abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94548291
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, voor de nerds onder ons hier.. (zo ongeveer iedereen in dit topique dus).

Waar haal ik het goedkoopst hardware vandaan?
Welke webwinkel dus, want gewoon in de winkel draaien ze me natuurlijk helemaal een poot uit :)

3 jaar geleden was het nog alternate, maar of dat nogsteeds goedkoop is?
U riep?

Alternate is nog steeds wel puik iig... niet altijd de goedkoopste maar dat kun je checken met de pricewatch van tweakers.
Iig wel goede service :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94548371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Dat weet ik niet man. Alsof ik een nerd zou zijn. :')
1 woord: Delft :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94548425
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Dat weet ik niet man. Alsof ik een nerd zou zijn. :')
Stel je voor idd :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:37:08 #214
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94548454
Sowieso roepen alleen medelanders dat iemand een nerd zou zijn. :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94548520
Mijn ervaring van de afgelopen 20 jaar durft dat tegen te spreken :')
pi_94548595
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

U riep?

Alternate is nog steeds wel puik iig... niet altijd de goedkoopste maar dat kun je checken met de pricewatch van tweakers.
Iig wel goede service :)
Dan gaan we toch alternate eens even dieper uitpluizen.

Nerdmode
Zit nu nog met 2gig ram in mn computer, dat was 3 jaar terug helemaal hip. Stomme wet van moore -O- (hoewel dat natuurlijk meer processor-gerelateerd is).
Zou ik voor 4gig moeten gaan, of is 8gig eigenlijk alweer een betere aankoop?
En zo'n SSD? Die dingen zijn nog vervelend duur in verhouding tot de schijfruimte :o
pi_94548913
w/
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94549045
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dan gaan we toch alternate eens even dieper uitpluizen.

Nerdmode
Zit nu nog met 2gig ram in mn computer, dat was 3 jaar terug helemaal hip. Stomme wet van moore -O- (hoewel dat natuurlijk meer processor-gerelateerd is).
Zou ik voor 4gig moeten gaan, of is 8gig eigenlijk alweer een betere aankoop?
En zo'n SSD? Die dingen zijn nog vervelend duur in verhouding tot de schijfruimte :o
2Gb ga je niet redden. 4Gb in combinatie met een 64-Bits OS is meer dan voldoende.
8Gb ga je nooit gebruiken. 4Gb is voor het OS plus evt games voldoende in het geval van games gaat de rest toch opgevangen worden door het geheugen op je grafische kaart.

SSD ga ik zelf wel gebruiken, maar dat is puur voor het OS + veelgebruikte programma's. Alle data die langer bewaard moet blijven of die toch geen hoge toegangssnelheid nodig heeft komt op een separate SATA HDD.
pi_94549966
Net een fijne brandoefening gehad op de HU. Leraren die buiten ijsjes uitdelen *O*
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_94553805
Waarom moeten tu studenten altijd roepen als je voorbij loopt?
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94553989
Omdat TU.
Die hebben een vrouwentekort :')
pi_94554021
TU; zelfs apen staan verder in de evolutie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94554097
:D
pi_94554197
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef bijdehand het volgende:
TU; zelfs apen staan verder in de evolutie.
:') __!
~Si vis amari, ama~
pi_94554205
Oh, ik roep overigens nooit
~Si vis amari, ama~
pi_94554295
Jij fluit zeker ;)
pi_94554301
pi_94554716
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef FedExpress het volgende:
Oh, ik roep overigens nooit
Zit jij op de tu?? Welke :P
pi_94554851
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jij fluit zeker ;)
nee, ook niet :') Daar heb ik de ballen niet voor _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:25 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Zit jij op de tu?? Welke :P
Eindhoven ;)
~Si vis amari, ama~
pi_94555549
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer dan.

Waar komen al die nieuwen ineens vandaan gekropen de laatste tijd.
Nieuw, ik?
Ok thx, kut
pi_94556009
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nieuw, ik?
Ok thx, kut
Jij hebt hier toch vaker gepost? :?
pi_94556109
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.
pi_94556263
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.
Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch? :')
pi_94556407
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;p
pi_94556430
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch? :')
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:19:48 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94556675
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:6
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94556775
:*
pi_94557074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;p
Welkom terug dan :D
pi_94557100
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wa kijkte streng jonge kut maak je KAPOT als je zo doorgaat

:')
pi_94557312
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

nee, ook niet :') Daar heb ik de ballen niet voor _O-

[..]

Eindhoven ;)
Hm toch is dat de tu die ik bedoel ;) je lag van de week zeker niet in het gras daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')