quote:
Ik wist het, maar ben het vergetenquote:
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef progje het volgende:
@Vik: bah ik vind het maar eng klinken... ik hoop echt dat je moeder snel naar de dokter gaat.
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)
Waarom zeg je dat danquote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).
Ja hoi! Beterschap en dattem:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
Dank je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi! Beterschap en dattem:
http://www.pathe.nl/film/(...)ound-of-music/agenda
Wil je haar ook nog nekklachten erbij bezorgen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Ja gezellig!quote:
In theater heb je ook vaak goede plekken, in Drachten iig welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Moet je m'n scoot lenen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dank je!
En een geweldig idee, alleen mag ik mijn enkel 6 weken niet belasten en dat brengt wat logistieke problemen met zich mee. Als in: ik kom mijn huis amper uit.
Je bedoelt de hoepels aan de wielen? Ga maar proberen buiten op straat/stoep, dat valt vies tegen. Mij lukt dat eigenlijk alleen goed in het ziekenhuis waar de vloer mooi glad isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hebben die dingen niet automatisch een zelfduwfunctie?
Welke enkel? Wat kost een rolstoel voor een dag of 2 bij de thuiszorgwinkel? Ik kan woensdag vrijhouden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dank je!
En een geweldig idee, alleen mag ik mijn enkel 6 weken niet belasten en dat brengt wat logistieke problemen met zich mee. Als in: ik kom mijn huis amper uit.
Uh.. en fruit? Ik vind komkommers wel lekker als enigste groente, en appels en bananen eet ik ook veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Laureline het volgende:
Sorry, maar ik heb ook geen idee wie PietHenketcetera is...
Voor JamesStewart met ClintEastwood in zijn icoontje: heel veel groente eten (ipv wafels), dat scheelt ook. De grootste afvallers in dit topic eten zo een halve kilo groente per dag, en misschien zou je ook kunnen kijken (meten) naar je lichaam: soms val je gewoon niet veel meer af, maar krijg je op bepaalde plaatsen meer spier en op andere plaatsen minder vet. Dus als je nog geen 3 kilo minder weegt over een maand: niet gedemotiveerd raken en opgeven!
Uh, ik eet soms 1 tomaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Komkommer is water, johHoud je verder helemaal niet van groente?
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke enkel? Wat kost een rolstoel voor een dag of 2 bij de thuiszorgwinkel? Ik kan woensdag vrijhouden.
Crap, APK keuren op woensdag.
HEY ZEG negeer mij nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.
Ben gister geopereerd en heb nu 7 schroeven en een stuk ijzer in mijn enkel, dus ik heb iets meer rust nodig dan normaal.
Beter gezegd, ik word al moe van door mijn huis heen hopsen op krukken.
Achtergrondverhaal heb ik niet meegekregen, maar gisterengeopereerd betekent idd eerst goed herstellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.
Ben gister geopereerd en heb nu 7 schroeven en een stuk ijzer in mijn enkel, dus ik heb iets meer rust nodig dan normaal.
Beter gezegd, ik word al moe van door mijn huis heen hopsen op krukken.
Tot december waren krukken ook gratis dankzij de AWBZ, maar mij is verteld dat per 1 januari dingen anders zouden worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
HEY ZEG negeer mij nietrolstoel LENEN is gratis bij een groene kruiswinkel
Check Facebook voor de Voor en Na foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Achtergrondverhaal heb ik niet meegekregen, maar gisterengeopereerd betekent idd eerst goed herstellen.
en krukken zijn doodvermoeiend ook voor mensen die geen operatie achter de rug hebben
Voor zover mij bekend is gaat dit om krukken voor langdurig gebruik en kan je nogsteeds voor kort gebruik krukken lenen. (heb voor de zekerheid even gegoogeld en uitleenpunten hebben nogsteeds krukken in hun lijstje)quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot december waren krukken ook gratis dankzij de AWBZ, maar mij is verteld dat per 1 januari dingen anders zouden worden.
Nu ben ik benieuwd naar je lengte, want alles onder de 60 klinkt bij mij als heel erg licht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef seiramu het volgende:
Ik was heel veel afgevallen en ben laatst van 55kg naar 58kg gegaan. Momenteel weeg ik weer 57kg. Ik wil graag weer 55kg wegen en als het kan 52kg. Het liefste wil ik in de meivakantie al tussen de 52 en 55kg wegen.
Ik denk dat ik door de pil veel ben aangekomen. Maar daarnaast at ik ook gewoon te veel. Heb nu dus besloten om rond de 1400kcal te eten per dag. Ik ga 3-4x in de week naar de fitness en op fitnessdagen eet ik ongeveer 1600 - 1800kcal (hangt af van hoe lang ik fitness).
Ik heb even een lijstje gemaakt voor morgen.
08.00u: Magere yoghurt met 1 appel + kiwi (200)
10.00u: 1 boterham met ei (200)
12.00u: Magere yoghurt met 1 appel + kiwi (200)
14.00u: 1 boterham met kaas (of kaastosti) (250)
16.00u: Tonijnsalade (250)
18.00u: Kip met broccoli en paprika (300)
Totaal aantal kcal: 1400
En vrijdag, zaterdag en zondagochtend naar de fitness. Morgen alleen als ik tijd heb (veel schoolwerk). Vrijdag, zaterdag en zondag kan ik sowieso.
Wie/wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef anna82 het volgende:
HPKW heeft een reactie op mijn blog achtergelaten, een lezer
![]()
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wie/wat?
En wáárom kan ik nou nooit op tijd beginnen met opdrachten. Ik weet gewoon dat ik in de overgebleven tijd tot de deadline (vrijdagmiddag) niet het essay neer kan zetten wat ik zou willen. Nu moet ik het doen met minder diepgang. En daar baal ik van, want ik sta/stond vet goed voor dat vak en het onderwerp is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |