U riep?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, voor de nerds onder ons hier.. (zo ongeveer iedereen in dit topique dus).
Waar haal ik het goedkoopst hardware vandaan?
Welke webwinkel dus, want gewoon in de winkel draaien ze me natuurlijk helemaal een poot uit
3 jaar geleden was het nog alternate, maar of dat nogsteeds goedkoop is?
1 woord: Delftquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet man. Alsof ik een nerd zou zijn.
Stel je voor iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet man. Alsof ik een nerd zou zijn.
Dan gaan we toch alternate eens even dieper uitpluizen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
U riep?
Alternate is nog steeds wel puik iig... niet altijd de goedkoopste maar dat kun je checken met de pricewatch van tweakers.
Iig wel goede service
2Gb ga je niet redden. 4Gb in combinatie met een 64-Bits OS is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan gaan we toch alternate eens even dieper uitpluizen.
Nerdmode
Zit nu nog met 2gig ram in mn computer, dat was 3 jaar terug helemaal hip. Stomme wet van moore(hoewel dat natuurlijk meer processor-gerelateerd is).
Zou ik voor 4gig moeten gaan, of is 8gig eigenlijk alweer een betere aankoop?
En zo'n SSD? Die dingen zijn nog vervelend duur in verhouding tot de schijfruimte
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef bijdehand het volgende:
TU; zelfs apen staan verder in de evolutie.
Nieuw, ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan.
Waar komen al die nieuwen ineens vandaan gekropen de laatste tijd.
Jij hebt hier toch vaker gepost?quote:
Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt hier toch vaker gepost?
Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.
stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;pquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt hier toch vaker gepost?
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*
Welkom terug danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;p
Wa kijkte streng jonge kut maak je KAPOT als je zo doorgaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*
Hm toch is dat de tu die ik bedoelquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook nietDaar heb ik de ballen niet voor
[..]
Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |