Nieuw, ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan.
Waar komen al die nieuwen ineens vandaan gekropen de laatste tijd.
Jij hebt hier toch vaker gepost?quote:
Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt hier toch vaker gepost?
Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die minder zuipen weten dat ook wel.
stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;pquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt hier toch vaker gepost?
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was nog in de 'bijdehand en superrrtuxxx moeten maar een eigen topic maken, dit is geen slowchat' toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*
Welkom terug danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stimmt, denk laatste keer 3 maanden en dus 112 topics geleden ;p
Wa kijkte streng jonge kut maak je KAPOT als je zo doorgaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
EN DAT GELDT NOG STEEDS! *streng kijkt*
Hm toch is dat de tu die ik bedoelquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook nietDaar heb ik de ballen niet voor
[..]
Eindhoven
whaha, nee hoor. Maar er loopt wel apart volk rond, dat zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Hm toch is dat de tu die ik bedoelje lag van de week zeker niet in het gras daar?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wa kijkte streng jonge kut maak je KAPOT als je zo doorgaat
TB dan zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whaha, nee hoor. Maar er loopt wel apart volk rond, dat zeker
Ik doe een van de normalere studies. Bij ons zitten niet van die nerds en alles
Haha maar ik heb geen idee of het nerds zijn die roepen..;)quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whaha, nee hoor. Maar er loopt wel apart volk rond, dat zeker
Ik doe een van de normalere studies. Bij ons zitten niet van die nerds en alles
Persoonlijk vind ik Ome Piet erg goed... alle friet elders valt tegen sinds ik die gewend ben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef opgebaarde het volgende:
ok het probleem, de friet is niet te vreten bij kees kroket en laat ik daar nu net 20 meter vandaan wonen. Gisteren het oude Sint Janneke maar eens geprobeerd en das niet veel beter en nog duurder ook (das een knappe prestatie!! ) Welke friettent dan?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Ome Piet erg goed... alle friet elders valt tegen sinds ik die gewend ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |